Permalänk
Medlem

mycket fint.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appe
mycket fint.

hehe tack appe

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

tips. använd vulktejp till nätagget istället

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Chassit e Chieftec va ? Hur funkar Zalmans nätagg ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleim

Mycket fint jobb. Så skall man städa sin datorn jag brukar oxå göra det 1-2 ggr om året.
Riktigt skönt att titta på bilderna. Såg ut som en helt annan dator efteråt, och kan lova dig att dina temps sjönk med nån grad. Men sak undrar jag du kör ju med Intel processor, och du hade jävla fet AMD64 logo. på framsidan inte 1 utan 3 st. Hur kommer det åt sig att du har Amd logo med Intel processor. Var AMD 64 logo Julönskan eller ? )))

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
tips. använd vulktejp till nätagget istället

Vad är det för nån tejp?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tekko
Chassit e Chieftec va ? Hur funkar Zalmans nätagg ?

Japp Chieftec Dragon Aluminium.. Säljs inte längre vad jag vet.. Zalmans nätagg funkar hur bra som helst.. mkt tyst dessutom.. <3

Citat:

Ursprungligen inskrivet av agent

Mycket fint jobb. Så skall man städa sin datorn jag brukar oxå göra det 1-2 ggr om året.
Riktigt skönt att titta på bilderna. Såg ut som en helt annan dator efteråt, och kan lova dig att dina temps sjönk med nån grad. Men sak undrar jag du kör ju med Intel processor, och du hade jävla fet AMD64 logo. på framsidan inte 1 utan 3 st. Hur kommer det åt sig att du har Amd logo med Intel processor. Var AMD 64 logo Julönskan eller ? )))

tackar.. Klistermärkerna tog jag på DreamHack.. A64an kommer i januari :D:D

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

vackert!

btw vart får man tag på amd klistermärken? (förutom Dreamhack då)

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsm
vackert!

btw vart får man tag på amd klistermärken? (förutom Dreamhack då)

Minns inte.. men det fanns ngn email man kunde skicka till och begära reklamprylar

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

Shit tycker du det där var dammit?!

Då skulle du sätt igår när jag uppgradera mina saker... 2kg dam under moderkoret osv...

Visa signatur

Skapare av: http://www.cadero.se - Samla allt på samma plats! Kalender, Adressbok, Favoriter, Filer m.m.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleim
Minns inte.. men det fanns ngn email man kunde skicka till och begära reklamprylar

okej du minns inte vart? och var det gratis?

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
wooow vad mycket damm det var där!

detta är vad jag kallar damm:

http://w1.447.telia.com/~u44703225/P1010030.JPG

http://w1.447.telia.com/~u44703225/P1010031.JPG

http://w1.447.telia.com/~u44703225/P1010034.JPG

SLUTA!!! får mardrömmar....

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsm
okej du minns inte vart? och var det gratis?

Jag tror man kan göra det på deras hemsida eller något sådant..
Typ skriva till dem och be om lite prylar.

Visa signatur

"I'm that dark, twisted, screams-for-no-reason-type"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AngelOfDeath
Jag tror man kan göra det på deras hemsida eller något sådant..
Typ skriva till dem och be om lite prylar.

okeej? typ www.amd.com eller vad?

Visa signatur

Speldator: AMD Barton 2800+ > Chaintech 7VJL6 > ATI X800 Pro 256 MB > i-Style TK-6600 > 768 MB DDR > 200 GB HDD

Permalänk
Medlem

ish va jobbigt. Brukar dra fram damsugaren när 50% av fläktarna stannat

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds