Permalänk
Medlem

Jävla IPOD!!

Min Ipod vägrar att synkas med PC, alltså Win2k pro sätter dit en jäkl a B- Drivrutin till USB'n; så när jag försöker starta Ipod'en så står det startas USB moten fast igen häner. Och när jag sedan då startar Itunes så hittar den inte Ipoden heller.. Hjälp alltså.. v fn ska jag göra.
Fins det någon riktig USB drivrutin till 2k eller? X(

SNÄLLA HJÄLP..

Permalänk
Medlem

Har du installerat drivsarna ifrån cdn?

Permalänk
Medlem

Trodde inte iPod fungerar med Win2k ?

Visa signatur

AMD2600+ Barton = 1917mhz @ 2300 mhz = 3400+ | Kingston 2 x 256 ddr 400mhz i dual ddr | Powercolor Radeon 9800pro @ XT | 2st Seagate 120gb hdd 8mb cache | Nec DVD-rw 2510a | Asus A7V600-X motherboard |

Permalänk
Medlem

Min iPod Mini funkar klockers med w2k..

Du måste ha servicepack 4 installerat iaf!!!

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk
Medlem

klaga inte på ipoden om det är OS som installerat fel USB drivare!

Visa signatur

Näää...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feffe
Min iPod Mini funkar klockers med w2k..

Du måste ha servicepack 4 installerat iaf!!!

Man måste inte har SP4, jag har kört med min sedan SP2, det har fungerat utmärkt.

Melissa -> Prova att ladda hem iPod Updater, det kan hjälpa.

Visa signatur

| i5 750 (@3.7GHz, 1.28V) | P7P55D | Radeon 5850 | 4GB Ram | 500GB HD | Corsair HX520W | Noctua NH-U12P | Prolima MK-13 |
| Nintendo DS(33/66) @ ARM7: 57MHz, ARM9: 113MHz |
| HP 6735s | Sempron 3600+ | 3200HD | 2GB Ram | 160GB HD |

Permalänk
Medlem

Alltså, jag lyckades få ett par låtar igår efter att jag formaterat den till typ FaT eller vad det nu skulle vara, Men nu när jag försöker stoppa in den igen så säger datorn; Du måste formatera denna enhet för att sedan kunna starta den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Melissa
Alltså, jag lyckades få ett par låtar igår efter att jag formaterat den till typ FaT eller vad det nu skulle vara, Men nu när jag försöker stoppa in den igen så säger datorn; Du måste formatera denna enhet för att sedan kunna starta den.

Klaga inte på iPoden det är ditt fel att du kör Windows o inte klarar av att använda den. Skaffa en riktig dator www.apple.se istället.

Permalänk
Medlem

Sp4 stod som ett kriterium på kartongen iaf.. jaja funkar väl utan då!

Men du får för guds skull inte formattera iPoden i windows!!!!

Använd iPodens egna systemåterställningsprogram som följer med...

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk
Medlem

WöW! Lyckades!, tack Ufos85!
Och ja, jag använde mig av Ipod Updates egna systemåterställningsprogram. [Har SP4 btw]
NU återstår att se ifall det kommer igång nästa gång man vill dra på några fler låtar.

Permalänk
Medlem

Bra att det funkade

Visa signatur

| i5 750 (@3.7GHz, 1.28V) | P7P55D | Radeon 5850 | 4GB Ram | 500GB HD | Corsair HX520W | Noctua NH-U12P | Prolima MK-13 |
| Nintendo DS(33/66) @ ARM7: 57MHz, ARM9: 113MHz |
| HP 6735s | Sempron 3600+ | 3200HD | 2GB Ram | 160GB HD |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xmel
Klaga inte på iPoden det är ditt fel att du kör Windows o inte klarar av att använda den. Skaffa en riktig dator www.apple.se istället.

HAHA klockren!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xmel
Klaga inte på iPoden det är ditt fel att du kör Windows o inte klarar av att använda den. Skaffa en riktig dator www.apple.se istället.

Jag blir så trött på denna attityd. Började min datoranvändning med Apple och var väldigt nöjd. Då jag sedan pluggade några år byggde jag under denna tid en windows-pc då det var ekonomiskt möjligt för mig att skaffa nytt på detta vis - Apple kostade för mycket. Idag skulle jag kunna köpa Apple, men det känns inte särskilt prisvärt. PC går att uppgradera lite då och då. Jag har kvar delar i min dator som är mer än fem år gamla - jämför detta med uppgraderingsmöjligheterna för en Apple-dator...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buppi
Jag blir så trött på denna attityd. Började min datoranvändning med Apple och var väldigt nöjd. Då jag sedan pluggade några år byggde jag under denna tid en windows-pc då det var ekonomiskt möjligt för mig att skaffa nytt på detta vis - Apple kostade för mycket. Idag skulle jag kunna köpa Apple, men det känns inte särskilt prisvärt. PC går att uppgradera lite då och då. Jag har kvar delar i min dator som är mer än fem år gamla - jämför detta med uppgraderingsmöjligheterna för en Apple-dator...

men tror inte det var så han menade, utan att man kanske inte skulle "sparka" på ipoden då det med största sannolikhet var windows som spökade. vilket det ofta är

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
men tror inte det var så han menade, utan att man kanske inte skulle "sparka" på ipoden då det med största sannolikhet var windows som spökade. vilket det ofta är

Precis det var så jag menade.

Att det inte går att upgradera en mac var nog det dummaste jag hört.

Permalänk
Medlem

Att det inte går att upgradera en mac var nog det dummaste jag hört. [/B][/QUOTE]

Jag kanske är oinformerad, men går det verkligen att exempelvis byta moderkort för att uppgradera från G4 till G5?
Sist jag kollade (visserligen ett bra tag sedan) hade Apple-datorerna begränsade uppgraderingsmöjligheter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buppi
Att det inte går att upgradera en mac var nog det dummaste jag hört.

Jag kanske är oinformerad, men går det verkligen att exempelvis byta moderkort för att uppgradera från G4 till G5?
Sist jag kollade (visserligen ett bra tag sedan) hade Apple-datorerna begränsade uppgraderingsmöjligheter. [/B][/QUOTE]

Nä det finns inga G4 => G5 uppgraderingar.. Men det går att byta CPU sålänge det finns uppgraderingar. Moderkort är svårt att få tag på men det går med viljan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xmel
Klaga inte på iPoden det är ditt fel att du kör Windows o inte klarar av att använda den. Skaffa en riktig dator www.apple.se istället.

Ojdå, så vad du menar är att de bara skriver dit 'For Mac and Windows' på reklamskyltarna för att retas?