Permalänk
Medlem

opengl32.dll

Hejsan,
Jag har inte en fil på min dator, den heter opengl32.dll, men jag måste ha den eftersom jag spelar opengl spel som tex cs, vet någon var man kan ladda ner den och var ska man lägga den?

Mvh. Håkan

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Avstängd

installera om t.ex cs så kanske den installeras.

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Medlem

installera inte om cs det är lönlöst om du har problem med att .dll är borta så finns alltid http://www.dll-files.com men här har du länken till opengl32:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?opengl32

Visa signatur

[P4 Nortwood 3.0ghz@3.5ghz][Abit Ai7 i865PE µGuru][Antec true power 480W][Infineon 512*2 ][Cooler master stacker chassi][Ati Radeon 9800pro Arctic cooling rev.2]

Permalänk
Medlem

Installera om din grafikkortsdrivrutiner, kan det vara så att du kör XP och inte har uppdaterat dina drivrutiner sen installation? De som följer med till nvidia saknar iaf. stöd för OpenGL.

Permalänk
Medlem

det finns en opengl32.dll i win xp som du kan använda.. sen finns det ju en cheat fil som heter så

Visa signatur

Compaq mini | Intel Atom | 1GB minne | 250GB HDD | Xubuntu

Permalänk
Medlem
Visa signatur

En del lever sitt liv, högt upp på en piedestal
En del lever sitt, bara för å rasa av

Permalänk
Avstängd

Inge warez i forumet, köp dina spel ffs! *smajl*

Permalänk
Avstängd

Håller med Knapp, fast detta handlar nog inte utan Warez, utan cheat, som det borde vara ett mycket hårdare straff på!

Permalänk
Avstängd

Det ska vara vac på swec!

Permalänk
Medlem

Men snälla opengl32.dll e fusk till cs när du e inne trycker du k+l kommer en meny men WallHack AimBot och massa andra saker upp du kan bli bannad!!!

OBS har det på min server för att kolla mina HLTV recc för att få fast fuskare!!!

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knapp
Inge warez i forumet, köp dina spel ffs! *smajl*

Har jag sagt att det är bränt eller dylikt? om du vill veta så är det det inte!

Jag har testat allt som ni har skrivit men det funkade inte, men jag har formaterat om datorn nu och installerat allt om igen och det funkar nu, tack för svar

EDIT: fattar inte vad ni menar med fusk ändå, om jag ber om en fråga så svara inom det ist för att anklaga för annat..

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vanCe
Men snälla opengl32.dll e fusk till cs när du e inne trycker du k+l kommer en meny men WallHack AimBot och massa andra saker upp du kan bli bannad!!!

OBS har det på min server för att kolla mina HLTV recc för att få fast fuskare!!!

haha, nej?
OpenGL32.dll är just vad den heter, en dllfil för stöd av OpenGL. Dock används modifierade sådana vid wallhack t ex. så det är förståeligt att du förknippar det med fusk ibland.
Men om han saknar OpenGL-stöd i windows så kan jag mycket väl tänka mig att ett spel hasplar ur sig nåt om att OpenGL32.dll saknas, eftersom den faktiskt gör det.

Testa en rolig sak: Sök efter opengl32.dll i din windowsmapp. Vad hittar du? Oh noes!! cheaterr!!!1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibis
haha, nej?
OpenGL32.dll är just vad den heter, en dllfil för stöd av OpenGL. Dock används modifierade sådana vid wallhack t ex. så det är förståeligt att du förknippar det med fusk ibland.
Men om han saknar OpenGL-stöd i windows så kan jag mycket väl tänka mig att ett spel hasplar ur sig nåt om att OpenGL32.dll saknas, eftersom den faktiskt gör det.

Testa en rolig sak: Sök efter opengl32.dll i din windowsmapp. Vad hittar du? Oh noes!! cheaterr!!!1

Det e lungt raderar dom nu Jag vill inte fuska inte för att "typ" <--- NOTERA alla fuskar som man lirar mot men det e väll nått roligt med att aega ut några elter ibland
Jag spelar CS på skoj nu bara!

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vanCe
Det e lungt raderar dom nu Jag vill inte fuska inte för att "typ" <--- NOTERA alla fuskar som man lirar mot men det e väll nått roligt med att aega ut några elter ibland
Jag spelar CS på skoj nu bara!

Men nej! Den i windowsmappen är INTE fusk! Argh, du missade min poäng helt där, haha. OpenGL32.dll är INTE lika med fusk, kan dock vara det ibland, men det är en systemfil för att OpenGL skall fungera :/