Permalänk
Medlem

dator funkar inte efter resning av spam

körde adware på en dator och hitta 70 st spam. den kunde inte ta bort alla o la till sig i starten för att ta bort de filer vid start. under tiden jag körde adware kom en ruta upp dator kommer stängas av 90s aldrig fått den innan.

efter rensningen funkar inte internet och norton antivirus och firewall. Försökte reparera internet men den kunde inte göra det för att ip adressen höll på att uppdateras.

Vad ska jag börja med för att försöka få dator att fungera igen??? ominstalation?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Reparera internet? ha..haha...ha....ha...:rolleyes:

Låter som att adaware råkade ta bort någon viktig systemfil som den trodde var spyware, program som dessa brukar varna om att sådant kan hända. Antar att du hade otur och det låter som att du får formatera.

Permalänk

DÅ vill jag veta vad detta har med överclockning/kylning att göra ?

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

Står det att det är RPC fel eller?

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester @ 4100+(2.6ghz) med Zalman 7000b | 2x 512mb Kingston PC3200 HyperX | MSI K8N Neo2 Platinum |
GeForce Leadtek 6800LE (12/6 pipes & 1,4v mod) @ 395/890 med NV Silencer 5 | 60gb + 120gb WDC SATA