När komemr gran turismo 4 eller har det kommit ut än??

Permalänk

När komemr gran turismo 4 eller har det kommit ut än??

ditto

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

finns i Japan..men kommer väl i feb/mar till usa tror jag..

www.play-asia.com
www.lik-sang.com

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk

ah kommer i mars på onoff ;/

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Undra om det kommer vara bra.

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk

Synd att dom tog bort onlinefunktionen

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

gt4 prologue sög iaf.

Permalänk
Medlem

Man kan importera japanska och kinesiska från play-asia.com och lik-sang.com
Fungerade riktigt smidigt enligt många på gtplanet.net, ett par dagars leveranstid från Kina till USA.
Då får man väl stå ut med kinesisk/japansk text iofs...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
Synd att dom tog bort onlinefunktionen

VAAAA????? vad menar du läs på onoffs hemsida dem ska online spel...

Thegimp prologe var inget spel...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Släpps i Sverige (Europa) 26'e februari. När var OnOff senast en säker källa för release datum och spel information? Online funktionen togs bort i november förra året, du kan dock fortfarande köra över LAN och med hjälp av special program också över internet men det finns inget direkt stör i spelet för spel över internet.

/Viktor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
glysk prologe glask var inget glysk spel...

I prologue kunde man köra bilarna nästan precis som man kan i fullversionen som snart kommer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gagg
Man kan importera japanska och kinesiska från play-asia.com och lik-sang.com
Fungerade riktigt smidigt enligt många på gtplanet.net, ett par dagars leveranstid från Kina till USA.
Då får man väl stå ut med kinesisk/japansk text iofs...

varför det http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3558 kan ju även köpa us version i hongkong...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Avstängd

Om jag skulle varit er ( har ingen ps2:a ), Så skulle jag beställt den japanska versionen av spelet som innehåller fler bilar ! Fetare bilar, mycket bättre bilar än dem som kommer med i EU versionen.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
varför det http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3558 kan ju även köpa us version i hongkong...

Och om du läser lite till på sidan så ser du

Citat:

Pre-Order, ships when stock arrives (Mar 15, 2005)

/Viktor

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
Om jag skulle varit er ( har ingn ps2:a ), Så skulle jag beställt den japanska versionen av spelet som innehåller fler bilar !

Än den amerikanska?? varför det isåfall??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Avstängd

Ja du, jag vet inte.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
Ja du, jag vet inte.

Källa vart läste du det???

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Avstängd

En kille posta en länk om det, kommer inte ihåg. Fast Japanska, US versionen kommer ha mer bilar än EU versionen. Eller så är det bara Japanska versionen som kommer har flest.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
En kille posta en länk om det, kommer inte ihåg. Fast Japanska, US versionen kommer ha mer bilar än EU versionen. Eller så är det bara Japanska versionen som kommer har flest.

Vad ruttet!!

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
En kille posta en länk om det, kommer inte ihåg. Fast Japanska, US versionen kommer ha mer bilar än EU versionen. Eller så är det bara Japanska versionen som kommer har flest.

EU/US versionen av spelet kommer att ha över 700 bilar precis som JP (om de nu inte beslutar sig för att "oooops!" ta bort lite av spelet bara sådär... )
Tänk på att det inte finns några direkta officiella listor ute över bilarna i GT4 förutom japanska utgåvan.
Många av listorna som finns är dessutom inte uppdaterade.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem

Inte ens webhallens lista är korrekt. Fanns många tveksamheter på den.

Sen att det är 700 bilar är ju som sagt bara bilarnas antal i färgkombinationer samt modeller inräknade i antalet, finns nog ca 100-150(vad jag misstänker) olika modeller. Iaf så har jag upplevt det med denna serie.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Här finns en lista över de bilar som finns i Japanska versionen av spelet, just nu är det 742 bilar i listan (och då räknas inte de olika färgerna på bilarna) http://home.midsouth.rr.com/renegade28/car_list/alpha.html.

/Viktor

Permalänk
Medlem

Här finns en lista på alla bilar i japanska versionen (än så länge är den uppe i 706 st)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=52577
Alla banor
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=52653
edit: fan too slow

Permalänk
Visa signatur

...Many soldiers eighteen years, drown in mud no more tears. Surely a war no-one can win, killing time about to begin...

Permalänk
Avstängd

sen när är en preview en recension?

Permalänk
Avstängd

WOHO! Mercedes-Benz SL55 och SL65AMG är med ! FYFAN VAD GÖTT! måste bara ha detta spelet

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skoteridioten
Liten recension av GT4 http://www.gamespot.com/ps2/driving/granturismo4/preview_6115...

Film från ringen
http://www.student.itn.liu.se/~kevda138/test/sauber_s16.wmv
Det går snabbt!!

Satan var härligt klipp, men det ser ut att gå lite för snabbt...

Askim gör som jag köp en logitech pro, med 900 grader wheel rotation, kosta mig 1300 spänn force feedback å allt, men den har ett aliminuim nav så det går inte att dra sönder... tror det är 2 år garanti.. ) skit skön ratt testade lite rally med den gt4 prologe fy fan säger jag bara vilken känsla, nu är det bara större tv som gäller med bättre ljudsystem allt för gt4 hehe, köpte min ps2 enbart för gt4 lirat lite gt3 dock...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

På sonys hemsida står det EU release 5 februari.
Men dom kan ju ändra sig också

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
På sonys hemsida står det EU release 5 februari.
Men dom kan ju ändra sig också

5:e blir det aldrig, nån gång u slutet av februari eller början av mars, det är iaf vad som meddelats till affärerna.

Permalänk
Avstängd

Jag frågade på eb-games, och dom sa att det kommer den 9:e februari.

Permalänk

jag frågade på eb-games, och dom sa att det kommer den 6:e mars.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site