Permalänk
Avstängd

inte jag.

vi kan väl iaf hålla med om att vi är oense

nu ska jag gå och äta frukost.

Permalänk
Medlem

Jag har spelat CS 1.5 1.6, CZ o. CSS.
Tycker CS 1.5 o. CZ är minst buggigt av alla,
Tycker 1.6 och CSS har nån konstig form av "lagg" som jag aldrig har kommit underfund med, först skjuter man på etta stället sen flyttar man tebax och får ett skott i huvet direkt.

Sen vill jag säga vem skulle inte bli förbannad och döende av en Hagelsvärm i magen, eller skulle han springa på (mojlightvis bunnyjumpa också?) och visa fulfingret åt skytten när han inte träffad huvudet?

Jag brukar mest spela CS på lan, jag har lärt mig vapnena rätt så bra,
HS är inte alls så svårt som när jag började.

Tycker dom mest användna vapnena (AK o. Colt) e inte dom absolut bästa vapnena,
SMG´s Äger brutalt (då och då).

Jag Håller faktist med på punkten att CS 1.6 och CSS inte alls är så lika, men likheterna är små men finns där.

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Medlem

Tråden är ju nästan 2 år gammal..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storsnusaren
Tråden är ju nästan 2 år gammal..

heh fin bumpning!

har det kommit någon pro-version av CS:S än föresten ? som någon skrev i tråden

Inte för att jag vill ha en pro-version utan lådor osv men iaf..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kolla efter att den var från 2005.
Har inte sett nåt om pro-mod.

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

iofs skulle dom kunna göra det så att det ser snyggt ut.
på bilderna är det nåt konstigt som gör att det ser fult ut.

Edit: det ser ut som det inte har nåt liv, nåja somliga CS spelare har inte det endå xD

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Medlem

Hip hipp hurra?
Tja tjena hallå. Har precis skrivit en krönika om just CS P till en community om vad som händer kring utvecklingen och allt arbete runt omkring.
Jag är en CS spelare, spelat ett tag nu så man får väl räknas till "OldSchool" som vissa säger det, blir faktist lite irriterad på hipshot´s tidigare citat.

Vill bara svara på Hipshot´s tidigare nämnda citat

"75% av alla som spelat CSS tycker det är bättre"

Du nämner att "ta reda på fakta" så nu tycker jag att du tar och tittar på dessa siffror noga.

Hur får du det till att hela "75%" gillar CS:S mera ?

Spel Spelare nu Servrar Spelare Månad/Minut
Counter-Strike: 106,790 71,759 6.806 billion
Counter-Strike: Source 44,359 37,300 2.109 billion

Siffrorna talar klarspråk, Cs 1.6 är betydligt mycket populärare. Ser ut som att 66% gillar Cs 1.6 MER än just nämnda CS:S.

Kan t.o.m lägga in en printsreen, för detta skulle min "bror" kunnat gjort som en annan skribent skrev

Här finns statistiken på Steams tillhandahållna spel
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats&cc=SE
Tryck på "View detailed statistics by game" för att få fram siffrorna.

Här har ni en printscreen

Sen tror jag inte att de som utvecklar CS P skulle göra detta under nästan 1.5 års tid för att sedan skriva att "LoL, this is just a joke" som någon annan nämnde, men, det är bara min personliga åsikt.

Trogen Cs 1.6 lirare som ser fram emot CS P.

Ni kan även läsa om CS P på www.cspromod.com om vad som händer och vad de har för tankar om just detta.

Visa signatur

Ja e Inte proffs men inte långt ifrån =)

Permalänk
Medlem

ska ajg vara helt ärlig förstår jag fortfarande inte HUR man kan spela CS:S sämre spel får man väll leta efter? gjort för public av public.... 1.5 ja tack 1.6 okej bästa tillgängliga. i ett lagspel som cs skiter jag fullständigt i grafiken tror dom som fortfarande spelar Q3 håller med på den punkten. 1.6 är mycket bättre lämpat för tuneringar osv än vad CS:S är vavle ville ha ett spel lämpat för public spelande för att de flesta spelar public och de fick det. sen att sponsorerna till alla tuneringar vill ha över alla till cs:s är ju bara för att det finns pengar att käna på att sälja datordelar. till skillnad från 1.6 kan man inte ligga på max fps i cs:s med vilken skitburk som hällst! alldrig cs:s

Visa signatur

Opteron 165 2,6ghz 2gb ram
XFX 8800gts 320mb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne_gg
ska ajg vara helt ärlig förstår jag fortfarande inte HUR man kan spela CS:S sämre spel får man väll leta efter? gjort för public av public.... 1.5 ja tack 1.6 okej bästa tillgängliga. i ett lagspel som cs skiter jag fullständigt i grafiken tror dom som fortfarande spelar Q3 håller med på den punkten. 1.6 är mycket bättre lämpat för tuneringar osv än vad CS:S är vavle ville ha ett spel lämpat för public spelande för att de flesta spelar public och de fick det. sen att sponsorerna till alla tuneringar vill ha över alla till cs:s är ju bara för att det finns pengar att käna på att sälja datordelar till skillnad från 1.6 kan man inte ligga på max fps med vilken skitburk som hällst! alldrig cs:s

Förstår inte riktigt det sista där. Du säger att sponsorer vill få över folk till css för det får dem att köpa nya delar. Men sen säger du att cs är mer krävande och sen verkar du tycka att det är ett bra argument för att spela det. Tänker du eller jag konstigt?

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Vad fan är dett CS:s pro som alla cs-kidzen talar om?

nää, jag tror det ett är sätt att få mer pengar ur CS.

Så är det nog!

Permalänk

Pro mod(inte MODE som många på gamers tror) är en mod till CSS som gör att det liknar cs mer. http://www.cspromod.com/ där finns mer info.

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD