Permalänk
Medlem

GPS navigering med tomtom 3

Har tomtom 3 med nio skivor och när jag stoppar i första så startar den själv och får upp program där man ska välja vilka kartor osv.. väljder norden och stoppar i cd 9 för att kopiera in de. Den skickar den över till Pocket PC:n men det är ju bara kartor .. hur fan ska jag få över själv tomtom programmet för att navigera??

Permalänk
Medlem

Kontakta Tomtom's support kanske? Eller om du har piratkopierade skivor vilket jag gissar att du har så kan du ju ta och köpa en fungerande version av Tomtom ist.

Permalänk
Medlem

Urk......

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zool
Kontakta Tomtom's support kanske? Eller om du har piratkopierade skivor vilket jag gissar att du har så kan du ju ta och köpa en fungerande version av Tomtom ist.

Vill bara säga att killen undrar hur man ska få iordning den! inte få lustiga komentarer! Vet du svaret så skriv, annars kan du väl låta tråden vara!

Permalänk
Medlem

Re: Urk......

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nacud
Vill bara säga att killen undrar hur man ska få iordning den! inte få lustiga komentarer! Vet du svaret så skriv, annars kan du väl låta tråden vara!

Ursäkta men jag ser inget lustigt med min "kommentar".

Jag gissar på att den versionen som han förmodligen har laddat hem innehåller enbart kartor över europa, inte självaste navigatorprogramvaran.