Permalänk
Medlem

Slackware 10.1 släppt!

Slackware 10.1 har släppts för folket ;D

Här är changeloggen: http://www.slackware.org/changelog/i386/ChangeLog-stable.txt
Nerladdning finns på Sunets FTP

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

Ibland känns det tråkigt att köra current, inga stora nyheter där direkt =/

jaja, tack för informationen!

Permalänk
Medlem

Måste hålla med där. Vart är t.ex. GCC 3.4.3?

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-Copy
Måste hålla med där. Vart är t.ex. GCC 3.4.3?

testing/packages/gcc-3.4.3

Den kommer till current när Pat anser den stabil nog.

Visa signatur

Linux är inget operativsystem.
http://www.gnu.org/gnu/linux-and-gnu.html

Permalänk
Medlem

Precis. Men om man nu vill ha den så är det ju en baggis att ladda ner och installera.
Jag letade som en tok igår efter en FTP-server som hade den utlagt till sist hittade jag en i norge.

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoooN
testing/packages/gcc-3.4.3

Den kommer till current när Pat anser den stabil nog.

Jaaaa tack för den.

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

det ser ut att vara 10.0 som ligger på sunet. 10.1 finns som tidigare antytt på ftp.slackware.no

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Weeeeej!!!! Va gött!

Bittorent!!!

Visa signatur

GCS/GE/GCM d-- s--: a? C+++ UBL+++ P+>++++ L+++(++) E--- W+++ N-(+) o-- w--- O- M++(-) V-- PS PE+++ Y+ PGP- t--- 5-- X-- R- tv- b++ DI++++ D---- G e* h r%(++) y?

Permalänk
Medlem

Tryckte in 10.1 på servern igår. Tycker inte det var riktigt lika bra som Slackware 9 (större install), but hey, that's just me. fortfarande lika snabbt och mysigt dock.