Permalänk
Medlem

Får ursäkta att det har gått så långt tid men snart borde vi fortsätta byggandet.

För övrigt lurade Bauhaus oss på 20 kr då de trodde vi köpte 3 st 25x80 när vi köpte 1 25x80 och 2 mindre, kommer inte ihåg exakta mått.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mornn
Ha, själv ansåg jag skruvhuvudena var rätt så fina. Fanns fler att välja bland men letade inte så noga. En enkel M3-mutter

EDIT:
silentwhisper råkat ut för strömavbrott efter stormen :/?

Du kan alltid använda http://www.imagehack.us ,funkar prima för mej

Permalänk

sjysst, hittils, har inte orkat läsa allt, så vet inte om någon påpekat, men visst är det en gammal XBOX-hårddisk?

Permalänk
Medlem

Superball har nog rätt ser ut som en sån där liten 8gigs x-box hdd juh

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem

Ja, förhoppningsvis dröjer det inte för lång tid tills nästa uppdatering sker.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

asså jag HATAR furu så jävla fuuult fanera med björk eller mahogny....

Visa signatur

Moderkort:Fic vi35l | processor:P4 2.4ghz | Ram:2st 256ddr | Grafikkort:ATI all in wonder 9800 | Hårddiskar:Maxtor (80gb 7200rpm) Seagate (200gb 7200rpm) | Ljudkort:Integrerat | Bildskärm:AOC 17tum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <==Ic3==>oscar
asså jag HATAR furu så jävla fuuult fanera med björk eller mahogny....

Är du världsmästare på att skriva totalt värdelösa inlägg?
Jag tyckte det såg nice ut, dessutom så är bygget inte klart. Sluta skriv sånna här inlägg

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Vi ville själv helst ha björk då det har en mörkare och snyggare färg men furut blir säkert bra det med. Och furut var ju sjävlklart mycket billigare

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Hedersmedlem

Bilderna fungerar ju inte.

Permalänk

du kan ju kolla datumet på inlägget över. tycker ni moderatorer brukar bli så kinkiga på oss när vi tar upp gamla trådar?

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KonstapelN
du kan ju kolla datumet på inlägget över. tycker ni moderatorer brukar bli så kinkiga på oss när vi tar upp gamla trådar?

Akta dig, jag ircade med kära Colis. Bilderna ska fixas och vi ska försöka få upp en uppdatering än så länge.

Vi har borrat lite mer i plankorna för plats åt fläktar. Plats för nätagget måste fixas nu, dock inga bilder.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

känner mig riktigt busig;)

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Medlem

ni var då produktiva... ett å ett halvt år till uppdate...

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk

haha, Morn\.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
ni var då produktiva... ett å ett halvt år till uppdate...

Vi har haft problem med verktygen, de gick sönder när vi försökte borra. Jag ska sparka på min kompis lite så vi får klart det.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mornn
Akta dig

starka ord, vare sig det är en moderator eller en vanlig dödlig så tycker jag det ser dumt ut att väcka en död tråd utan att ge någon form av anledning till varför. då det är ett allmänt forum så tycker jag inte heller (som jag antar många gör) att moderatorer ska inte vara högre än någon annan då dom skriver i forumet, så vidare det inte är i syfte av att upprätthålla ordningen.

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S10 plus och iPhone 7 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P53 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Mullvad]
starka ord, vare sig det är en moderator eller en vanlig dödlig så tycker jag det ser dumt ut att väcka en död tråd utan att ge någon form av anledning till varför. då det är ett allmänt forum så tycker jag inte heller (som jag antar många gör) att moderatorer ska inte vara högre än någon annan då dom skriver i forumet, så vidare det inte är i syfte av att upprätthålla ordningen.

Ta upp det med moderatorn i fråga än att smutsa ner min projektlogg.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

Ontop: Vet inte om jag sett denna tråd innan och blev jävligt intresserad av vad det blev av projektet och om det finns en bygglogg eller färdig bild på projektet...

Offtop: Vill inte debattera men tycker inte det finns något som heter DÖD TRÅD... Det enda som den möjligvis har hänt är att någon inte skrivit i den på länge men tråden kan vara minst lika dagsaktuell för det. Talar nog för många om jag säger att det är kul att se någon kommentera en "gammal tråd" man skapat och ville hålla vid liv men intresset just DÅ var för trögt.
Det är juh faktiskt värdelöst med sweclockers sida just med att man inte kan skriva en post för att förfärska sin tråd man tyckte själv var intressant utan självaste moddforumet bombarderas med meningslöst jefla dravvel emellanåt vilket gör att de seriösa byggena hamnar i skymmundan... *Andas in*

Jag säger: Fortsätt med att "väcka" gamla BRA trådar då det finns dom som inte haft möjlighet att kommentera eller sett byggena ännu... För mig finns det ingen död/sovande/vilande tråd utan bara trådar som man har missat att kommentera...

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...