Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FilleMang
3dagar sen han senast var och skrev något på swec... något är på gång..

Flickvännen tyckte väl att sista droppen har droppat nu eller nåt... eller om vi ska spekulera ännu vildare så kanske det väntas tillökning i familjen GoTaLL

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Flickvännen tyckte väl att sista droppen har droppat nu eller nåt... eller om vi ska spekulera ännu vildare så kanske det väntas tillökning i familjen GoTaLL

Oj Oj Oj Oj hehe coolt ! !

Permalänk

hmmm ja vill se lite updates nu!! lr snart iaf

Visa signatur

Dator: Intel Celeron CPU 2,4o GHz
2,42 GHz
256 MB RAM

Permalänk
Medlem

*bort*

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

GoTall försvan lika snabbt som han komm eller... ?

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Ingen svåger eller dylikt som kan säga vad som hänt? :S

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

hmmm kan tänka mig att han gör nån super duper modd nu

Visa signatur

Dator: Intel Celeron CPU 2,4o GHz
2,42 GHz
256 MB RAM

Permalänk
Medlem

oki har haft lite annat för mig , håller på med ett starwars tema som e lite krångligt då de e en del som skall formas... men men back to dual..

oki sido dörren skall fixas ... har råslipat den lite halvhjärtat men skall fixas ,,

plexin har sågats till och frostats.. skall på den en gång till..

och de två andra splittade röda grejjerna till sidan har slipats, frostats, och sågats i exact samma storlek som de på andra sidan ...problemet nu är att handtaget sitter i vägen om dom skall hamna likadant som de på andra sidan ...men problem är till för att lösas

dock inga stora förändringa ännu men nu har jag tid med detta projekt igen så nu kommer det ösa på lite

Permalänk
Medlem

ser bra ut.

ska du lägga upp en tråd på starwars bygget också?

EDIT: har du fortfarande jul?

Visa signatur

AMD A64 3000+, MSI K8N neo patinum, 512 twinmos
FX5600 XT 256mb,ide maxtor 160gb, 120gb, SATA 80gb + 80gb

Permalänk
Medlem

jo det kommer men mycke bollar i luften nu

Permalänk
Medlem

vilken grovhet på slippapret använde du när du slipade?

Permalänk
Medlem

Ser bra ut.. Tack för uppdaten...

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Star wars-bygge? Jag gillar hur det låter!

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk

GoTaLL, bra jobbat!! kanske köper det sen om jag har råd

Permalänk

hmm blir ju fett najs jue

Visa signatur

loydenboy

Permalänk
Medlem

oki denna tråd kommer ligga vilande ett tag då jag fått ett jobb på en "world of warcraft" burk som skall byggas .... men denna tråd återuptas när denna e klar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
oki denna tråd kommer ligga vilande ett tag då jag fått ett jobb på en "world of warcraft" burk som skall byggas .... men denna tråd återuptas när denna e klar

Lova att vissa os WOW burken ! Kanske inte som en tråd men iaf resultatet

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk