Permalänk
Medlem

CS hoppa!!!!!!!!!

vad är det man ska göra för att hoppa flera gånger i rad uten att förlora så mycket fart ???????????

Visa signatur

Antec chassi ][ bZerk500w ][ DFI 875 Infinity ][ Pentium4*3.0ghz ][ 2*256DDR(pc3200) ][ Gainaward Nvida 6600 128mb ][ 160GB(maXtor) ][ Inteliimouse4.0 + Q-padXXXL

Permalänk
Avstängd

det finns väl en liknande tråd längre ner... "Bunny Jumping" eller nått.

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Avstängd

Re: CS hoppa!!!!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SyriNoX^
vad är det man ska göra för att hoppa flera gånger i rad uten att förlora så mycket fart ???????????

dU sKa blI 1337!!!#??!#?!#=0++03+1´1++1´1

Skriv på svenska förfan!
Du bunnyjumpar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Re: CS hoppa!!!!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappersrulle
dU sKa blI 1337!!!#??!#?!#=0++03+1´1++1´1

Skriv på svenska förfan!
Du bunnyjumpar.

oh the irony

Permalänk

Om man läser sidan på rummet spel, och tar bort sedan topicen och tittar bara på användarnamnet av trådskaparen, så är det i 8 fall av 10 i spelforumet den med bloataste och fjolligaste användarnamnet som skriver den här typen av trådar. Tex varför använder man ^^? Jag förstår inte? En dålig smily? Sen är det obligatoriskt att använda gärna 10st utropstecken och/eller frågetecken.
Av någon anledning är dessa användare oftast CS-spelare.

Växer konspirationsteorierna eller?

Det du letar efter, kallas som sagt bunnyjumping. Det fanns i versionerna när CS var ett roligt spel, när det inte var sönderfuskat och fullt med ungar som misshandlar svenska språket.
Bunnyjumping fungerar inte idag på nya versionerna, det är därför du saktas ned när du hoppar. Detta går inte vad jag vet att förbigå, såvida man inte använder fusk... Finns trick som gör det mindre påtagligt, tror jag. Är inte så insatt i CS längre.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Visst går det att få till fina bunnyjumps i cs men det är redigt svårt är kräver bra timing.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Du har så rätt Delarium. De flesta l33t h4x0r cs pl4y0rz har fula och bloatade nicknames. Faktumet att deras enda kontakt med yttre värden är deras MSN-lista och deras klan, kan ha något med saken att göra. Samt att dom oftast är ~15 år gamla

Hihi, fördomar kan vara kul ibland.

Visa signatur

"I tried to be hardcore and all I got was this lousy T-shirt"

Permalänk
Medlem

Tjenare david!

Varför vill du veta hur man Bunny jumpar?

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Om man läser sidan på rummet spel, och tar bort sedan topicen och tittar bara på användarnamnet av trådskaparen, så är det i 8 fall av 10 i spelforumet den med bloataste och fjolligaste användarnamnet som skriver den här typen av trådar. Tex varför använder man ^^? Jag förstår inte? En dålig smily? Sen är det obligatoriskt att använda gärna 10st utropstecken och/eller frågetecken.
Av någon anledning är dessa användare oftast CS-spelare.

Växer konspirationsteorierna eller?

Det du letar efter, kallas som sagt bunnyjumping. Det fanns i versionerna när CS var ett roligt spel, när det inte var sönderfuskat och fullt med ungar som misshandlar svenska språket.
Bunnyjumping fungerar inte idag på nya versionerna, det är därför du saktas ned när du hoppar. Detta går inte vad jag vet att förbigå, såvida man inte använder fusk... Finns trick som gör det mindre påtagligt, tror jag. Är inte så insatt i CS längre.

Det Finns faktiskt fortfarande kvar men det har blivit mycket svårare och kräver bra timing.

Visa signatur

AMD - Probably the greatest Cpu in the world

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whizpah
Du har så rätt Delarium. De flesta l33t h4x0r cs pl4y0rz har fula och bloatade nicknames. Faktumet att deras enda kontakt med yttre värden är deras MSN-lista och deras klan, kan ha något med saken att göra. Samt att dom oftast är ~15 år gamla

Hihi, fördomar kan vara kul ibland.

Hehe, jo.. en del fördomar
Man blir ju bara så trött på en del till slut, då ökar risken för sådana här inlägg. En sak jag funderat över... När man hänvisar en del människor till google om de ställer enkla frågor, då blir en del människor sure/irriterade. Varför?
På google kan man oftast hitta svaret på sin fråga inom 10 sekunder. Varför blir folk sura över det?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

lira tfc om du vill bunnyjumpa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Hehe, jo.. en del fördomar
Man blir ju bara så trött på en del till slut, då ökar risken för sådana här inlägg. En sak jag funderat över... När man hänvisar en del människor till google om de ställer enkla frågor, då blir en del människor sure/irriterade. Varför?
På google kan man oftast hitta svaret på sin fråga inom 10 sekunder. Varför blir folk sura över det?

Svaret på den frågan du ställer är: *pomdibi dom*
oRka!!11

Permalänk
Medlem

precis google är bra ! går fortare också oftast

ja det går bunnyjumpa, föresten det finns en sida som heter www.google.se prova där, dom brukar veta allt...;)

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

ajA, sry för alla ?´tecken och så då !

Visa signatur

Antec chassi ][ bZerk500w ][ DFI 875 Infinity ][ Pentium4*3.0ghz ][ 2*256DDR(pc3200) ][ Gainaward Nvida 6600 128mb ][ 160GB(maXtor) ][ Inteliimouse4.0 + Q-padXXXL

Permalänk
Medlem

bunnyjum fungerar ganska lätt i HL2.......

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

När lär man sig att använda korrkekt meningsbyggnad? Jag trodde man gjorde det relativt tidigt i skolgången, men så tycks inte vara fallet längre!

"ajA, sry för alla ?´tecken och så då !"

" CS hoppa!!!!!!!!!

vad är det man ska göra för att hoppa flera gånger i rad uten att förlora så mycket fart ???????????"

Känns som om min generation kommer få stå för vår egen försörjning när vi blir pensionärer. Knappast att den kommande generationen klarar av någon sorts vettigt arbete. Möjligtsvis om det bara går ut på grafiska gränssnitt och minimal mängd skriftlig kommunikation.

Permalänk
Medlem

En, två, tre, nio utropstecken! Är det så att nio utropstecken får tråden att höras bättre på formet?

Permalänk
Medlem

du hoppar, och sen rör du musen åt det håller du hoppar åt, sväng musen höger/vänster varannan gång, finns bunnyjump script men det klassas som "fusK" enligt vissa, aja, inte så himla svårt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
En, två, tre, nio utropstecken! Är det så att nio utropstecken får tråden att höras bättre på formet?

Det roliga är att det gör det faktiskt
Jag hoppar alltid in och tittar i trådar som har över 3 utropstecken som ämne, då jag förväntar mig att få ett gott skratt

...som nu!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

Hjälpmedel =

Script:

Bind :stolpe: -> :hopp:

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk

finns en scrip till det om man inte is lära sej hade den för ett tag sen

Permalänk
Medlem

www.fragbite.com

sök på forumet: bunnyjump

Borde finnas gott om svar där! Antingen lär du dig utan script vilket är svårt. Eller pröva med script som du lägger in i configen. lycka till..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
http://www.zfight.com/misc/images/cshopp.gif

Hahahahahahahaha, bara jag som tyckte det där var så j*vla kul?

Klockren Hipshot, keep them coming!

Permalänk
Medlem

Tack för alla vettiga svar. Resten get lost !
Men är det bara att röra på musen åt höger/vänster varannan gång då alltså? inget mer? förutom att på perfekt tajming på hoppen också

Visa signatur

Antec chassi ][ bZerk500w ][ DFI 875 Infinity ][ Pentium4*3.0ghz ][ 2*256DDR(pc3200) ][ Gainaward Nvida 6600 128mb ][ 160GB(maXtor) ][ Inteliimouse4.0 + Q-padXXXL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SyriNoX^
Tack för alla vettiga svar. Resten get lost !
Men är det bara att röra på musen åt höger/vänster varannan gång då alltså? inget mer? förutom att på perfekt tajming på hoppen också

Man vrider musen åt det hållet man hoppar samtidigt som man strafe:ar dit.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

ok, då är det bara hem och träna på det efter skolan då

Visa signatur

Antec chassi ][ bZerk500w ][ DFI 875 Infinity ][ Pentium4*3.0ghz ][ 2*256DDR(pc3200) ][ Gainaward Nvida 6600 128mb ][ 160GB(maXtor) ][ Inteliimouse4.0 + Q-padXXXL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vansinne
www.justfuckinggoogleit.com

Satan vad cool du är!

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Mmm du med!!

Visa signatur

Antec chassi ][ bZerk500w ][ DFI 875 Infinity ][ Pentium4*3.0ghz ][ 2*256DDR(pc3200) ][ Gainaward Nvida 6600 128mb ][ 160GB(maXtor) ][ Inteliimouse4.0 + Q-padXXXL