Permalänk
Medlem

Val av Mp3-spelare?

tänkt köpa en hyffsat billig mp3-spelare på 512-1024mb och med bra ljud. priset ska nog ligga under 1400:- iaf

Har kollat in 3st

TwinMos RedRock S21 512MB
vet inte så mycket om denna, ser ganska fin ut hur är det med ljudet?

Creative Muvo V200 512MB,
creative sysslar med högtalare och ljud i allmänhet, borde vara bra ljud?

SanDisk Digital Audio Player 512MB
har hört att den ska vara ganska bra.

nån som har nån att rekommendera? klaga på? nån annan i den prisklassen som man borde kika på?

och ingen Tjingtjong spelare från typ indokina eller whatever som tar 5 år innan den kommer fram, måste ha den innan veckans slut till sportlovet :>

Permalänk
Medlem

vänta på jos 120 eller satsa några hundringar till på en kvalitetspelare tex monolith
kolla www.mp3mate.se

Permalänk
Medlem

iAudio G3 från www.shopsuntec.com 1 gig kostar ca 1500 med frakt. Kommer innan slutet av veckan, borde det iaf

Visa signatur

Appetite for Destruction

Permalänk
Medlem

Jos-120 verkar bra men det ser inte ut som om den kommer i tid. Måste he mp3n på fredag :>

iAudio G3 verkar ju trevlig, bra batteritid, stöd för ogg och sånt, känns lite jobbigt att beställa från utlandet dock, om den går sönder :P.

Permalänk
Medlem

Jo det är klart. SKa kolla upp om de har Interntionell Garanti.

Visa signatur

Appetite for Destruction

Permalänk
Avstängd

på brl finns det billiga 1024:D

Visa signatur

pentium 2 haha 16 gb hårdisk och 64 mb grafikminne och 256 ramminne. hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raggaren
på brl finns det billiga 1024:D

brl? =?

Permalänk
Medlem

av de där 3 är muvon klart bäst. finns även muvo slim för samma pris som v200, tycker slim är schysstare.

Visa signatur

THE STATUS QUO IS GAINING MOMENTUM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rodent
av de där 3 är muvon klart bäst. finns även muvo slim för samma pris som v200, tycker slim är schysstare.

slim måste man ju ha kabel för att koppla in till datorn, jobbigt att springa runt med sån i fickan också, tror det blir en creative :>

Permalänk

skulle helt klart vänta en vecka extra för mp-120, med den får du ju 1gb minne och förmodligen bättre ljud än någon av de spelarna ( btw... ljudet i muvon tycker jag är hyffsat :/)

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Har nyligen fått en Muvo v200 efter att haft en massa problem med min RedRock 512 mb. RedRocken var lockande när jag köpte den p.g.a det låga priset, men nu när Creative och andra märken med lite bättre kvalitetstänkande börjar sänka priserna så ser jag ingen som helst anledning till att köpa RedRock. v200:an är jag helnöjd med än så länge, vettiga menyer, helt ok ljud (om man byter ut originallurarna) och lagom med utrymme för mina behov.
Så, mellan Muvo och RedRock rekommenderar jag å det starkaste Muvon.

Visa signatur

....men vad vet jag?

Permalänk
Medlem

köp en iriver. dom har ju riktigt bra batteritid samt att dom har sänkt priset på sina spelare för en tid sedan. riktigt bra spelare till bra pris...