Ny CS:S bana, de_port!

Permalänk
Medlem

Ny CS:S bana, de_port!

Ni som har steam och läser uppdates har nog sett detta.

http://steampowered.com/Steam/Marketing/Mar10.2005/img/de_por...

En ny bana dom kallar de_port. Om ni har spelat RvS så kanske det liknar Shipyard banan? Bara en tanke... Ajja, hoppas det kommer snart, tillsammans med dom nya gubbarna, lite trött på dom som finns nu om jag säger så...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blir trevligt, hoppas dom vissar riktiga bilder snart.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Avstängd

Megagos!

längtar :D.....bra att dom gör nya banor hela tiden´.

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.

Permalänk
Medlem

Försöker Valves mappers ställa sig bra till hos alla kidz som bara klarar att köra aim_maps eller? Kollar man tex läget på alla spawnpoints så är det ju som gjort för att köpa awp, ta 3 steg åt sidan och wips så har man en hel flock med motståndare där. Den där senaste skapelsen som kom för ett tag sedan är ju i stort sett så med. Bara för att moton klarar stora öppna ytor så behöver man ju inte tvunget göra alla banor så.

Nu har man ju bara sett en enkel overview, så man får väl gissa sig lite till hur slutresultatet kommer att se ut. Men som det ser ut nu så är det inget som jag är imponerad av.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

när kommer den ?

Permalänk
Medlem

ser häftig ut må jag säga

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clawf|nger
Försöker Valves mappers ställa sig bra till hos alla kidz som bara klarar att köra aim_maps eller? Kollar man tex läget på alla spawnpoints så är det ju som gjort för att köpa awp, ta 3 steg åt sidan och wips så har man en hel flock med motståndare där. Den där senaste skapelsen som kom för ett tag sedan är ju i stort sett så med. Bara för att moton klarar stora öppna ytor så behöver man ju inte tvunget göra alla banor så.

Nu har man ju bara sett en enkel overview, så man får väl gissa sig lite till hur slutresultatet kommer att se ut. Men som det ser ut nu så är det inget som jag är imponerad av.

Ena bombplatsen ligger under marken, och så är det väl en vägg mellan t och ct spawn. så det går omöjligt att se T från CT:s sida. Så som jag ser det.

Permalänk

De_port kan bli riktigt mysig med hl2 motorn, tänk er en dimmighamn runt kvällstimmen.

Visa signatur

Mjo Mjo?

Permalänk
Medlem

Ja det är ju lite skillnad mot en stor öppen yta med lite containrar utkastade på. Fantasilös, fps dräpare, sniper only map, det är det mest positiva med de_compound. Vilken skitbana.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Ja det är ju lite skillnad mot en stor öppen yta med lite containrar utkastade på. Fantasilös, fps dräpare, sniper only map, det är det mest positiva med de_compound. Vilken skitbana.

jag tycker om banan, ett flertal olika vägar att välga och ganska balancerad(stavas).
och det är inte ofta det blir som med aztec och andra banor att varje spelare i ett lag har awp. nu när jag tänker efter är det inte alls vanligt att någon har awp.

Permalänk
Medlem

YESS NYA PLAYERS MODELS. de som finns nu ser juh ut som i gubbarna dem hade i cs beta 7.5 går som dem fått en stock i aschlet!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Varför fixar de inte till Inferno och Nuke? Och gaskar upp De_Dustbanorna, de är förskräckliga
Sen borde de fixa Train också, alldeles för mörk.

Permalänk

powerstrip?

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morris_-_2002
powerstrip?

Håll dina äckliga sexfantasier för dig själv.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk

Jag vet att jag inte borde men det e ju en cs diskusion:

LOL!