Permalänk
Medlem

Razer diamondback får spatte.

Jag undrar om nån annan som har razer diamindback upplever dagliga urflippningar av min mus( den åker iväg över skärmne och darrar) ...jag tycker inte det är störande men det föranleder ju frågan om hurvida detta kan bero på min musmattas mönster, Razer diamondback är min första optiska mus kan tilläggas.
Nån upplevt nått liknande med diamondback eller andra optiska möss?
Ev stavfel beskylles på wiskeyn.

Visa signatur

/AMD 2400+ 512MB Radeon 9600 PRO fireblade
//Acer 5024

Permalänk
Medlem

Jag har en Razer Diamondback och jag har inte upplevt fenomenet, min fungerar jättebra.

Permalänk
Medlem

hehe.. Min Razer följde ditt exempel, den flippade ur i vissa intervaller. Men efter att jag bytt musmatta har den itne gjort det så tips: köp ny musmatta!

Permalänk
Medlem

Great thanx

Visa signatur

/AMD 2400+ 512MB Radeon 9600 PRO fireblade
//Acer 5024

Permalänk
Medlem

det KAN också vara ett måndagsexemplar, men mest sannorligt är att det är din musmatta som den inte gillar

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Håller med, jag testade med en sån där tunn Dellmatta och då sket det sig. Nu kör jag med en tygmatta tills jag bestämt om jag skall skaffa en ny bättre.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

hade en oem mus förut som gjorde så oavsett underlag, men så fort man rörde musne blev den vanlig igen. Min nuvarande diamondback gör inte så vad jag märkt än i alla fall.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Hmm, hade samma problem. Men det visade sig vara ett hårstrå från min fina kalufs som hade kommit in i själva hålet lr vad man ska säga

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis