World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Har sett Carmella 2ggr idag ^^

Visa signatur

//Frazze

Permalänk

Raid på XR:

Permalänk
Medlem

Level 20 Warlock nu Schysst med lite Area of effect-spells och ny summon.

Permalänk
Medlem

ja verkligen hatar när det blir raids... för att då blir det så fruktansvärt laggigt.. as jobbigt. egentligen skulle det vara skit kul men servern laggar ju ner direkt

Permalänk
Hedersmedlem

Vadå jobbigt?! Döm om min förvåning när jag kommer till Southshore på en grypthon och ser över 100 kroppar på marken för att sedan direkt bli sönderslagen av 5st L60 horde. Det var bara grypthon mastern som överlevde i staden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit

CT_PlayerNotes

Tyvärr verkar den inte fungera för mig, för den glömmer av när man har startat om spelet.

Visa signatur

Intel Core i7-4790K CPU @ 4.00GHz | MSI Radeon HD7850 2048MB TWIN FROZR III OC |Corsair Vengeance DDR3 PC3-12800 1600MHz (2x8GB) | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 - ATX / Intel Z97

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SilentViruzz
Raid på XR:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/wowraidxr.jpg

bild från al'akira servern? var raid där i går kväll nämnligen;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Har problem med att träna min Alchemy nåt högre..

Nån som har tips på nån bra sida med info ??
Inte Thottbot, vill ha tips på andra sidor.

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus Prime Z690-A, Gigabyte RTX 3070 Gaming OC, Corsair 32GB DDR5 5600Mhz, Noctua NH-D15 Chromax, Samsung 980 Pro M.2 NVMe 256 GB-OS, be quiet! Dark Base 900, Corsair RM 850X V2, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Problem att träna? Bara plocka blommor och gör potions ju. Var inga problem att nå 300 för mig.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Problem att träna? Bara plocka blommor och gör potions ju. Var inga problem att nå 300 för mig.

Har nått min en gräns på 150 å hittar inte vart jag ska träna juh

Var till Swamp of sorrows igår men där fick jag inte träna.. Vet inte om jag missat Expert tränaren men jag tror inte det..
Btw, måste man vara nån viss lvl för att kunna träna Artisan Alchemy ??

*Edit*

Duh, nu har jag hittat mitt "problem". Har tydligen inte tränat Expert Alchemy..

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus Prime Z690-A, Gigabyte RTX 3070 Gaming OC, Corsair 32GB DDR5 5600Mhz, Noctua NH-D15 Chromax, Samsung 980 Pro M.2 NVMe 256 GB-OS, be quiet! Dark Base 900, Corsair RM 850X V2, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Om du är horde finns han i Undercity

Permalänk
Medlem

Alliance finns i darnassus tror jag

Permalänk
Medlem

Vad är fel .. får upp detta med cosmos heal tiden.. när jag går in friends eller när en friend loggar in.. String Interface\AddOns\FriendsFacts\FriendsFacts.... Line: 67
Error : table index is nil

Permalänk

Upptäckte en skum sak idag, dom har inte dragit några pengar från mitt konto men jag kan fortfarande spela. Pengarna skulle ha dragits den 17:e men det har dom inte gjort.

Jaja jag fortsätter väl lira då, gratis

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Molten Core.

Permalänk
Medlem

behöver man vara så många för molten core?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Vi var 37 pers över 58. Wipe efter 4 mobs.

Permalänk
Medlem

hmm.. det där va en 61+ elite mob.. yikes.

Permalänk

Någon annan som känner att lvl 60 suger? Finns absolut inte ett skit att göra.. Finns ju bara ett fåtal instanser..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MiSA
Molten Core.

http://www.home.no/bbqs/WoWScrnShot_031905_232354.jpg

Ditt UI ser mkt fint ut. Vilka addons använder du?

Permalänk
Medlem

Nån som har lust att hjälpa mig med "In the name of the light"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frazze
Har sett Carmella 2ggr idag ^^

Amigad! Jag har inte sett dig. Måste ju hämnas för att du dödade Erty.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Amigad! Jag har inte sett dig. Måste ju hämnas för att du dödade Erty.

Haha, såg du inte mig? ^^
Först såg jag dig i TB med halvt liv. Så med lite hjälp från ett par vakter så dog du.

Sen såg jag dig och några av din polare när jag simmade runt Lakeshire, då dog jag ganska snabbt ^^

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Inget du skinnar i Elwynn, Westfallen eller Dun Morogh skall egentligen släppa annat än Light, inga mobs under ~15 skall släppa medium och även där är det väldigt ovanligt om de inte är Elite.

Det går inte svara på ditt PM eftersom din inbox är full så jag svarar här istället;

Tradera ja, av exakt samma anledning som dig

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk

Va lite uttråkad idag, så jag stack till IF och dödade 3 bankierna. Vet att det e redan gjort men men.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

är verkligen nöjd att jag sluta psela rogue, även om man va lvl 51 då, nu kör jag mage o e lvl 20

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Login-servern verkar vara nere, iaf för mig. Kan ni andra connecta som vanligt? Jag kommer ingenstans vid anslutningsfasen.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Login-servern verkar vara nere, iaf för mig. Kan ni andra connecta som vanligt? Jag kommer ingenstans vid anslutningsfasen.

Fungerar icke för mig heller.

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Medlem

Krånglar här med.

Permalänk
Medlem

Vafan?

Stod på account sidan innan sidan blev överbelastad att betalningen drogs 14:e mars, och när man loggar in nu så står det att jag inte har betalt. Vad fan håller dom på med?

"You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing."

Bara jag som får det meddelandet?

Visa signatur

arrwhh