Permalänk
Medlem

Föra över filer till minneskort (V800)

Som sagt, hur går man till väga?
Jag har formaterat mitt 256MB kort nu men när jag linkar den till datorn så hittar den bara telefonminnet.. Vad är det för fuffens?
Kan man inte lägga över direkt till minneskortet när det sitter i luren eller vad?
La över några filer till telefonminnet och skulle flytta dom därifrån, men då var det alternativet skuggat och det gick inte att genomföra.
Verkar som om telefonen har svårt att hitta minnet, när jag kollar statusen så står bara telefonminnet, inte memorysticket..
Ska man göra något mer för att luren ska hitta memory sticket eller?

Edit: Finns det några roliga Program eller spel att få tag på till denna telefonen på något ljusskyggt ställe btw?

Permalänk
Medlem

hm det var ju konstigt. jag kör alla fall med det 32mb som ingick och när ja ska överföra via bluetooth så har alltid båda funnits memory stick och telefon minnet. Har du formaterat det så ska det ju räcka.

Måste isåfall va nåt me minnet som inte vill funka me telefonfan.

Permalänk
Medlem

Jag kör via kabeln då jag inte har nån blåtands adapter till burken, men jag kommer ju åt telefonen, det är bara minnet som inte vill synas. Det verkar inte hittas i telefonen heller.

Hatar sån här skit, det ska ju bara funka.. Plug 'n pray

Permalänk
Medlem

ok kabel eller bluetooth ska kvitta. Så du har inte det som ingick att prova med ? vilket märke är minnet föressten ?

Permalänk
Medlem

Det är SanDisk originalgrejer, jag fick ju ett 32MB när jag köpte skiten, sen fick jag med ett 256MB fast dom var slut då, så jag fick ett på posten idag istället, men nåt är riktigt fel tror jag, för när jag bytte till 256:an första gången och den inte hittade det, så bytte jag tillbaka till 32Mb minnet, fast då verkade den ha problem med att hitta även det kortet, och så har det strulat fram och tillbaka hela dagen.

till och med korten jag hade tagit på 32MB sticket var borta..