Tips på antivirus programm och brandvägg??

Permalänk
Medlem

Tips på antivirus programm och brandvägg??

Hej

De är så att jag om en månad har förbrukat mitt norton internet security, och behöver tips på ett bra antivirus programm och brandvägg.
Norton tar upp mycket minne så den vill jag inte fortsätta med, någon som kan tipsa om bra antivirus programm och brandvägg??
Den ska inte ta upp så mycket minne och jag letar efter det bästa skyddet som det går och få för sin dator. Tacksam för svar.

MVH

Permalänk

Norton är sämst! Vi har det här hos pappa, och vi får virus med jämna mellanrum.. NOD32 är riktigt bra. Det tycker jag att du borde köpa.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem

sök på forumet om liknande tråd så får du säkert ett bra svar;)

Visa signatur

doh;)

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska söka på formumet. Annars så tycker jag kaspersky är bra, kolla upp det. Kör med NOD32 Nu men det faller mig inte riktigt i smaken

Visa signatur

"Growing old i mandatory, growing up i optional."

Permalänk
Medlem

Till kaptenperre är nod32 e gratisprogramm, vet ingenting om den faktiskt.

Till mr.henk är inte direkt vänn med sök funktionen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
Norton är sämst! Vi har det här hos pappa, och vi får virus med jämna mellanrum.. NOD32 är riktigt bra. Det tycker jag att du borde köpa.

Får ni virus med jämna mellanrum? Då kan man ju undra vad för sidor ni är ute på.

Visa signatur

Pentium 4, 3.2Ghz, 1024 Ram, XP Home

Permalänk

Jag tror att han menar maskar, men ordet virus har blivit ett samlingsnamn för alla möjliga sorters elak programvara och därför använder han det korrekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rasoul
Till kaptenperre är nod32 e gratisprogramm, vet ingenting om den faktiskt.

Är NOD32 gratis Haha, isf måste jag ha fått något om bakfoten.

Visa signatur

"Growing old i mandatory, growing up i optional."

Permalänk
Medlem

Är F-Secure Internet Security något att ha då??