Permalänk
Avstängd

portarna ska alltid sitta på samma sida som elementet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Vad är det där för skit bil? =P
Här har du en äkta völvo räser med neger-stege och lite annat smött å gött.

den såg ju faktiskt ut att vara i fint skick! sportcoupe och allt! som någon annan frågade.. vad menas med neger-stege? är det din bil? skulle fan inte banga på å ha en sån.. kanske lite skönare lack på dåra.. haha

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem

Najs, det vart en himla fin låda

Permalänk
Medlem

var köpte du tyget till lådan, va kosta de?

Permalänk
Medlem

Äger en likadan bil som du fast en svart, har även en likadan baslåda fast jag vände min mot ryggstödet skramlade så mycket ifall man hade grejjor i bagaget annars.
Framsystemet är riktigt dåligt bytte det och fick en riktigt bra ljudbild i slutändan.

bifogar en liten bild på bilen

edit: fast du måste medge bilen ser ut o ge mer än vad den gör... =(

Visa signatur

En crap HP!

Permalänk
Medlem

off: otroligt ful bil dedär om jag ska vara ärlig...

Visa signatur

mvh

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eproz
Äger en likadan bil som du fast en svart, har även en likadan baslåda fast jag vände min mot ryggstödet skramlade så mycket ifall man hade grejjor i bagaget annars.
Framsystemet är riktigt dåligt bytte det och fick en riktigt bra ljudbild i slutändan.

bifogar en liten bild på bilen

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/bilen2.jpg

edit: fast du måste medge bilen ser ut o ge mer än vad den gör... =(

Tufft trodde jag var ensam i världen
din såg ju riktigt fin ut måste jag säga! vad är det för fälgar du har på den? håller på att leta efter fälgar faktiskt.. svårt att hitta med tanke på bultmönstret..

jo håller med om att framsystemet inte är det bästa..
eftersom du bytt det så borde du veta vad man får plats med i fram och bak? har planer på att byta mitt oxå.. tråkigt å ha en baslåda som inte böher slita om du fattar vad jag menar..

hehe jo den ser ut att ge mer än vad den gör.. helt klart.. jag racear inte direkt så det kvittar för mej egentligen.. tycker den är rolig å köra och fin att kolla på.. det duger å mej

PM:A gärna din msn om du vill snacka vidare. kul å snacka med nån som har likadan bil! jag kan behöva lite tips

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem

vet inte vars fälgarna är inköpta följde med vid köpet =(

Visa signatur

En crap HP!

Permalänk

Min åsikt är att den bilen e riktigt fin, har för mig att icke-fx varianten inte är så himla dyr begagnad iheller. Isf är det en billig sportbil-lookalike, som faller i min smak.

va e de för speciellt med Fx-varianten? Mer motor kanske?

för övrigt snyggt jobb me lådan, du får ta o spara till nytt fram/bak system

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xain
off: otroligt ful bil dedär om jag ska vara ärlig...

Måste tyvärr hålla med om det när den inte har en vinge, Så ja tycker att ditt nästa projekt blir att sätta på en större vinge o efter de ge blien till mig

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Tänk om man var 18 igen så man kunde hålla på med sånt där utan att skämmas

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Tänk om man var 18 igen så man kunde hålla på med sånt där utan att skämmas

Skämmas? :D. Varför skämmas över sitt intresse?

Permalänk
Medlem

Fint bygge prinze, gillar verkligen utseendet på bilen dock är färgen lite... inte min smak iaf!
Har dock en fråga, efter att ha läst din tröd i "Övriga ämnen" kom jag fram till att du var en tjej. Är det bara jag som yrar runt eller kan tjejer verkligen bygga saker >.<?

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Haha oj, folk undrade vad jag menade med neger-stege
Nä, alltså, bakrute jalusi.
Men det var en som jag känner som kallade det för neger-stege, han är inte rasist eller så men kanske lite kul namn =D

Alltså en sådan här:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

bilen har vinge orgninal, dock inte så stor, men det behövs inte till sina 140hp

Denna var dock upphottad rejält! (hoppas med lite mer hp med)

Visa signatur

En crap HP!

Permalänk
Medlem

240 POWER!!!!!!!!! *lyx* *komfort* *kvalité* *körgläde* 100%
oyes inte under 130 dB ! protect your ears!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eproz
bilen har vinge orgninal

Jo, jag vet det men den behöver en större för ett bättre utseende.. Enligt mig iaf..

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Wigge enligt min mening hade det sett riktigt löjligt ut med en större om man inte lagt i en betydligt större motor med 300+ typ.

Samma sak som och slänga en fet vinge på en bmw 320 eller audi a4

Visa signatur

En crap HP!

Permalänk

wuj wuj.. klart tjejer kan bygga saker? vilken tråd syftar du på piilo? ledsen å behöva göra dej besviken.. men tror du tar fel nu faktiskt
"han hänger å dinglar där nere" om man säger så.. hoho

håller med eproz där asså.. fetare vinge på en bil utan motor? .. njaee ser lite fjantigt ut.. finns ju iofs jävligt snygga body kits till denna modell men då måste man göra nått åt motorn först.. hoho.. piilo .. rolig kis du

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem

Nice!! Pappa hade(sålde dock bilen o plockade ur baslådan, den står å samlar damm just nu) En likadan bas i sin BMW, Väldigt lättdrivna basar med bra ljud, har själv två stycken 10" på rummet till datorn :D, Dunkar på bra. Bor 1mil från ljudia, så ja brukar handla där ibland.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Skämmas? :D. Varför skämmas över sitt intresse?

Det kör runt tillräckligt många nyblivna bilägare där jag bor, i bilar för 1000:- och ljud för 8 gånger bilens värde

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Jo, jag vet det men den behöver en större för ett bättre utseende.. Enligt mig iaf..

Typiskt 1900-tals tänkande allt ska vara litet i framtiden (vad än Canon-reklamen sade).

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Tips...om du söker ett sjyst slutsteg eller annan multimedia för bilar kolla in www.bilbild.se !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blent
Tips...om du söker ett sjyst slutsteg eller annan multimedia för bilar kolla in www.bilbild.se !

Haha, det är en kille i min skola som har den sidan. (tror inte han är ensam dock...) Helt ok affär...

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av )ExecutoR(
Haha, det är en kille i min skola som har den sidan. (tror inte han är ensam dock...) Helt ok affär...

Jo samma här, känner båda två. En av dom går i min klass.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=[prinze]=-
nej jag är nöjd med mina basar.. rockford basarna är väl lite dyrare vad jag vet? och som SueCia sa så passar dom nog inte in så bra i min specialbyggda låda.. vet inte hur länge jag kommer ha lådan i den här bilen heller iofs.. sugen på nått nytt roligt åk efter sommarn.

ialla fall en bild på bilen som någon önskade:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/hyundai_oregg...

bilden är uppladdad på silentwhisper så klaga inte på mej om det inte funkar.. silent gillar inte mej nämligen..

[edit] det är inte jag i den röda tröjan. och lägg inte märke till den fula mazdan.. hoho.. [/edit]

är det vid nackademin på kvarnholmen?!

Permalänk
Medlem

Igentligen ska basportarna sitta på samma sida som bashögtalarna men du verkar ju nöjd med ljudet ändå... Bilen fall dock inte alls i min smak tycker det är så fult när bilen typ sjunker ner på mitten liksom. och väldigt små hjulhus bak. men det är min smak det. Tycker Eclipserna är mycket finare.... liter mer motor i dom oxå

Visa signatur

Karlsson

Permalänk

Angående snacket om isolering... köp en säck ekofiber á 16kg och lägg det under press ett par dagar (tips: mellan två betongblock som är klädda med frigolit. Gör en fin ram runt av trä). Räcker till mer än en baslåda :). Är dessutom inte farligt för luftvägarna. Enda nackdelen är att det kan bli varmt.