Permalänk
Medlem

satt precis o tänkte men vafan kan jag inte få min kod? så hör jag ljuded av nytt mail tanke läsare

EDIT: heter Obentou Chan = csöt lunch låda om man vill översätta det

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

den karaktären jag kör oftast med nu heter Amoura Alaas, snälla ha mig med i guilden :p.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
den karaktären jag kör oftast med nu heter Amoura Alaas, snälla ha mig med i guilden :p.

Står även att du är med i ett annat guild.

Permalänk
Medlem

Jag är inte säker på vad jag ska döpa min karaktär till ännu, men jag säger i tråden imorrn när jag fått paketet.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

lvl 3 nu. questsen får en all lvla snabbt ju. men finns det någon som har en aning om var man kna få tag på wood?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
lvl 3 nu. questsen får en all lvla snabbt ju. men finns det någon som har en aning om var man kna få tag på wood?

Ha alltid med dig en salvage kit. Vissa bows kan man köra salvage på och få wood. Lvl 5 nu men orkar inte mer för idag. I morron måste jag nog ner i catacombs. Säg till om någon vill ha sällskap.

Permalänk
Medlem

jag gjorde aldrig catacombs i betan missade jag nått då eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
lvl 3 nu. questsen får en all lvla snabbt ju. men finns det någon som har en aning om var man kna få tag på wood?

Från Bows och Staves har jag för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av on1
jag gjorde aldrig catacombs i betan missade jag nått då eller?

Jag satt precis och undrade var dom är någonstans? Det har jag missat helt i betan.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

lite skelett där nere 1 ranger och necromancer vad jag vet inte mycket mer ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wilford
Från Bows och Staves har jag för mig.

var hittar jag dem då?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
var hittar jag dem då?

loots..... sen salvagekit från npc´s = wood

Permalänk
Medlem

mmm, tog ett tag innan jag fattade vad han menade. då stavningen på staf lät mer som ett monster.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av on1
jag gjorde aldrig catacombs i betan missade jag nått då eller?

Det är ett ganska bra ställe för att farma bone, men annars missade du inget.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk

Tja som Nec så är catacombs ett måste. Sen är den väldigt stor så där kan man farma både det ena o det andra. Det kan dock vara lite tufft för en person att ge sig ner dit ensam. I varje fall om man är låglevel eller har lite bråttom. Jag har två quest som jag ska slutföra där nere så jag ska dit idag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
mmm, tog ett tag innan jag fattade vad han menade. då stavningen på staf lät mer som ett monster.

Vanlig hederlig engelska.

Permalänk

Ska beställa mitt i helgen var det tänkt :D.. Får man ha kvar namnet man hade även fast jag körde med kompis-beta nyckel?

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Sötast

4 medlemmar i guildet.... hade för mig att fler ville joina?

Permalänk
Medlem

Jag joinar antagligen, men det kommer nog ta ett tag innan jag kommer igång med GW. Ingen uppkopling hemma.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Hur funkar detta spel, Kan man pka som i d2?
Vad händer när man dör om man gemför med d2 hardcore?
Kan man spela necromancer och ha 5+ minions?
Finns det rare items och unika o skaffa?
Kanske det blir o lägga en beställning hehe

Permalänk
Medlem

Vad jag vet så kan man inte pka, endast duella gvg just nu. Hoppas att dom lägger till så man kan duella 1on1, 2on2 etc. Om man dör i ett quest så kan man bli resurectad, men om alla dör så respawnar alla i staden. Man kan ha minions men vet inte hur många, jag har haft 3 som max.
Det kan ha ändrats det jag sagt. Var ett tag sen jag spelade.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
4 medlemmar i guildet.... hade för mig att fler ville joina?

Jag plockade precis ur min CE låda ur brevlådan och ska precis installera.
Fick med en Art book + 2 Lore böcker och lite annat smått o gott, har aldrig köpt en CE förrut, denna var helt klart värd pengarna

Min karaktär heter Janun Hawkeye.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

hur är det att köra GW själv, kommer man tröttna snabbt eller är det värt pengarna ändå?
lätt/svårt att hitta guild?

Permalänk
Medlem

Att spela GW själv tror jag verkligen inte är någon höjdare. För att man ska tycka GW är kul så ska man helst gilla GvG och PvP. Men skulle ändå säga att det är värt pengarna om man nu tycker om PvP eller inte, inte speciellt dyrt heller.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Nwm

du kan invita mig nu är inte i någon guild

Permalänk
Medlem

Oj måste köpa Guild Wars när jag får råd har lirat den öppna betan med några polare, var riktigt kul.
http://c7.ath.cx/ryden/filer/bilder/guild.jpg

Jag är den stora warriorn

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik
hur är det att köra GW själv, kommer man tröttna snabbt eller är det värt pengarna ändå?
lätt/svårt att hitta guild?

När du inte hittar nån att spela med finns det botar du kan ta med, men det är kul att spela själv också ibland, men det är självklart roligast med polare.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Efter att ha testat spelet i några timmar kan jag bara säga tummen upp :). Spelet har hittils varit både spännande, underhållande och framför allt vackert. Detta för 449:- om man nu ska jämföra med WoW till exempel som sticker iväg utav bara helvete efter några måaders spelande.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Precis

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Tänkte på en sak.Börjar bli dags att dra frånold Ashelon men tappar jag kontakten med alla som inte har gjort det då? Det måste väl bli så? hur många från GoF har gjort det? Om det inte är många kan jag hänga kvar en stund o hjälpa folk om det är någon som vill.

Sen hörde jag att man kunnde köpa en guild mantel. Hur gör man det?