Vad tror ni om Star Wars: Episode 3??

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om Star Wars: Episode 3??

Vad har ni för förväntningar på det nya star warsspelet som om inte allt för länge står i spelhyllorna, vad har ni för förväntningar och vad har ni hört för rykten?

Jag vill veta allt.

I alla fall jag är mycket spänd på att få se detta spel.

/Nicke

Permalänk
Medlem

Efter vad jag sett av tidigare spel och vad jag sett i de filmer från spelet som visats så är jag övertygad om att spelet kommer suga hårt.

Filmen kommer dock äga.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

tror det kommer vara bra, filmen kommer även va skitbra då vi får reda vad som egentligen händer anakin skywalker

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX
tror det kommer vara bra, filmen kommer även va skitbra då vi får reda vad som egentligen händer anakin skywalker

öhhhh jag tror att du vet vad som händer med anakin, inerst inne vet du.

Permalänk
Medlem

jaha, det var väll bra?
då måste jag glömt det på nått sätt.

Permalänk
Medlem

hm säger en sak , Luke i,m your father <--------- Anakain skywalker

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Medlem

mesa like darth vader very mucho..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skaning
hm säger en sak , Luke i,m your father <--------- Anakain skywalker

*asg* Du menar "Luke I am your father" väl? och Anakin Skywalker

Jag har inga förväntningar alls på spelet, de lyckades ju förstöra de förra spelen från filmerna och tror inte det blir annorlunda med detta. De här spelen göra ju mest för "kidsen". Vi lite äldre får nöja oss med Kotor 2 eller Republic Commando.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Filmlicensspel suger i 99.9% av fallen så jag kommer då inte köpa det.

Däremot är det inte tvekan om att filmer kommer vara skitbra.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk

Har problem med officiella sidan, men kommer spelet till pc eller? I tv-reklamen visar de bara PS2- och X-Boxlådor och en sökning på webhallen visar även till GBA och DS...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Re: Vad tror ni om Star Wars: Episode 3??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nick3
Vad har ni för förväntningar på det nya star warsspelet som om inte allt för länge står i spelhyllorna, vad har ni för förväntningar och vad har ni hört för rykten?

Jag vill veta allt.

I alla fall jag är mycket spänd på att få se detta spel.

/Nicke

det blev sågat av ign.com tror att det fick 4,5/10

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

spelet vet jag inte så mycket om, men filmen kommer aega!! :=)

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Medlem

Kommer faktiskt bli intressant att se Anakin bli Darth Vader...
Filmen tror jag kommer bli bra.... men spelet.... bläää...
"Filmlicensspel suger i 99.9% av fallen" ... mm sant det...
MEN... det finns ett bra filmlicensspel.... The Chronicles of Riddick - escape from butcher bay

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

när kommer filmen?

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk

Urk.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Kommer faktiskt bli intressant att se Anakin bli Darth Vader...
Filmen tror jag kommer bli bra.... men spelet.... bläää...
"Filmlicensspel suger i 99.9% av fallen" ... mm sant det...
MEN... det finns ett bra filmlicensspel.... The Chronicles of Riddick - escape from butcher bay

Ja, de var ruggigt bra!

Visa signatur

A64 X2 4400+//XP-120mm\\DFI-Lanparty Ultra-D//Gainward 7800GTX\\CorsairTwinxC2 2048MB//WD-Raptor74GB10000rpm+300GB\\Tagan480W 2force

Permalänk
Medlem

Spelet fungerar PRECIS som LOTR-spelen.

Permalänk
Hedersmedlem

tråd rensad.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Om det finns MP så kommer det kanske vara ganska lovande?
kommer inte ihåg vad Star Wars spelet heter, något i stil Jedi 2 (kör iaf med Q3 motorn) jävligt kul som MP men skit SP.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 100mbit
när kommer filmen?

19:e maj inte långt kvar nu!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Dregglar.... det är star wars episode 3 o filmen Serenity som jag sätter mitt hopp till nu detta år... förra året var lite små dött på bra film

Permalänk
Medlem

Spelet är rätt okej faktiskt, kul medans det varar ... som någon sa tidigare, för kidsen, inget spel man spelar om och om igen.

Republic Commando däremot ... good shit.

Permalänk
Medlem

Riktigt tråkigt spel, ingen känsla alls.. Tröttnade på tredje uppdraget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Riktigt tråkigt spel, ingen känsla alls.. Tröttnade på tredje uppdraget.

håller med... spelet är inte lik Star Wars - Knights of the Old Republic 2 eller 1:an, det känns som om det är mer action spel än roll&äventyr-spel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrhalil
håller med... spelet är inte lik Star Wars - Knights of the Old Republic 2 eller 1:an, det känns som om det är mer action spel än roll&äventyr-spel.

Är det överhuvudtaget tänkt som ett rpg?

Permalänk
Medlem

lol, det är ju ett renodlat actionlir för kidsen men väldigt enkla slag kombinationer ... att jämföra det med kotor är ju bara löjligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freknemuff
Är det överhuvudtaget tänkt som ett rpg?

jag hade tänkt mej att det skulle likna kotor 1 och 2 men jag hade fel.