Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rodent
Enligt mig är det för dyrt, och jag kommer aldrig att köpa något där så länge jag inte kan välja format och slipper drm eller vad det nu är de använder.

Tacka vet jag allofmp3.com, 10-15kr/album i 192kbps LAME, och bättre utbud än ITMS. Sen kan man även välja format själv där, bra grejer.

Så du använder allofmp3.com? Har lite skivor där som jag vill ha, men är skeptisk till att ge ut mitt VISA-nr. Är det att lita på?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tva
Fanns någon site för något år sedan (drygt) som försökte sälja och där lejonparten gick till artisten, men där fanns inga artister (för de var väl uppbundna av kontrakt så de hade väl inte fått mer än 10% ändå…) och vad jag vet så är siten stendöd…

Om du menar magnatune.com så är den rätt långt ifrån stendöd.

Visa signatur

Powermac G4/AGP, Motorola 7400 400Mhz 768MB PC100, Radeon 8500
Sharp MM1, TM5800 1GHz, 256MB DDR, 15GB, 10" 1024x768.
Palm Tungsten T3, Intel XScale 400MHz, 64MB RAM, 256MB SD, 3" 320x480.

Permalänk

För kass kvalité och inte mp3.
Ja, jag är medveten om att de där kanske motsäger varandra lite.

Dessutom inte så värst billigt heller.

Utbudet har jag inte en aning om hur det är, ska man tvingas tanka hem programmet för det?

Gå och häng er Apple.

Till er som pratar om allofmp3.com kan jag säga att det är en ganska suspekt sida, skulle inte förvänta mig att några pengar går till artisterna på den sidan.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Allofmp3 var bra, verkar vara relativt seriösa. Laddade nyss hem två album som jag inte ens kan köpa i Sverige, och jag orkar inte importera från Tyskland. (In My Rosary).

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Köper låtar för 0kr styck, och album för 0kr styck.. Får även de filmer och spel jag vill ha på köpet.. Så varför?

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mobboffer
Köper låtar för 0kr styck, och album för 0kr styck.. Får även de filmer och spel jag vill ha på köpet.. Så varför?

för att det blir olagligt att tanka upphovsrättsskyddad material i sommar? Sen om du vill fortsätta att tanka allt efter det, är det ditt val

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i