Permalänk

Stäng ner?

Stäng ner mig, hata mig, gör så att jag inte får tillgång till ett kanske nytt OÄ. Jag bryr mig inte.. men jag kan bara inte förstå att många står ut med smådiktatorer till moderatorer. Dom beter sig som nån slags data-hitler.

"men alla snälla sluta spamma nu. moderatorerna blir inte gladare direkt"
- Nää precis, vi ska göra o skriva precis som moderatorerna tycker, dom ska bestämma över forumet ensamma o användare har inget att säga till om!

"Runerally: Grattis, du står nu på min lista över folk som inte är välkomna i ett eventuellt framtida Övriga ämnen. Fler som känner sig sugna? Det finns gott om plats på listan..."
- vilket hot av castor... det kanske finns en anledning till att alla hatar dig?

"Men snälla! Ge er nu, det finns 5 miljarder såna här trådar nu... "
- varför troru det finns 5 miljarder såna här trådar? för att alla är missnöjda!!!

Jag vill inte försöka ändra nåt, eller få nåt tillbaka.. har aldrig skrivit i OÄ tror jag och är inte intresserad, bara förbannad på hur man beter sig som moderator! Hoppas ni är nöjd... vilken trevlig stämning ni har skapat här på forumet, eller hur castor?

Visa signatur

hmm....

Permalänk

Haha!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Hedersmedlem

Jag personligen tycker den har blivit bättre, fast ÖÄ har ju inte varit nere så länge.

Permalänk
Medlem

Det är frivilligt att vara medlem i forumet och frivilligt att läsa och skriva i det. Passar det inte så får du hitta ett annat forum helt enkelt. Du kan som inte komma och ställa krav på nåt som är gratis. Tänk dig att du får ett smakprov på ett par kakor på Ica. Skulle du då skälla ut tanten som delade ut dem om du tyckte de inte var goda?

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk

jo men vetu varför den har blivit bättre? det är för att alla som inte orkar med det här längre har stuckit.. nu äre bara dom som inte vågar bråka o dom som accepterar moderatorernas diktatur kvar... resten har lämnat...

Visa signatur

hmm....

Permalänk
Medlem

Skönt utan ÖÄ. Alla medlemmar som är jobbiga filtreras ut och då återstår de vanliga, fina, seriösa medlemmarna. Hoppas jag iaf.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dnultsew
jo men vetu varför den har blivit bättre? det är för att alla som inte orkar med det här längre har stuckit.. nu äre bara dom som inte vågar bråka o dom som accepterar moderatorernas diktatur kvar... resten har lämnat...

Sen finns det ju vissa som inte bryr sig nämnvärt över nedläggningen av ÖÄ...

Permalänk
Medlem

Klart man saknar ÖÄ, men orka tjata/bråka på moderatorerna. Det leder bara till permban.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Skönt utan ÖÄ. Alla medlemmar som är jobbiga filtreras ut och då återstår de vanliga, fina, seriösa medlemmarna. Hoppas jag iaf.

Nej, jag är ju fortfarande kvar

Saknar inte ÖÄ nästan nått nu faktiskt, första dagen var det mer "Vadfan, vava???", men nu är det mer "Ah, det är cool"

Skriv upp er på www.skitprat.com om ni prompt måste ha ett forum att snacka skit i...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

kan ju säga att jag besöker SC ca en gång var 3-4dag nu istället för 3ggr/h som förut när man inte hade något att göra... men men forumet måste ju ha blivit BRA MYCKET SERIÖSARE nu när dom som inte vågar säga emot och bara diskuterar no life-prylar i dom olika forumsdelarna är kvar... hare så skojj..

Visa signatur

- - - - - - - - - - - - - - - -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Klart man saknar ÖÄ, men orka tjata/bråka på moderatorerna. Det leder bara till permban.

se där har vi en till missnöjd men som inte vågar för då blir dom banade...

JA KOM TILL MITT FORUM O PRATA OM DATORER, MEN KLAGAR DU PÅ OSS SÅ BANAR VI DIg

ja jätte härligt forum

föresten castor? äre inte *tråd låst* snart?

Visa signatur

hmm....

Permalänk

ey, softa. klart det är jobbigt att öä är borta, men nu får man desto mer tid att snacka spel

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Så är det väl på Alla forum, beter du dig som ett svin och pratar om saker som man ej ska prata om så låses tråden.

Det finns en tråd som förklarar ÖÄs bortfall och det står i den att eventuella kommentarer ska tas direkt med dom, alltså inga trådar..
Så har det varit ända sen Feedback-forumet försvann..

Kan du inte följa den enkla instruktionen så är det väl klart att moderatorerna stänger dina trådar?
Det är ju trots allt dom som är utsedda att hålla koll på forumet, inte du eller någon annan av oss normala användare..

Sen är det väl helt upp till dom att driva sin jävla sida som dom vill, det är en website inte ett land...

Inte blir du sur för att inte du får skicka in artiklar till Aftonbladet eller nån sån sida? De måste ju vara diktatorer för att dom har sån hård kontroll...O M G, O M F G...IT'S A CONSPIRACY!!

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dnultsew
se där har vi en till missnöjd men som inte vågar för då blir dom banade...

JA KOM TILL MITT FORUM O PRATA OM DATORER, MEN KLAGAR DU PÅ OSS SÅ BANAR VI DIg

ja jätte härligt forum

föresten castor? äre inte *tråd låst* snart?

grejen är ju det, det står i reglerna som man SKA läsa då man reggar sig, har man frågor eller synpunkter så skriver man till en MODERATOR, INTE göra en tråd om det.
sen står det även att man ska änvända lite VETT O ETIKETT!! kan man inte bete sig får man ju skylla sig själv.

för övrigt saknar ja musik/film delen väldigt mycket men är jävligt glad att slippa alla skitspamtrådar om Klad hest och sånt där jävla trams för folk med en 12 årings intellekt

Permalänk

1.ta telefonen
2.ring upp en kompis
3.fråga han om han vill snacka lite övriga ämnen

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Men du kan väl alltid ta och göra en mission till de andra forumdelarna? Tro mig, man kan faktiskt trivas i dem med. Och gör du inte det, vad har du på Sweclockers att göra från första början? Det här är ett datorforum, inte ett tramsforum.
Jag känner redan att jag gillar forumet mer. Snart är vi kanske tillbaka i den klassen jag kände att det var för ett antal år sen, när jag började läsa och skriva här.

Permalänk
Medlem

försöker du gö någon slags revolution?

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem

Nej men lägg ner nu, jag njuter också av att vara elak mot andra människor.
( Så hoppa på mig också då? )

Låt dom leka i sin lekstuga

-> Dra en skin-tarzan, lev livet. Drick bärs och skaffa flickvän så klarar ni er allaihopa, JAG LOVAR!

Så nu låter vi Castor & CO vara *Motar bort dnultsew med en pinne*

Permalänk
Medlem

Förstår inte vad du vill säga med bilden?

hax var lite lätt überdryg och Aphex och Castor gav bara tillbaka med samma medel, lät på hax som om hela världen skulle gå under för att han lämnade Swec...

Edit: Ah, du menade sååååå :kopplar:

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Klart att det är tråkigt att ÖÄ är borta.
Förr var jag här inne 5gg/h, nu är jag här 2 ggr per dag.
Men förhoppningsvis leder det till att en del av patrasket försvinner.
Vi får kanske till och med ett forum som använder en korrekt svenska?
Nej, det är att hoppas lite för mycket.
Någon gång i framtiden kommer kanske ÖÄ tillbaka, och då har sidan endast seriösa användare.

Tack för att jag fick framföra mina åsikter.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Skönt utan ÖÄ. Alla medlemmar som är jobbiga filtreras ut och då återstår de vanliga, fina, seriösa medlemmarna. Hoppas jag iaf.

Sant men de kan banne mig plocka tillbaka film/musik ,Akademiska ämnen och intressen. Där var nivån vad jag upplevde iaf på en trevlig nivå.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

True dat^

Underforumen förstår jag inte varför de försvann. Hoppas verkligen de kommer tillbaka.

Permalänk
Medlem

annars så duger ju http://forum.grendosa.com

många swecare där, speciellt efter ÖÄ-deleten...

Visa signatur

¨
Återinför Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

Jo, delen "Akademiska ämnen" var långt ifrån oseriös.

Permalänk
Medlem

Men att du orkar ditt mongolid

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Men att du orkar ditt mongolid

Men förstör inte denna disskusion som hittils varit på acceptabel nivå!
Stack inte du när ÖÄ försvann?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Tycker det är riktigt tråkigt att ÖÄ lades ner. Utan Gitarrtråden och Gissa film tråden finns det inte så mycket att göra här ;p