Den stora E3 2005-tråden

Permalänk
Medlem

Gahhh.. jag vill ha mer info om Xbox 360.. JAG VILL HA DEN NU!

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R.
Battlefield 2
F.E.A.R.
Halo 3

Permalänk
Medlem

Jag vill ha ALLT nu.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Nu har det börjat

Det står på E3core.se att sony ska hålla sin konferens kl 00.00
Betyder det att den pågår nu?

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Nu har det börjat

Det står på E3core.se att sony ska hålla sin konferens kl 00.00
Betyder det att den pågår nu?

Presskonferenserna är på måndag och tisdag (amerikansk tid). Själva mässan är onsdag - fredag, har jag för mig. Så imorgon natt.

Permalänk
Medlem

jaha är det _imorgon natt_ Det verkade lite som om det är nu direkt.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Avstängd

bästa "faken" än så länge.. om det nu är en fake dvs

synt4x_3rr0r: det är natten mellan måndag och tisdag

Permalänk
Medlem

Jag skulle gissa på att det där är lite halvfejk Haraya. Vem vill hålla i två kontroller för en spelare? :/

Aja, jag anser att bästa faken finns på gametrailers.com. Kolla i e3cores filmarkiv för Revolution så förstår du.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction
Jag skulle gissa på att det där är lite halvfejk Haraya. Vem vill hålla i två kontroller för en spelare? :/

Aja, jag anser att bästa faken finns på gametrailers.com. Kolla i e3cores filmarkiv för Revolution så förstår du.

jag gillar heller inte idén med 2 handkontroller för 1 spelare men man vet ju aldrig.

menar du den där med hjälmen? den är ju för sci-fi för att vara sann

Permalänk
Medlem

haraya:
Skulle varit sjukt kul om den verkligen såg ut så.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Spam-varning på dina trådar haraya.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pender
Spam-varning på dina trådar haraya.

vafalls

Permalänk
Medlem

"Bilden haraya posta"

Konsolen ser väldigt tråkigt ut och handkontrollerna ser ut å vara extremt obekväma.

Fake eller sann, designern till bilden en idiot.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
menar du den där med hjälmen? den är ju för sci-fi för att vara sann

Jag vet, därför den är den häftigaste lögnen hittils.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Visst, jag håller fullständigt med om Nintendos kontroller på den där bilden, de ser för löjliga ut. Men konsollen, den ser väl äntligen lite vuxnare ut, precis som många önskat sig. Nu smälter den ju bättre in bland de övriga apparaterna i tv-hyllan. Vem vill inte slippa lila?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Avstängd

http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&art...

O M G

om sant =

Permalänk
Inaktiv

OMG mgs4 på ps3! Dom bilderna kommer inte vara fula kan jag ju lugnt säga

Permalänk
Medlem

MGS4 ryktena är nog med största sannolikhet sanna... ska bli intressant att se vad Konami har att bjuda på... också självklart vad PS3 kommer klara av.

Permalänk

MGS4!! En av mina favoriter inom spelserier. Hoppas bara det blir bra nu utan Kojima.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

Själv är jag lite skeptisk på hur MGS4 kommer att vara. Kommer det att hålla sig till de gamla spelen? Jag menar, nu när det inte styrs upp av Kojima själv.

Edit*
Btw Liberty_aa, håller med din signatur rakt igenom.
"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Men wtf.. det är ju inte gjort av the man Kojima. They better not mess this shit up.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk

http://www.ikaruga.co.uk/files/temp/Nintendo-ON-Revolution.wm...

Här har ni den absolut bästa fake-revolution promon.

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om sannolikheten att Rockstar släpper en bomb på E3 2005 och preview:ar GTA IV - GTA-seriens fortsättning på next-gen-konsollerna:
http://www.gta4.net/
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=170045

Fyfan det vore fett.

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

2K Sports, som är känd för att ha utvecklat Amped-serien bland annat, har idag tillkännagivit sin E3-lista. Den innehåller självklart Amped 3, men även ett par andra titlar.

# NBA 2K6 (PlayStation 2, Xbox, Xbox 360)
# Signal Spin (PlayStation 2)
# NHL 2K6 (PlayStation 2, Xbox, Xbox 360)
# College Hoops 2K6 (PlayStation 2, Xbox, Xbox 360)
# World Poker Tour 2K6 (PlayStation 2, PSP, Xbox, GBA)
# Amped 3 (Xbox 360)
# Signal Spin 2 (Xbox 360, GBA, Nintendo DS)
Dennis Viking Moberg, GAMEcore.se
Måndag 16:e maj 2005 17:31

Från www.e3core.se!

Om någon var intresserad.

Visa signatur
Permalänk

Ghaaaa väntar som fan på att dom ska visa PS3...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Längtar som fasen, undrar dock om id/raven verkligen kommer visa upp Q4, vet inte om dom sagt nåt än. Jag kan tänka mig att dom visar upp det först på QuakeCon annars.

Permalänk

Vilken tid visar dom PS3 ?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

haraya, du har verkligen varit snäll här. postat länkar och allt sånt.
nice work man

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Bara 3 timmar kvar då!:)