Vad får man för ett SNes?

Permalänk

Får man en Xbox360 eller en PS3 för pengarna som man säljer för så är valet enkelt i mina ögon. Retro i all ära men tråkigare spelupplevelse än gamla SNES-spel får man leta efter. Nu tror jag iof dom är något billigare än så om man skall köpa NES/SNES i dagsläget.

Visa signatur

~ Athlon 64 3200+ ~ A8N-SLI(r) DELUXE ~ 1024Mb ~ 480Gb Hdd ~ PNY 7800GT ~ Tt Tsunami ~ OCZ Modstream ~

Permalänk
Medlem

Har både Nes och Snes. Men mitt Nes fungerar inte med tv:n jag har tror det är fel på connector kabeln. Men hur mycket är ett Nes med 18 spel värt?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Har sålt mitt SNES, fråga mig INTE varför, jag ångrar det djupt! Kommer ALDRIG sälja mitt NES!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Har sålt mitt SNES, fråga mig INTE varför, jag ångrar det djupt! Kommer ALDRIG sälja mitt NES!

Köp mitt SNES då

Visa signatur

~ Athlon 64 3200+ ~ A8N-SLI(r) DELUXE ~ 1024Mb ~ 480Gb Hdd ~ PNY 7800GT ~ Tt Tsunami ~ OCZ Modstream ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av no title found
vad är detta spel värt?

http://images.tradera.com/051/12390051_1.jpg

hmm... det är ju trots allt den glänsande guld kasetten så den är väl värd en del iaf.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

har också det spelet men min kasset är tillverkad i japan

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Secret of mana är värt över 1000-lappen I BUTIK! Värdet går upp ganska grovt om du säljer till privatperson Chronotrigger går nog upp ännu mer i värde (Har båda hemma med orginalbox och instruktionsbok (någonstans ) :):))
Även Super Metroid är värt en hel del

Edit:
@ widescreen
Jag slåss för Snes och Nes spel. Xbox360 och whatever kanske har grafik, men Snes och nes har spelkänslan

Visa signatur

http://www.propartganda.com/bumgropes/king/cheesehelmet.jpg - Kolla in den mäktiga osthjälmen!

How can you trust anyone that bleeds one week in the month without dying?

Permalänk
Medlem

Man kan få ganska mycket för gamla TV-Spel. Fick 1700:- för mitt Kid Icarus NES (helt komplett, som nytt)

Visa signatur

"Konsten att kunna flyga är att slänga sej mot marken ... och missa"

Permalänk
Medlem

har en sega 16-bitar med 17 spel 2 kontroller. Vad skulle man kunna få för det ?

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffING
har en sega 16-bitar med 17 spel 2 kontroller. Vad skulle man kunna få för det ?

Skulle tyvärr inte tro att det är särskilt stor efterfrågan av Segakonsoller, men jag hade köpt det för 500 av dej.

Visa signatur

"Konsten att kunna flyga är att slänga sej mot marken ... och missa"

Permalänk
Medlem

låter väldigt lite för sega md 16bitar Sen har man många spela oxå

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M@rqZ
Man kan få ganska mycket för gamla TV-Spel. Fick 1700:- för mitt Kid Icarus NES (helt komplett, som nytt)

1700!!? Antingen skämtar du eller så blev köparen lite blåst.

Permalänk
Medlem

Slå USA-version på final fantasy 2 till snes Har både manual och förpackning! Emulator har jag också Har tittat efter lite och det verkar vara runt 1000 kr, Någon som vill köpa eller har länkar på var sådant säljes?

Permalänk
Medlem

Aldrig att jag säljer detta! Bästa spelet nånsin gjort. Dock var jag ett pucko som barn så den medföljande kartan är kluddad på, samt nån färg spilld på den andra sidan, på posterdelen
Manualen spillde jag mjölk på :/ Annars i prima skick
Jag tycker du skall behålla det, ren spelglädje i den där maskinen.

Permalänk

Mitt Secret of mana går för 800kr om någon vill ha det. Spread tha word

Låda bok och karta i fint skick naturligtvis. (Från Nederlands)

Visa signatur

~ Athlon 64 3200+ ~ A8N-SLI(r) DELUXE ~ 1024Mb ~ 480Gb Hdd ~ PNY 7800GT ~ Tt Tsunami ~ OCZ Modstream ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mark501
1700!!? Antingen skämtar du eller så blev köparen lite blåst.

Nej inget skämt. Det var min brors lumparpolare som var ett riktigt jävla NES-freak.
Han fick alltså ett Kid Icarus + NES-konsoll för 1700 (Hade ändå två st. (konsoller alltså))

Visa signatur

"Konsten att kunna flyga är att slänga sej mot marken ... och missa"