World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Om du tycker druid är bättre än priest i pvp så har du aldrig spelat shadow priest.
Jag äter druider till frukost med min priest.
Moonfire och roots är bara att dispella. Sedan så har man ju mana burn så att de inte kan hela sig. Kör de bear eller cat form är det fear som gäller. Dots gör att de inte kan stealtha när de försöker smita undan.

Man får inte glömma dom underbara spellsen, Mind Flay + Vampiric Embrace

Permalänk
Medlem

Jag helar alldeles utmärkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Jag helar alldeles utmärkt.

¨

Om du är shadow speccad healar en druid bättre, sen så kan druider få en mana buff via talents som gör din mana burn värdelös

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Vilken server är det messt svenskar på?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Vilken server är det messt svenskar på?

Shattred Hands skulle jag tro

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
¨

Om du är shadow speccad healar en druid bättre, sen så kan druider få en mana buff via talents som gör din mana burn värdelös

Om du menar innervate så kan man dispella den.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Druider har som sagt inte shield eller fade och kan bara ressa en gång i halvtimmen.
Sedan har deras mana buff en timer och dessutom så spelar det ingen roll om de använder den då de vid det laget har förlorat så mycket liv av mina dots och mana burn.

Permalänk
Medlem

pvp lr pve? är helt olika :). alla verkar blanda ihop allting

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Druider har som sagt inte shield eller fade och kan bara ressa en gång i halvtimmen.
Sedan har deras mana buff en timer och dessutom så spelar det ingen roll om de använder den då de vid det laget har förlorat så mycket liv av mina dots och mana burn.

Då använder de bara instant heal

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Då använder jag mind blast och de dör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Då använder jag mind blast och de dör.

Sen tkr jag priests har en nackdel till, iaf de får aggro i en instance, så dör de så lätt. en druid kan dock gå in i bear form o klara sig mkt längre

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Blev utkastad nu. Kommer inte in på wow-europe.com heller.

Edit: Såg att det var problem innan jag blev utkastad.

Permalänk
Medlem

Tja, priests har fade.
Om det inte hjälper får tanken eller någon av de andra i gruppen ta bort aggron.
Och om en druid använder bear form så kan han/hon inte hela längre.

Permalänk
Medlem

fortfarande nere eller?

Permalänk
Medlem

Det jag tycker är väldigt störande, är att varje gång servrarna går ner, så går http://www.wow-europe.com/en/ också ner.

Borde dem inte ha den sidan på en annan standalone server egentligen, vore ju mkt bättre.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Sen tkr jag priests har en nackdel till, iaf de får aggro i en instance, så dör de så lätt. en druid kan dock gå in i bear form o klara sig mkt längre

Du spelar inte en lvl60 Priest eller hur?

Priest har Fade med vilket du tappar din aggro direkt. Även om den är nere så har du PwS, heals vilket räcker långt. Som präst dör jag aldrig pga aggro utan dör endast på whipes och jag dör garanterat inte först och orsakar whipen.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

http://www.rautenberg.se/Onyxia(purify).rar

film när purify spöar onxyia (tittar ni noga ser ni mig)

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.rautenberg.se/Onyxia(purify).rar

film när purify spöar onxyia (tittar ni noga ser ni mig)

The requested URL /Onyxia was not found on this server. funkar inte

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kopiera och klistra hela den raden så funkar det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
The requested URL /Onyxia was not found on this server. funkar inte

Du måste ha med (purify).rar is slutet också! ctrl-c ctrl-v....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.rautenberg.se/Onyxia(purify).rar

film när purify spöar onxyia (tittar ni noga ser ni mig)

Gjorde ni de idag? Såg iaf en massa från Purify som sammlades i Loch Modan... Fast verkar vara dumt ställe att sammlas på för onyxia...?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
The requested URL /Onyxia was not found on this server. funkar inte

gör som snejk sa

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
gör som snejk sa

ok men tankar den från eran sida endå så...:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

suck

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Stod precis och skulle gå in i Strat, hade jagat ihop folk en halvtimme innan. Så blir man utkastad och det är fel på inloggningsservern. Grrrr!

Permalänk
Medlem

Vi i Norhtern Horde och Warlords Council ska döda Onyxia imorgon så det här blir en bra instruktionsfilm.

Permalänk
Medlem

Bästa stället att farma exp/cash för en lvl 55 snart 56 mage? ^^

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Bästa stället att farma exp/cash för en lvl 55 snart 56 mage? ^^

Deadwind pass sydöst massor med ogres är nästan aldrig ngn där

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Vi i Norhtern Horde och Warlords Council ska döda Onyxia imorgon så det här blir en bra instruktionsfilm.

vafan kan du inte stava ditt eget guildnamn!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snejk
Vi i Norhtern Horde och Warlords Council ska döda Onyxia imorgon så det här blir en bra instruktionsfilm.

jovars, hon är lätt som fan bara alla vet vad dom ska göra

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Gah!
Blir det avdrag på min dkp nu?