3d shell till windows

Permalänk
Medlem

3d shell till windows

har sett något såndant här på swec förut men hittar det inte trots många sökningar. det skall vara i beatstadiet tror jag men grymt häftigt ändå, så om någon vet var man hittar detta eller något liknande, snälla skriv i denna tråd

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk

Är det sphere xp du tänker på?
http://www.hamar.sk/sphere/

Permalänk
Medlem

Sphere XP där satt de, tack så jättemkt

Permalänk
Medlem

Oh jag provade det.
Man blir ju helt snurrig.

Permalänk

Fan va coolt Fast inte sådär jätteanvändbart

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

ne vet, men heltklart coolt och det blir säkert användbart när det är bättre utvecklat

Permalänk

Tycker det va riktigt coolt! Man får en välldans massa mer plats att lägga fönster mm på. Mendet behöver utvecklas mer men, kommer bli mycket bra när det blir klart.

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk

helt klart coolaste på länge! Jag sitter själv på en 14"are så det ger ju mig en aningen större arbetsyta. Rekommenderas till alla med små skärmar!

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av larsrohdin
helt klart coolaste på länge! Jag sitter själv på en 14"are så det ger ju mig en aningen större arbetsyta. Rekommenderas till alla med små skärmar!

det är sant det är ju kanon då, och dessutom så ser man ju inte de taggiga kanterna lika bra på en 14 tummare, ska testa på en 12" snart, asså det är ju för jäkla ballt iallaf

Permalänk
Medlem

Hur mycket CPU tar det för er som har testat?
Märkt några konstiga saker, t.ex. om man spelar eller använder sig av vissa program?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Hur mycket CPU tar det för er som har testat?
Märkt några konstiga saker, t.ex. om man spelar eller använder sig av vissa program?

tja, det är ju beta... Winamp och firefox var lite buggigt för mig. Och man måste ju ha en skitstor bakgrundsbild för att det ska bli fint=) Plus att det ersätter ju inte explorer.exe utan körs i det. Så det tar ju lite kraft av datorn.

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk

Verkar coolt detta men samtidigt ser det ut som man håller på att bli snurrig i huvudet av att se detta....