BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

Som någon sa tidigare i tråden finns det konstiga typer som kastar en massa C4 på ett fordon som någon teammate redan sitter i. Detta brukar resultera att den som redan sitter i hoppar ut och han som kastade C4 tar helikoptern/flygplanet/jeepen/tanken. Såg själv det idag när jag spelade och självklart hoppade personen ut ur helikoptern. Men innan "C4 kastaren" hoppade in, tog jag helikoptern ifrån honom.

Till alla som blir skrämde av att en teammate kastar C4 på ditt fordon, hoppa inte ut. Dödar han dig, är det bara att trycka "page up" och klaga. Oftast vågar inte dessa typer att skaffa sig en TK, då han/hon riskerar en ban.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
Om man beställer spelet hos webhallen i kväll, tror ni att man verkligen får hem det på Fredag? Det lär ju vara miljarrrrder som har förbokat det hos WH.
Lite trist om man inte kan lira lite BF2 ihop med nubben och sillen i helgen.

Fredag? Midsommar ...not.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Ja, vi kan börja med att räkna. 1 varning...

Du kanske inte visste att man fick testa på fullversionen på lagligt sätt hos Dice på DH?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

haha stiffler måste ha tagit världsrekord i tk idag
Satan vad han köttade med planet!

Testade att vara commander idag. Jag tyckte det gick bra, men så drog nån i gång en vote. Kanske inte gick så bra då?

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

Till er två som ifrågasatte mitt skämt, det var ett skämt. Förståeligt att ni missuppfattade, eftersom jag inte hade någon smilgubbe.

Samurai: Den där stiffler, har du sett honom i något annat fordon än flygplanet? Och om de försöker vota ut dig som commander så kan det bara vara någon annan som vill vara just en commander.

För övrigt har jag nyligen lärt mig laser guided missile med helikoptern nu.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Tjena ska köpa ny dator nu. bf2 ville inte ens starta på min gamla. toro inte grafikkorttet pallade.. senaste tilskotten var en bärbrar så kna inte göra så mycket åt den
funderar på detta vad tror ni om det? kommer jag kunna maxa bf2 eller ska jag endra på något??
prisramen ligger på 7000 så tror inte jag kna få så mycket bättre
Någon som vet?

ASRock K8UPGRADE-1689 Socket 754
AMD Athlon64 3000+
1024MB DDR 400MHz, 160GB 7200rp Hårddisk, 3.5" FDD
Gainward GeForce 6600GT 256Mb DDR3 TV-out DVI RETAIL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zardos
Tjena ska köpa ny dator nu. bf2 ville inte ens starta på min gamla. toro inte grafikkorttet pallade.. senaste tilskotten var en bärbrar så kna inte göra så mycket åt den
funderar på detta vad tror ni om det? kommer jag kunna maxa bf2 eller ska jag endra på något??
prisramen ligger på 7000 så tror inte jag kna få så mycket bättre
Någon som vet?

ASRock K8UPGRADE-1689 Socket 754
AMD Athlon64 3000+
1024MB DDR 400MHz, 160GB 7200rp Hårddisk, 3.5" FDD
Gainward GeForce 6600GT 256Mb DDR3 TV-out DVI RETAIL

Du ska nog kunna köra på väldigt höga inställningar i alla fall. Hdd:n har du lagt till av andra anledningar antar jag.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

snälla någon kom in på swec servern , är alldeles ensam

Hter Tjoballe(hade problem med att skapa ett account) och ska öva mig med flygplan/helikopter

Btw Lezziter om du såg mig TKa innan idag så var det min allmänt dumma kusin , ska inte upprepas.

Permalänk
Medlem

Måste man ta printscreen och paste:a in i ett bildediteringsprogram för att få en screen eller finns det ett smidigare sätt?

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av samurai
Måste man ta printscreen och paste:a in i ett bildediteringsprogram för att få en screen eller finns det ett smidigare sätt?

X:\Documents and Settings\[dittwindowslogin]\Mina dokument\Battlefield 2 Demo\Screenshots

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
X:\Documents and Settings\[dittwindowslogin]\Mina dokument\Battlefield 2 Demo\Screenshots

Tack, du är en pärla

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

hehe, min polare landade med helikoptern på lyftkranen i
demo-banan

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Min Snygga nödlandning:

http://web.telia.com/~u16504390/screen001.jpg

Haha, jag satte mig i det och skulle flyga iväg.. Det sprängdes mot muren

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Haha, jag satte mig i det och skulle flyga iväg.. Det sprängdes mot muren

Haha.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Weieee... Gått till packning enligt orderstatus från CDON. blir lite att se fram emot nu

(förbeställt månader sen)

Hämta posten + några flak Cola och ett rör Alvedon-brus så är midsommarn räddad

Inget som ska kompletteras, musen var det sista som fattades för mig och har precis hunnit kört in dem hoppas på mindre buggar.

**
Kollade nyss på Stunt-filmen som låg på BF2.se, jäkligt snyggt gjort = Rekomenderas att ladda ner !

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som har ett login till BF2.se då?

Edit: Nevermind. Hittade ett annat ställe att tanka från. http://polaris.dnsalias.com/modules.php?name=Forums&file=view...

Permalänk
Medlem

hehe den filmen va nice

en liten fråga, vad hände med repen? dom som man skulle kunna hissa ner sig från helikoptern med. skippade dom bara repen eller? kanske en annan sorts helikopter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX
hehe den filmen va nice

en liten fråga, vad hände med repen? dom som man skulle kunna hissa ner sig från helikoptern med. skippade dom bara repen eller? kanske en annan sorts helikopter?

En som frågade om det under intervjuen med Dice över IRC.

"(@QuestionBot) Monty_ asked: I wished that my soldiers can rope itself out of my Black Hawk
(@QuestionBot) [DICE]Sanosuke answers: We tried this one in one of the Trauma prototye builds. I know it sounds like a lot of fun, but from a gameplay point of view it didnt really work out."

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX
hehe den filmen va nice

en liten fråga, vad hände med repen? dom som man skulle kunna hissa ner sig från helikoptern med. skippade dom bara repen eller? kanske en annan sorts helikopter?

Läste att dom skippade repen pga av fallskärmen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Min Snygga nödlandning:

http://web.telia.com/~u16504390/screen001.jpg

Haha jasså det var du Jag undrade vad du pysslade med ett tag där

Jag heter 'johan' när jag lirar BF2 förresten, var inne en sväng igår och lirade med Lezziter bland annat. Har inte lirat sådär jättemycket, hoppas jag inte gjorde bort mig helt iaf

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Jag kom aldrig in på servern igår så det fick bli nån annan server. Men ska in o spela idag. Jag kommer få mit exemplar 00.01 ska in på release i Kalmar Det ni

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte kan lira demot idag? Får database error vid login. Har de tagit ner demo servrarna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Är det bara jag som inte kan lira demot idag? Får database error vid login. Har de tagit ner demo servrarna?

Nja jag kan inte heller spela.

Permalänk
Medlem

Ifall någon får spelet sen så har jag slängt upp en retail-server

copybf2.no-ip.org pass: katten

Come and play
P.S. den är smått modifierad till det bättre då så klart

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Skriver genast upp ipadressen macke18 eftersom EA och Dice inte vill att vi ska kunna lägga upp favoritservrar i spelet

Permalänk
Medlem

Om man har förbokat spelet, borde man inte få det idag då? Vilken dag är det egentligen som det släpps, det står ju 21a på vissa ställen och 23e på andra....

Visa signatur

- AMD 2500+ @2,41Ghz - ABIT Nf7-s - Leadtek GeForce 6800GT 256mb - 2x TwinMOS 512mb - 2x IBM 120gb + 1x Seagate 200gb hdd - Hyundai L90D+ 19" TFT

Permalänk
Medlem

Är det någon som fått bekräftat på något vis att t.ex CDON fått in spelet och när det i så fall kan tänkas dimpa ner i brevlådan?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Det tycker jag också är jobbigt =/
Vill ju kunna ha en liten lista med ens små favoriter

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Är det någon som fått bekräftat på något vis att t.ex CDON fått in spelet och när det i så fall kan tänkas dimpa ner i brevlådan?

som jag skrev innan så har beställningen (som jag har en kopia med i, totalt 3st) från CDON enligt deras status gått till packning... (då borde de väl ha den hos sig iaf?)

Hoppas verkligen man får det denna veckan

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd