Billigt ljudkort till Windows Server 2003

Permalänk
Medlem

Billigt ljudkort till Windows Server 2003

Någon som vet något billigt ljudkort till Windows Server 2003? Ska bara användas till att spela upp musik.

Permalänk

Alla ljudkort funkar väl till Windows Server 2003? Själv kör jag med moderkortets inbyggda, har du inget sånt? Då är det väl bara gå till närmasta pcbutik och köpa ett billigt för en tvåhundra av märke "trust" elelr nått budget.. hehe

Visa signatur

Tänk först, Sök sen, Skriv sist!

Permalänk

Billigare än så här kommer du nog inte
http://www.webhallen.com/prod.php?id=11121

Permalänk
Avstängd

Det är inte så bara att du inte aktiverat ljudet i Windows Enterprise?

Permalänk
Medlem

Har testat två av något äldre modell som den inte hittar. Ljudet var aktiverat från början. Men vilket nyare kort som hellst borde fungera?

Permalänk
Medlem

Vad är det exakt för kort som du har testat? Det är möjligt att det finns drivrutiner att ladda ner för att kicka igång korten under Windows 2003. Annars är det väl bara göra som alla andra har sagt, köp ett billigt kort.

Tycker ändå att det borde gå att få att fungera om de är gamla kort, bakåtkompatiblitet brukar väl finnas?

Permalänk
Avstängd

jodå, mitt gamla soundblaster live och hercules fortissimo funkar ypperligt med win2003. Vet ej hur det är med ännu äldre kort dock

Permalänk
Medlem

Jag stuntar i dom gamla korten nu. Skaffar ett nytt istället. Jag får tacka så mycket för hjälpen

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com