Permalänk
Medlem

Me like.
Men jag håller med aac_ripper, fönstret kunde man ha struntat i.

Permalänk
Medlem

Men figurerna är väl inte fastsatta i chassit? Förstår inte varför folk klagar på det.
Mycket snyggt chassi enligt min åsikt, lite osexigt med den omålade gråa randen längs sidans botten bara.

Permalänk

E la ok, men lite konstigt att man gör en chassimod på en sån skitfilm bara. Pulp Fiction, eller Reservoir Dogs skulle jag förstå, men Killa Bill!?

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DanTheMAN!
E la ok, men lite konstigt att man gör en chassimod på en sån skitfilm bara. Pulp Fiction, eller Reservoir Dogs skulle jag förstå, men Killa Bill!?

Ok.... kan du leta på ett färg tema som är speciellt för dom filmerna då ?
Det är ju det som är själva grejen med det här chassit.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Håller med ovanstående. Figurerna kanske bara står där för att de passar där. Ser inte ut att vara fästa i chassit.

Personligen skulle jag aldrig våga stänka på rödfärgen. Har man stått där och lackat, sen kanske det blir skit när man ska stänka.

Permalänk

Stilrent. Tak-fighten är nog inte en del av modden. BAra köpta fan characters och ställda.

Visa signatur

I give good sex.
I liek to please people.

Permalänk

Väldigt snyggt! Less is more.

Permalänk
Medlem

Jag håller med om att det var en väldigt snygg modd. Vilket chassi är det man använt sig av? Och jag vill också veta fler alternativ på hur man kan få till ett sånt där snyggt blodstänk mer än att doppa fjädrar i röd färg (vilket jag naturligtvis ska prova). Någon som vet?

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk
Medlem

bläää... Kill Bill

Visa signatur

Intel C2D E6600 @ 2.4ghz, 2048MB RAM, Geforce 8800GTS 640mb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furios D
bläää... Kill Bill

Det finns fåglar i skyn

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk
Medlem

Very nice!

Själv är man ett kill bill fan så jag tycker den ser helfräsh ut...
lite munis för figurerna och den omålade botten men jag tycker det ser ut som att figurerna går att ta bort...

En annan sak...
Jag tycker det der ut som ett TT chassi, inte minst p.g.a. den där fläktkontrollern... och om det nu är det så måste jag ju säga att det är garanterat det snyggaste TT jag sett... fast jag kan ju ha fel med.. gillar inte TT så jag är inte säker på hur de ser ut...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det där chassit verkligen var skitfult!