World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
vet vill oxå ha chest, men går på vapen först, måste skaffa cape of the black baron, men varje gång skiten droppar så loosar jag, sen hatar man strat oxå

=D

Första gången jag lirade strat så droppade
http://thottbot.org/?i=5322

på första onden.. har kvar den.. har sett baroncappan droppat 1gång men jag passade åt en annan i guildet

men jag kör endast med Onyxia Scale Cloak
http://thottbot.org/?i=36050

Orkar inte ändra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
=D

Första gången jag lirade strat så droppade
http://thottbot.org/?i=5322

på första onden.. har kvar den.. har sett baroncappan droppat 1gång men jag passade åt en annan i guildet

men jag kör endast med Onyxia Scale Cloak
http://thottbot.org/?i=36050

Orkar inte ändra

Har sett baron-capen droppas säkert 4-5 gånger under miina 10~runs än så länge.

Jag är rätt tursam att jag fick http://www.thottbot.com/index.cgi?i=21012 + dracorian deflector i UBRS nyss. Sägs vara det bästa shaman-1hvapnet ingame:)

I'm a luckeh and happeh shammy now!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Är inte shamans rätt överlägsna ? Mail , shield , totem , heala.

Känner inte till någon svaghet om dom , fast jag är inte så 1337 precis =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Är inte shamans rätt överlägsna ? Mail , shield , totem , heala.

Känner inte till någon svaghet om dom , fast jag är inte så 1337 precis =/

Mjo alla hatar Shamans förutom shamans

1. Dom har totems som kan tabort min stealth
2. Dom har Frost Shock 500-1500crit (50% slow down)
3. Dom har instantheal
4. Dom kan tabort Stuns/fear med mera
5. Dom har totems som gör så man går i slowmotion xD
6. Deras totems går bara ner om man gör meleeattack/pil eller så.. inte AoE
7. Dom tål som en tank
8. Dom kan shapeform till en varg som springer 50% snabbare (jävligt surt i CTF/WSG)
9. Med Rätt vapen får dom hög dmg en shaman slog mig 1200dmg sen 1670dmg med sin yxa =(
10. Dom kan ha flera totems uppe sammtidigt
11.. Alla deras Cooldowns ligger runt 5sec O_o

Dom är fuskiga i WSG.. räcker att dom har 1 shamans i defense han tar alla när dom kommer..

MEN.. jag tar en shaman om han inte har någon totem uppe och är själv igenom stunlock

har aldrig testat shaman så jag vet inte.. Men så här tror jag det ligger för det känns så..

testade dock en Shaman på Testserver.. 10min.. såg en druid drog en FrostShock crittade 1450dmg.. mjoho.. han fick in lite slag.. jag tog en healing vettefan.. fick 100%hp drog en frostshock igen o han dog

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Mjo alla hatar Shamans förutom shamans

1. Dom har totems som kan tabort min stealth
2. Dom har Frost Shock 500-1500crit (50% slow down)
3. Dom har instantheal
4. Dom kan tabort Stuns/fear med mera
5. Dom har totems som gör så man går i slowmotion xD
6. Deras totems går bara ner om man gör meleeattack/pil eller så.. inte AoE
7. Dom tål som en tank
8. Dom kan shapeform till en varg som springer 50% snabbare (jävligt surt i CTF/WSG)
9. Med Rätt vapen får dom hög dmg en shaman slog mig 1200dmg sen 1670dmg med sin yxa =(
10. Dom kan ha flera totems uppe sammtidigt
11.. Alla deras Cooldowns ligger runt 5sec O_o

Dom är fuskiga i WSG.. räcker att dom har 1 shamans i defense han tar alla när dom kommer..

MEN.. jag tar en shaman om han inte har någon totem uppe och är själv igenom stunlock

Och stunlock är så rättvist mot alla andra klasser... jojo

Permalänk
Medlem

hurra !

(:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
FYFAN VAD VI ÄR GRYMMA!!! <3 purify!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Mjo alla hatar Shamans förutom shamans

1. Dom har totems som kan tabort min stealth
2. Dom har Frost Shock 500-1500crit (50% slow down)
3. Dom har instantheal
4. Dom kan tabort Stuns/fear med mera
5. Dom har totems som gör så man går i slowmotion xD
6. Deras totems går bara ner om man gör meleeattack/pil eller så.. inte AoE
7. Dom tål som en tank
8. Dom kan shapeform till en varg som springer 50% snabbare (jävligt surt i CTF/WSG)
9. Med Rätt vapen får dom hög dmg en shaman slog mig 1200dmg sen 1670dmg med sin yxa =(
10. Dom kan ha flera totems uppe sammtidigt
11.. Alla deras Cooldowns ligger runt 5sec O_o

Dom är fuskiga i WSG.. räcker att dom har 1 shamans i defense han tar alla när dom kommer..

MEN.. jag tar en shaman om han inte har någon totem uppe och är själv igenom stunlock

har aldrig testat shaman så jag vet inte.. Men så här tror jag det ligger för det känns så..

testade dock en Shaman på Testserver.. 10min.. såg en druid drog en FrostShock crittade 1450dmg.. mjoho.. han fick in lite slag.. jag tog en healing vettefan.. fick 100%hp drog en frostshock igen o han dog

Nu ska vi se...

1. Ja, men då offrar man andra buffs såsom Stoneskin Totem(Reducerad tagen skada).
2. Ja, med en elemental-build kan du critta så högt som 1500 beroende på equipment. Normalt är ~1200.
3. Det är endast om du speccar ner till Natures Swiftness(Restoration). Så om du vill få en instant-heal kan du inte köra elemental(dvs. en garanterad critchans med talenten "Elemental Mastery, som är längst ner i elemental-trädet)
4. Någon totem som tar bort stuns har vi ICKE, fear kan vi inte heller ta bort men vi har en totem som heter "Tremor Totem" som avbryter en inledd fear efter 2-3 sekunder.
5. Grounding totem är det mest effektiva man kan använda mot en rogue men jag ser inget obalanserat med den. Likt wingclip håller den bara dig på avstånd men du kan ta ner den rätt lätt och slippa den.
6. Att AoE skulle påverka totems skulle göra dem helt värdelösa då en mage skulle kunna rumpkn**la sönder oss utan att vi skulle kunna göra något åt det. Då skulle det vara bekvämare att ta bort shamanerna helt:)
7. Ja vi har mail, ja alla hatar oss för det....kom över det.
8. 40% snabbare går ghostwolf men man kan ha ett par boots vid bloodguard(tror jag) som gör den 55% snabbare. Fuskigt? Inte mycket om man ser till hur druider shapeshiftar...
9. Den damagen måste varit från något epic item då det är ruggigt svårt att få höga crittar med shaman då man inte precis satsar på agility öht. Med tvåhandsvapen kan du komma upp i 6-7-800 per slag och med enhands ungefär runt 4-500.
10. En totem per element. Vatten, jord, eld och vind dvs. 4 stycken. Det krävs rätt mycket att anpassa sitt totem-användande till den klass man möter och blir du cheapshottad av en rogue kan det vara jävligt svårt att få upp rätt totems då man inte är stunnad. Det är det som skiljer en bra shaman från en dålig, hur pass bra man väljer totems i en situation.
11. Alla våra shockspells går på en gemensam cooldown på 6 sekunder standard och 5 sekunder om man har lagt talent-points på det(elemental). Man kan använda lightningspells som chain lightning och lightning bolt som har en cooldown på 4 sekunder(2 med talentpoints).

Natures swiftness som ger en instantheal är användbar var 3:e minut och elemental mastery var 5:e minut.

Att ta en shaman med en annan klass är något jag tursamt nog aldrig behövt erfara:p Men nog är det inte svårt att ta oss om ni vet hur ni ska göra. Hamnar däremot rogues på avstånd är ni rätt rökta såvida ni inte använder poisons+sprint+gouge smart. Mages är rätt enkla att ta då vi har grounding totem som tar en hotfull spel från oss.

Nu har jag babblat på tillräckligt....

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Min druid, 8d playtime lite drygt
antar att hon är typ som alla andra vid den leveln
men hursomhelst här är hon (råkade slösa 70g på lite worthless crap >_< så jag har det lite knapert)
klicka för större

information: http://wow.allakhazam.com/profile.html?183190

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smiley_boy
Idag har jag spelat i 14 timmar och gick upp 2 lvl. kul som fan

Nightelf Rouge lvl 29@Zenedar

Då vet man vem man ska ganka på lvl 48 då

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Nu ska vi se...

1. Ja, men då offrar man andra buffs såsom Stoneskin Totem(Reducerad tagen skada).
2. Ja, med en elemental-build kan du critta så högt som 1500 beroende på equipment. Normalt är ~1200.
3. Det är endast om du speccar ner till Natures Swiftness(Restoration). Så om du vill få en instant-heal kan du inte köra elemental(dvs. en garanterad critchans med talenten "Elemental Mastery, som är längst ner i elemental-trädet)
4. Någon totem som tar bort stuns har vi ICKE, fear kan vi inte heller ta bort men vi har en totem som heter "Tremor Totem" som avbryter en inledd fear efter 2-3 sekunder.
5. Grounding totem är det mest effektiva man kan använda mot en rogue men jag ser inget obalanserat med den. Likt wingclip håller den bara dig på avstånd men du kan ta ner den rätt lätt och slippa den.
6. Att AoE skulle påverka totems skulle göra dem helt värdelösa då en mage skulle kunna rumpkn**la sönder oss utan att vi skulle kunna göra något åt det. Då skulle det vara bekvämare att ta bort shamanerna helt:)
7. Ja vi har mail, ja alla hatar oss för det....kom över det.
8. 40% snabbare går ghostwolf men man kan ha ett par boots vid bloodguard(tror jag) som gör den 55% snabbare. Fuskigt? Inte mycket om man ser till hur druider shapeshiftar...
9. Den damagen måste varit från något epic item då det är ruggigt svårt att få höga crittar med shaman då man inte precis satsar på agility öht. Med tvåhandsvapen kan du komma upp i 6-7-800 per slag och med enhands ungefär runt 4-500.
10. En totem per element. Vatten, jord, eld och vind dvs. 4 stycken. Det krävs rätt mycket att anpassa sitt totem-användande till den klass man möter och blir du cheapshottad av en rogue kan det vara jävligt svårt att få upp rätt totems då man inte är stunnad. Det är det som skiljer en bra shaman från en dålig, hur pass bra man väljer totems i en situation.
11. Alla våra shockspells går på en gemensam cooldown på 6 sekunder standard och 5 sekunder om man har lagt talent-points på det(elemental). Man kan använda lightningspells som chain lightning och lightning bolt som har en cooldown på 4 sekunder(2 med talentpoints).

Natures swiftness som ger en instantheal är användbar var 3:e minut och elemental mastery var 5:e minut.

Att ta en shaman med en annan klass är något jag tursamt nog aldrig behövt erfara:p Men nog är det inte svårt att ta oss om ni vet hur ni ska göra. Hamnar däremot rogues på avstånd är ni rätt rökta såvida ni inte använder poisons+sprint+gouge smart. Mages är rätt enkla att ta då vi har grounding totem som tar en hotfull spel från oss.

Nu har jag babblat på tillräckligt....

WORD!

Bara en jävla massa rogues som är grymt dåliga som whinar, nu har iaf folk slutat whina så extremet men visst ibland whinar någon till

Älskar iaf att warriors är så grymt dåliga mot oss så de borde fixa dem, hehe...
Earthbind+grounding sen kite sönder den jäveln med shocks från ett avstånd och sen ut med ny grounding och earthbind

Bara en warrior på hela burning blade jag inte tagit och det är Flak(tauren Warrior) rank Champion och standing 10, han är med i mitt guild och han är extremet grym på duellera

EDIT: själv är jag 19/0/32 och jag ska ju iaf då vara lättare i PvP
Men att ta oss är ju långt ifrån omöjligt iaf....Restoration är MC FTW specc
Vi tog Garr idag efter ett par whips, men vi hade enbart 2 locks senare 3 och inte tillräckligt med Warriors men efter att finslippat våra taktiker så satt den

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Gillar inte alls Shamans, era ***** shocks är ju livsfarliga ^^

Aldrig spelat en shaman på hög level, så jag vet inte vad dom har för svagheter.. som priest, ska jag försöka få iväg någon mana-burn på er?

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Nu ska vi se...

1. Ja, men då offrar man andra buffs såsom Stoneskin Totem(Reducerad tagen skada).
2. Ja, med en elemental-build kan du critta så högt som 1500 beroende på equipment. Normalt är ~1200.
3. Det är endast om du speccar ner till Natures Swiftness(Restoration). Så om du vill få en instant-heal kan du inte köra elemental(dvs. en garanterad critchans med talenten "Elemental Mastery, som är längst ner i elemental-trädet)
4. Någon totem som tar bort stuns har vi ICKE, fear kan vi inte heller ta bort men vi har en totem som heter "Tremor Totem" som avbryter en inledd fear efter 2-3 sekunder.
5. Grounding totem är det mest effektiva man kan använda mot en rogue men jag ser inget obalanserat med den. Likt wingclip håller den bara dig på avstånd men du kan ta ner den rätt lätt och slippa den.
6. Att AoE skulle påverka totems skulle göra dem helt värdelösa då en mage skulle kunna rumpkn**la sönder oss utan att vi skulle kunna göra något åt det. Då skulle det vara bekvämare att ta bort shamanerna helt:)
7. Ja vi har mail, ja alla hatar oss för det....kom över det.
8. 40% snabbare går ghostwolf men man kan ha ett par boots vid bloodguard(tror jag) som gör den 55% snabbare. Fuskigt? Inte mycket om man ser till hur druider shapeshiftar...
9. Den damagen måste varit från något epic item då det är ruggigt svårt att få höga crittar med shaman då man inte precis satsar på agility öht. Med tvåhandsvapen kan du komma upp i 6-7-800 per slag och med enhands ungefär runt 4-500.
10. En totem per element. Vatten, jord, eld och vind dvs. 4 stycken. Det krävs rätt mycket att anpassa sitt totem-användande till den klass man möter och blir du cheapshottad av en rogue kan det vara jävligt svårt att få upp rätt totems då man inte är stunnad. Det är det som skiljer en bra shaman från en dålig, hur pass bra man väljer totems i en situation.
11. Alla våra shockspells går på en gemensam cooldown på 6 sekunder standard och 5 sekunder om man har lagt talent-points på det(elemental). Man kan använda lightningspells som chain lightning och lightning bolt som har en cooldown på 4 sekunder(2 med talentpoints).

Natures swiftness som ger en instantheal är användbar var 3:e minut och elemental mastery var 5:e minut.

Att ta en shaman med en annan klass är något jag tursamt nog aldrig behövt erfara:p Men nog är det inte svårt att ta oss om ni vet hur ni ska göra. Hamnar däremot rogues på avstånd är ni rätt rökta såvida ni inte använder poisons+sprint+gouge smart. Mages är rätt enkla att ta då vi har grounding totem som tar en hotfull spel från oss.

Vissa saker med shamans är lite förvånande tycker jag.

2. Att de kan göra mer skada än en frost mages Frostbolt (med samma +damage gear) trots att Frost Shock är en instant är lite konstigt. Inte minst pga att Frost Shock har 10% mer slow och en cooldown lägre än Fire Blast t ex.

6. Att mages AoE skulle förstöra totems ser jag inget konstigt med. Mages tål väldigt lite medan shamans tål mycket mer samt kan heala så det skulle knappast bli mer obalanserat, tvärtom.

Detta är dock bara ett par tankar kring det hela. Har inte mycket problem med hur shamans är för tillfället, inte minst pga att jag spelar Horde. Annars så är shamans hyfsat svåra för en mage då man måste känna till klassen bra för att ha stor chans att besegra dem. Dock brukar det gå mycket lättare när man kommit över den tröskeln.

Permalänk

6. Håller med föregående talare, att vi inte kan AoEa sönder era totems är mycket märkligt, precis som vår en av våra styrkor, CC inte fungerar mot flera klasser speciellt Driuder (shapeshift), i PvP är vår CC inte så effektiv, inte i närheten som warlockens. CC ska va vår styrka.

Att då ge oss en liten mer chans mot en klass med lika starka spells, mer hp, samt melee möjligheter vore bara att balansera det mer.

Det vi mages kan göra mot en shammy är väl att få in CS på rätt ställe, första healen. Ja då är ni ett hyffsat lätt byte.

Men det är väl så, alla gnäller på sin klass, gnäller på klasserna man har svårt för, vill att sin klass ska vara bäst mot alla klasser o vinna jämt.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
testade dock en Shaman på Testserver.. 10min.. såg en druid drog en FrostShock crittade 1450dmg.. mjoho.. han fick in lite slag.. jag tog en healing vettefan.. fick 100%hp drog en frostshock igen o han dog

Dålig druid, har tittat på Shaman/Druid dueller i vårat guild (lvl 60 som gör MC, kompetent folk alltså) och duellerna tar ca 10min+, dör en Druid på 2 shocks sov han antagligen framför datorn.

Dock så är Shamans jädra kluriga då dom kan slänga ut massor med dmg snabbt+har dom tur med windfury+crit+2hb så kan man hälsa hem.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Rätt eller fel?

Gjorde en class run till baronen igår.
Vi plockar ramstein, jag är MasterLooter, vi delar upp bytet. (tar lite tid) Så dom andra som kommer ut genom dörren anfaller oss.. Jag hinner inte ändra från ML till GL. Så efter fighten springer jag runt o lootar allt, kommer till sista liket.. Och till min enorma förvåning ligger där en Pristine Black Diamond. Jag länkar den i raid chatten, alla blir helt hysteriska (Den är värd runt 500g på min server) Jag som Paladin behöver den till min epic häst. Så jag säger lugnt "NEED". Och folk börjar genast tjata om att vi allt ska rulla på den för att den är värd så mkt pengar..

Vi står där o tjatar och ett par minuter, det är 2st till i gruppen som tycker att jag självklart ska ha den, för alla andra greedar, och jag needar. Efter ytterliggare tjat så tycker 4st jag ska ha den och 4st att jag inte ska ha den. En var till och med snäll nog att säga att om han vann rollen skulle jag få köpa den för 300g :/. I vilket fall när det var 4vs4 Så plockade jag helt enkelt Diamanten. 2st flippade ut fullständigt och lämnade gruppen. Dom andra 2, förstod antagligen att jag hade rätt till den, för dom sa "lets move on to baron" Så vi plockade baronen med 6man. (utan mage också)

Men vad tycker ni? Har jag rätt till diamanten där?

Permalänk

VitoC: Jag tycker Ja, Anledningen till att den är värd så mycket är väl att det är en del av Pallyns Epic-häst-q, vilket jämtemot alla andras epics som kostar 900g blir den ju värd avsevärt mycket. Men det är ju bara till relation, inte till att den är så extremt unik eller ?

Det är som att en en epic 2-hands mace droppar, bara för att den är värd 300g ska väl inte en mage kunna rolla på den? Eller ? Är inte det samma sak ?

Har man need pg.a klass, proff eller quest ska man alltid kunna needa, aldrig för $$ o få rolla mot andra needers av samma anledning.

Råka ut igår för något tröttsamt, del till q för ubrs nyckeln, bara för att en hade 2/4 delar redan och att 90% av gruppen var av samma guild, (jag ensam utomstående) så tyckte 90% av gruppen att han med delar tidigare behövde den mest. "Ja då har ju en i guilden nyckeln"... tröttsamt... hatar grief guilder. Samt att Guildmaster needa till sin alt... ännu värre.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Men vad tycker ni? Har jag rätt till diamanten där?

Självklart ska du ha diamanten. Skulle aldrig få för mig att försöka sno en epic eller annat värdefullt för någon som behöver den bara för att jag skulle kunna få mycket pengar för den. De som inte gick med på det betedde sig verkligen som övergiriga idioter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Mjo alla hatar Shamans förutom shamans

1. Dom har totems som kan tabort min stealth
2. Dom har Frost Shock 500-1500crit (50% slow down)
3. Dom har instantheal
4. Dom kan tabort Stuns/fear med mera
5. Dom har totems som gör så man går i slowmotion xD
6. Deras totems går bara ner om man gör meleeattack/pil eller så.. inte AoE
7. Dom tål som en tank
8. Dom kan shapeform till en varg som springer 50% snabbare (jävligt surt i CTF/WSG)
9. Med Rätt vapen får dom hög dmg en shaman slog mig 1200dmg sen 1670dmg med sin yxa =(
10. Dom kan ha flera totems uppe sammtidigt
11.. Alla deras Cooldowns ligger runt 5sec O_o

Dom är fuskiga i WSG.. räcker att dom har 1 shamans i defense han tar alla när dom kommer..

MEN.. jag tar en shaman om han inte har någon totem uppe och är själv igenom stunlock

har aldrig testat shaman så jag vet inte.. Men så här tror jag det ligger för det känns så..

testade dock en Shaman på Testserver.. 10min.. såg en druid drog en FrostShock crittade 1450dmg.. mjoho.. han fick in lite slag.. jag tog en healing vettefan.. fick 100%hp drog en frostshock igen o han dog

Hatar också shamans, dom är för jäkla bra i wsg. Horde vinner i stort sätt alltid pga deras förbannade shamans :(, dom brukar attackera med typ 8st snubbar och låter 2 rogues gömma sig i basen sen tar shaman snubben vår flagga och springer ner i mot huvudingången och fjärtar ut en slowing totem i gången så alla bakom honom blir tokslöa sen blir han vargform och springer och capar flaggan. ush för shamans

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Rätt eller fel?

Gjorde en class run till baronen igår.
Vi plockar ramstein, jag är MasterLooter, vi delar upp bytet. (tar lite tid) Så dom andra som kommer ut genom dörren anfaller oss.. Jag hinner inte ändra från ML till GL. Så efter fighten springer jag runt o lootar allt, kommer till sista liket.. Och till min enorma förvåning ligger där en Pristine Black Diamond. Jag länkar den i raid chatten, alla blir helt hysteriska (Den är värd runt 500g på min server) Jag som Paladin behöver den till min epic häst. Så jag säger lugnt "NEED". Och folk börjar genast tjata om att vi allt ska rulla på den för att den är värd så mkt pengar..

Vi står där o tjatar och ett par minuter, det är 2st till i gruppen som tycker att jag självklart ska ha den, för alla andra greedar, och jag needar. Efter ytterliggare tjat så tycker 4st jag ska ha den och 4st att jag inte ska ha den. En var till och med snäll nog att säga att om han vann rollen skulle jag få köpa den för 300g :/. I vilket fall när det var 4vs4 Så plockade jag helt enkelt Diamanten. 2st flippade ut fullständigt och lämnade gruppen. Dom andra 2, förstod antagligen att jag hade rätt till den, för dom sa "lets move on to baron" Så vi plockade baronen med 6man. (utan mage också)

Men vad tycker ni? Har jag rätt till diamanten där?

den ska du ha tycker jag...

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Finns det något addon, eller skulle någon kunna göra mig en tjänst och skriva ett macro som gör följande:

Ger mig en knapp, när jag trycker ska den byta spellsen på bar1 emot bar 12, nästa tryck, reversa. Börjar bli trött på att behöva flytta om mina spels när jag healar eller kör pve solo.

Anledningen att den ska flytta om spelsen är att då kommer mina tangentbidningar att vara densamma för varje knapp i menyn.

Se det hela som stealth för rogues, den byter bar i stealth/visible state, men jag vill behålla samma tangentkommando för samma siffra på baren

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Shamaner är svåra att möta som priest, de tar bort skölden med Purge, och avbryter spells med Earth Shock.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
http://people.ucsc.edu/~odin/mods.html

Perl_Player
Perl_Party
Perl_Target
Perl_Common
(^ Perl FTW!)
BeneCast
AllInOneInventory
CooldownCount
RedOut
sct
HideArt (lite onödigt då Perl har hideart funktion)

Vilket addon "gör rent" där nere i attackbarsen?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Shamaner är svåra att möta som priest, de tar bort skölden med Purge, och avbryter spells med Earth Shock.

det är därför man följer upp shield med inner fire och i värsta fall shadowprotection, för att han ska få svårare att komma åt shield samt fortitude.

Vi präster kan med göra sånt där med nån spell vi har, kan inte namnet.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
Samt att Guildmaster needa till sin alt... ännu värre.

Fyfan va sniket, jag hade blivit lagom förbannad!

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize

8. 40% snabbare går ghostwolf men man kan ha ett par boots vid bloodguard(tror jag) som gör den 55% snabbare. Fuskigt? Inte mycket om man ser till hur druider shapeshiftar...

Hoppas dom tar bort båda i någon patch.

För man måste ju ta fram hästen om ni shapeshiftar i WSG =(.. medans min häst är klar så är ni på andra sidan redan

Samma sak om en Druid får flaggan..

Menar vi förlorar flaggan om vi går unstealth/mountar

Och om man kommer ifatt er med hästen så måste man antingen stunna eller göra något så ni stannar.. Och om man missar det så är ni långt borta.

Permalänk
Medlem

druider är ändå värst, deras travel är ju instant:( men shamaner finns det nog lite fler av;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Satt och funderade lite över klasserna och kom fram till att det är riktigt flummigt att mages har Remove Curse och priests har Dispel Magic. All logik sett till vad klasserna håller på med säger ju att det skulle vara tvärtom.

Permalänk
Medlem

server restart på sunstrider nu...

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Vilket addon "gör rent" där nere i attackbarsen?

Player Frame (Perl_Player) v. 0.41
/perlplayer hideart
så tar den bort allt utom knapparna.
fast då kommer din player frame att se ut som den på bilden

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Kul att logga in och se:

Server restart in 0:15 :/