Battlefield 2 updaterings problem

Permalänk

Battlefield 2 updaterings problem

Ok, jag vet att det finns flera klistrade trådar men jag har inte hittat det svar jag söker.

De servrar jag spelar på har inte samma version längre, det står att jag har en äldre version. Jag laddar då ner den senaste och börjar installera (tror det var 1.02 hotfix). När jag väl börjar installationen så står det att den ska påbörja 1.01.

Sedan när jag försöker connecta till vissa servrar som jag fortfarande kan spela på så står det att jag inte kan spela för att jag har modifierat någonting.

Mina frågor är då

Ska jag installera 1.02 hotfix även om det e 1.01?
Hur tar jag bort allt som har blivit modifierat?

[Edit] Jag har nu även testat att först uppdatera med 1.01 o sedan därefter den som sak sägas var 1.02 men då står det bara "patching failed"

Permalänk
Medlem

har du crackat spelet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tweakad
har du crackat spelet?

Det behöver det inte vara, jag hade också problem med "patch failed" som även många andra har.

Titta HÄR itsjustme

Visa signatur

Amd Phenom II X4 965, Ati HD5870, 8gig ddr3 , Revodrive samt Intel ssd

Permalänk
Medlem

Det finns en fixad version av 1.02-patchen här:
http://www.bfcentral.se/forum/showpost.php?p=92040&postcount=...
Vill du inte köra den kan du läsa i resten av tråden hur man gör samma sak manuellt.
Att det står 1.01 när du försöker lägga in 1.02-patchen beror på att EA/Dice gjorde ett misstag när dom packade ihop patchen, och är inget man ska bry sig om.

Permalänk

Ok tack!
Men frågan kvarstår
Hur tar jag bord "modifikationer" det står att jag har modifierat nått eller nånting. Inget jag gjort medvetet iaf.

Permalänk
Medlem

Det e inte så att servrarna kör med 1.0/1.01? I så fall kanske dom säger så när ngn med 1.02 försöker ansluta..