World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

sgt_D: Vi lvl 60 spelare kan inte påverka er kölängd eftersom vi inte ens kan spela mot er. Ni köar enbart med personer i samma lvl som ni själva är. Är man lvl 21-30 så står man och väntar på att det ska komma lvl 21-30 motståndare. Står det sedan en lvl 51+ bedvid och väntar så kommer han vänta på en lvl 51+ motståndare. Förstår inte hur det skulle kunna påverka din kötid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WK-3500
Vad heter den moden så visar buffrarna under minimappen?

Edit; Den är antagligen CT Mod eller Gypsy.
http://www.ctmod.net/
(Kolla ct_buffbar)

Skulle vilja ha en sådan som bara visade debuffs, enklare att se dem (stora och med beskrivning)

Permalänk

behöver en bra nån som kan je mejj en sida me de där ja kan tanka

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Edit; Den är antagligen CT Mod eller Gypsy.
http://www.ctmod.net/
(Kolla ct_buffbar)

Skulle vilja ha en sådan som bara visade debuffs, enklare att se dem (stora och med beskrivning)

Man Tackar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Heh, vi diskuterar ju inte ens i närheten om samma sak du och jag. Inte undra på.

litet missförstånd då inte konstig ne

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Nu var det längesedan jag installerade spelet men jag är rätt säker på att jag använde min CD-key när jag skapade mitt konto. Så du ska nog bara kunna betala och börja spela igen.

Mmm.. jag har också för mig det. Men jag behöver fortfarande installera spelet.. Hittade sista wow-betan på hårddisken, kan jag patcha upp den till den senaste retail-versionen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Är det någon som har några bra tips för Lucifron? Vi fick ner honom till 40% som bäst.. Jag gör bara runt 200 skada per Shadow bolt ungefär, så jag misstänker att det är våran förmåga att göra skada som är något för klen.

Forsok att tanka Lusse der uppe han "patrullerar" och dra ner addsen nedanfor ni kommer in (der ni stor och laddar infor coredogs)
Do er de som dodar addsen utanfor hans curse range so priests/Paladins kan dispella enbart de som tankar Lusse.

Doda av lusses adds fort..en i taget med full dps. Sen gor ni upp och assistar de som healar tanken po Lusse. 50% av priests dispellar healing priests och DPS genget (och ger stod healing) Se till att de som dispellar stor utanfor curse rangen so dom slipper dispella sig sjelva.
Ta det lungt bara och metodiskt so er han faktiskt ganska enkel.

Derimot forstor jag inte varfor det blir whipe ibland mot mobsen efter Garr...vi rensar hela MC till Ragnar utan en whipe mot bossarna... men dessa er helt galet svora ibland. Fire blossoms po 4000 dmg osv...och det kan man fo 3 irad av Det blir nestan alltid en whipe mot dom per run.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

yee kan nån ge en sida där man kan ladda hem en bra mod..

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem

Wipe är väl att överdriva men jo lite folk brukar dö
Är väl mest på de första pullsen när man står lite snett i tunneln och alla måste stå hyfsat nära mobsen och därmed får massa eldbollar och andra fula saker på sig.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Äntligen level60 med min första char ^^

Bara 800g kvar till epic mount

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealZion
Äntligen level60 med min första char ^^

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/WoWScrnShot_0...

Bara 800g kvar till epic mount

Grattis! eller något

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealZion
Äntligen level60 med min första char ^^

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/WoWScrnShot_0...

Bara 800g kvar till epic mount

första man vill ha är ju inte epic mount ><, inte jag iaf, först pumpa gear..

grattis iaf

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Wipe är väl att överdriva men jo lite folk brukar dö
Är väl mest på de första pullsen när man står lite snett i tunneln och alla måste stå hyfsat nära mobsen och därmed får massa eldbollar och andra fula saker på sig.

Exakt der menar jag Ekligt stelle Inte enkelt att heala ner halva genget er "not in line of sight".

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
första man vill ha är ju inte epic mount ><, inte jag iaf, först pumpa gear..

grattis iaf

Måste hålla med där.. Epicmount kan vänta Om han nu inte är en hardcore MoltenCore Undead

Permalänk
Medlem

Epic mount köpte jag samma dag som jag blev 60. Känns lättare att spara ihop till småsummor istället för 800g på en gång.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Epic mount köpte jag samma dag som jag blev 60. Känns lättare att spara ihop till småsummor istället för 800g på en gång.

du sparade ju sen lvl 1.. :/

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
första man vill ha är ju inte epic mount ><, inte jag iaf, först pumpa gear..

grattis iaf

Men gear är ju så gott som gratis med väldigt få undantag.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Men gear är ju så gott som gratis med väldigt få undantag.

jo men det tar tid..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som inte kommer in på Shattered hand?
Stannar vid retrieving characters...

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NEooOXiDOS
yee kan nån ge en sida där man kan ladda hem en bra mod..

http://www.curse-gaming.com/
inte bara ett bra mod där

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

Fan va irriterande att shattered hand gick ner igen, vi som var på väg in till mc.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

vi med ^^

Spelar du möjligen i Loco Motives :D?

Visa signatur

Tjo :o -.-

Permalänk
Medlem

Re: vi med ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RespeC
Spelar du möjligen i Loco Motives :D?

Mjo power till locos

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Yupp, aja, 18:30 ny tid, om den inte är uppe 19:00 så blåser vi av det,...

Visa signatur

Tjo :o -.-

Permalänk

nån som vet hur ja kan flytta över en gubbe te en annan server??

och om de e säkert? så att man intre förlorar gubben lr nått.

och en fråga te var kan ja hitta mkt pengar genom att döda??

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Nu är jag less...måste stå i kö för att komma in...jag spelar på kor"gall och vill byta server men det går itne även fasst serven är överbefolkad.vad ska jag göra?och hur

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem

Vad heter Addonet som visar hur mycket motståndaren tar i skada på och så så vidare, hur mycket folekt healer en och allt sånt där Det komemr ovanför gubben precis som det gör när man gör dmg. Nån som vet vad det heter, elelr vart man kan tanka det?

Visa signatur

----------------------------------------------------
http://www.google.se - The holy Graal of knowledge.
-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Scrolling Combat Text (sct)

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=75 <--

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Epic mount köpte jag samma dag som jag blev 60. Känns lättare att spara ihop till småsummor istället för 800g på en gång.

Samma här, hade 900g när jag dingade, å 800g gick direkt till mount Då levlade jag även om alla mina polare, 13 dagar till lvl 60. Höll inte på å grindade speciellt, det gick bara av sig själv.

Ett tips är att kika AH efter konstiga auktioner, finns mycket man kan köpa å sälja dyrare