Permalänk

Instalations Problem

Idag fick jag en ny dator (en dell xps med diverse uppgraderingar). Jag köpte först och främst datorn eftersom jag ville kunna spela mitt favoritspel World of Warcraft utan konstant lagg och dålig grafik. Men nu när jag ska installera spelet på datorn så har den hakat upp sig gång på gån (installations mätaren och menyn blir gråa och svarar inte). Snälla någon hjälp mig med mitt problem!

Permalänk
Medlem

nytt bios och nya drivare till allt?

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Avstängd

Precis, beställde du datorn från JME-data så räkna inte med nånting.
Tar tillfället i akt att berätta att de glömde sätta i mitt grafikkort plus att de satte chassi-dörren upp-och ner
De fick skicka grejerna på posten.

(Såg iof att det var en dell, men iaf)

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+
2x GeForce 6600GT 256 mb ddr3 (SLi)
2048 mb ram minne

Permalänk
Medlem

Vilka n00bs dom måste vara på JME-data

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
Vilka n00bs dom måste vara på JME-data

Jag lämna in min laptop för att datorn frös när jag stängde luckan, fick till den tillbaka "utan fel" testad i 3dmark i 10 timmar....... orkade inte en gång till

ONT: Prova låt installern stå kanske 1-2 timmar, var någon som hade samma problem och bara lät den ta sin tid, då fixade det sig