Permalänk
Avstängd

HL2 till Xbox

HL2 till Xbox kommer snart, & det verkar enligt skaparna vara ett "bättre" spel än PC versionen, pga tillagda effekter osv, finns & läsa här: http://www.csbanana.com/, en liten artikel sen finns det en interview också,

Undra bara om ni skall skaffa det eller är intresserade i det :).

Permalänk

Om man har det till PC så behöver man inte lägga ner tid eller pengar på att skaffa det till Xbox. Det är förmodligen också bättre till PC so why bother...

Permalänk
Medlem

vad kommer det att vara för "tillagda effekter" ?

Permalänk
Medlem

Tilläga effekter jajamen haha..allt devsen kör med är BS för att lura folk som dig själv..vad tror du, kan lova dig att det ser ut som skit..vad kan du vänta dig hehe..inte en suck det kommer i närheten av en high end Pc..knappt att det kommer likna något om man kör allt på Low

Permalänk
Medlem

Skulle inte det komma till xbos360 istället?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

går väl aldrig att spela "shooters" på en konsol? inte jämförelsevis om man har en pc bredvid?

det sista jag kollade/testade gick inte ens att jämföra... tröga kontroller... allt gick i ultrarapid osv... fast många verkar gilla det eftersom det finns en marknad

live and let die...

Visa signatur

bomärke

Permalänk

hmm de är väl att hl 2 kommer ha HDR stöd på kexboxen då isåfall som är dom nya effekterna, och lost coast banan vilket kommer till pc vilken dag som helst

Permalänk
Medlem

Ingen chans att det kommer se lika bra ut som det gör på en grym dator, eller även ifall det skulle se så bra ut så skulle det rulla på 20 fps.

Visa signatur

Athlon64 4000+, 2048 DDR Ram, 2x 250GB SATA RAID HDD, 2x Geforce 7800GTX SLI, 19" Trinitron.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eschaton
Ingen chans att det kommer se lika bra ut som det gör på en grym dator, eller även ifall det skulle se så bra ut så skulle det rulla på 20 fps.

Helt klart att det inte kan se lika bra ut och det kommer väl att rulla på i 5 Frames i vilket fall som alla konsol skjutare hehe..konsol = ett stort skämt för FPS...
kraften finns inte där och sen som dom flesta håller med om iallfall om man nån gång haft en pc så vill man ju alldrig köra såna lir med en gamepad!

Kommer ihåg när Soldier of Fortune kom till PS2'an ojoj så jäkla ruttet det såg ut och då hade det redan finnits ute till Pc ett år..polarna o jag höll på att skratta ihjäl oss hehe...

Ska bli kul att se hur pass bra UT2007 kan se ut till 360 men garanterat kommer det se ut som skit mot för Pc versionen på en high end burk..texturena och frames blir väl som vanligt crappigt värre..aja gör inte mig något för som sagt rör jag inte ett FPS på ett Tv spel!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrHyde
Ska bli kul att se hur pass bra UT2007 kan se ut till 360 men garanterat kommer det se ut som skit mot för Pc versionen på en high end burk..

Är jag inte alls säker på. Beräkningskraften i 360 lämnar, efter vad jag har förstått, de flesta PC-datorer i kölvattnet. Däremot kan jag hålla med om att FPS är överlägset bäst med mus + tb.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Är jag inte alls säker på. Beräkningskraften i 360 lämnar, efter vad jag har förstått, de flesta PC-datorer i kölvattnet. Däremot kan jag hålla med om att FPS är överlägset bäst med mus + tb.

nja alltså jag vill ju se en 360 lämna en high-end pc enligt måtten då 360 kommer i kölvattnet, innan ja tror på det