en fråga om komplett.

Permalänk
Avstängd

en fråga om komplett.

jo min bror's grafikkort är sönder, så jag ska skicka till baka det till komplett, ojag undrar hur lång tid det tar för dom o felsöka det o skicka mig ett nytt ?
någon som har gort ungefär samma sak ? hur lång tid tog det för dig isf ?

Visa signatur

[Amd Athlon64 3200+ 939] [Msi k8n neo2-fx] [Corsair Value 1024DDR(400mhz)] [ Msi 6800GT 256mb 442/1167 ]
[Thermaltake Purepower Butterfly 480W] [Cooler Master Stacker] [Creative Inspire 5.1]

Permalänk
Medlem

Tror det kan variera ganska mycket så skicka in den och hoppas på snabbasta möjliga lösning.

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Avstängd

kiitos

Visa signatur

[Amd Athlon64 3200+ 939] [Msi k8n neo2-fx] [Corsair Value 1024DDR(400mhz)] [ Msi 6800GT 256mb 442/1167 ]
[Thermaltake Purepower Butterfly 480W] [Cooler Master Stacker] [Creative Inspire 5.1]

Permalänk
Medlem

En följdfråga:
Min lillebrors första dator som vi köpte från komplett fick tyvärr ett trasigt moderkort. Nu är han bara hemma till på fredag och far sedan iväg och skulle såklart vilja ha med sig datorn.
Finns det någon möjlighet att dom skickar upp ett nytt på en gång, läste nått om DOA (dead on arrivial).
Någon som kanske har erfarenhet om det?

Permalänk
Medlem

Har skickat in grafikkort för utbyte till komplett flera gånger (tyvärr >_<), tycker det har fungerat bra och gått relativt snabbt. Inte mer än en vecka efter dom tagit emot kortet.

Visa signatur

Acer 3820TG | i5 480m @ 3.4Ghz | 6550M @ 800/1100 | 3DMark11 @ 1469
LG Optimus 2X

Permalänk
Hedersmedlem

varför inte ringa och fråga dem? eller kanske maila dem?

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
varför inte ringa och fråga dem? eller kanske maila dem?

För att swec vet bättre?

Permalänk

Förra gången jag gjorde en retur hos dem skickade jag in kortet på en måndag och hade ett nytt på fredagen. Men jag antar att det inte alltid går så snabbt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
För att swec vet bättre?

Precis min tanke att swec skulle ha ett betydligt mycket snabbare svar än komplett själv sent en lördagskväll