GTA Lierty city stories

Permalänk

GTA Lierty city stories

Är det någon här som har läst artikeln i senaste Player1? Där får man se på några screenshots från spelet, verkar tydligen vara exklusiva för P1. När jag sedan sökte på google för att se om bilderna fanns på nätet hittade jag denna sida: http://www.joystiq.com/entry/1234000847045612/
Ser verkligen grymt ut, och om bilderna är äkta, multiplayer dessutom, kan inte vänta tills september :).

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

sista va lite intreesan resten sög rätt så stenhårt ändå,,,,.....det kommer nog bli bra men ingen andliedning till att skaffa psp för min del

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk

Har nu kollat runt lite, och det verkar som de bilderna är fejk, men det skulle överraska mig om GTA: LCS inte har ett multiplayerläge.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Bilderna är FAKE, bekräftat ifrån Rockstar själva. De har även sagt att de inte kommer att implentera något multiplayer läge, då de har begränsad tid på sig. Även flygfordon kommer troligen att slopas. Det finns en inscannad artikel om spelet med riktiga screenshots, men eftersom sweclockers inte vill att man postar sådana, får du googla efter den själv.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Sötast

Tyckte bilen var väldigt liten jämfört med vägen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Bilderna är FAKE, bekräftat ifrån Rockstar själva. De har även sagt att de inte kommer att implentera något multiplayer läge, då de har begränsad tid på sig. Även flygfordon kommer troligen att slopas. Det finns en inscannad artikel om spelet med riktiga screenshots, men eftersom sweclockers inte vill att man postar sådana, får du googla efter den själv.

Nu blev jag förvånad
Är den inskannade artikeln från P1? För isf har jag sett dem.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

http://www.psp411.com/show/news/265

det finns 7 länkar, på RIKTIGA SCREENS

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Inaktiv

Fick mitt GTA LS igår (USA import) som var en av de stora anledningarna till att jag införskaffade min PSP.

Har spelat ca 2 timmar och hade nog lite för höga förväntningar på grafiken. Texturerna ser verkligen kassa ut, och jag hoppas verkligen att det blir samma skillnad i kvalité som "San andreas" till PS2 om de nu släpper det till PSPn.

Blir nog lite roligare med multiplayer delen så fort polarna köpt sina exemplar.

Lite småbesviken överlag annars måste jag säga :-/

Mvh / Z

Permalänk
Medlem

Zeke82: Du vet att den här tråden är 2 månader gammal och att det finns en nyare PSP-tråd va?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Fast denna tråden handlar bara om GTA.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Zeke82: Du vet att den här tråden är 2 månader gammal och att det finns en nyare PSP-tråd va?

Jo tack är medveten om detta.
Det är svårt att hålla reda på alla diskussioner i den generella PSP tråden då det både diskuteras emulatorer, hårdvara och naturligtvis även spel utdraget över _97_ sidor.

Finns det redan en tråd som specifikt behandlar mitt val av produkt/tjänst så gör jag i första hand mina inlägg där. Se det som mitt bidrag till att gynna träfsäkerheten och presenterade resultat av sökmotorn.

Vore intressant att få veta vad "Halligalli" har för synpunkter på spelet, och om han vidare har införskaffat XLink Kai i avseénde för multiplayer.

Mvh / Z

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeke82
Det är svårt att hålla reda på alla diskussioner i den generella PSP tråden då det både diskuteras emulatorer, hårdvara och naturligtvis även spel utdraget över _97_ sidor.

Finns det redan en tråd som specifikt behandlar mitt val av produkt/tjänst så gör jag i första hand mina inlägg där. Se det som mitt bidrag till att gynna träfsäkerheten och presenterade resultat av sökmotorn.

Vore intressant att få veta vad "Halligalli" har för synpunkter på spelet, och om han vidare har införskaffat XLink Kai i avseénde för multiplayer.

Det där kan jag iofs inte göra annat än att hålla med om. Och GTA: LCS verkar grymt, har ju fått högt betyg på massa sidor... Men vad du säger och vad andra sagt (typ fryser till i 1-3 sekunder ibland när man går in och ut ur bilar, fps drop ibland osv) så verkar det inte lika bra som vissa sidor vill få det till. Gamespot gav det 8.6 t ex, och då nämnde han som recenserade ändå att det mest är simpla uppdrag, färre poliser än på konsolspelen, fryslagget ibland, osv... Måste vara ett rätt bra spel om det kan få så högt trots bristerna, jag måste ta och provspela det någon gång

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeke82
Jo tack är medveten om detta.
Det är svårt att hålla reda på alla diskussioner i den generella PSP tråden då det både diskuteras emulatorer, hårdvara och naturligtvis även spel utdraget över _97_ sidor.

Finns det redan en tråd som specifikt behandlar mitt val av produkt/tjänst så gör jag i första hand mina inlägg där. Se det som mitt bidrag till att gynna träfsäkerheten och presenterade resultat av sökmotorn.

Vore intressant att få veta vad "Halligalli" har för synpunkter på spelet, och om han vidare har införskaffat XLink Kai i avseénde för multiplayer.

Mvh / Z

Vad jag har för åsikter om spelet? jag tycker det är det hittills bästa spelet till PSPt, av dem jag har ;). Tyvärr har jag ingen trådlös router eller något wlan hemma, så mp-delen får jag inte pröva tills i december då en polare skaffar ett PSP. Fast det är lite irriterande när, som andra har anmärkt på, spelet stannar i nån sekund för att läsa UMDn. Eller alla glitches, råkade på något sätt åka in i ett stort hus och kunde inte komma ut.
Monkej: Har man ett PSP så måste man helt enkelt ha GTA: LCS

Förresten, skulle någon mod kunna rätta till titeln? lite irriterande med lierty istället för Liberty.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?