Permalänk
Medlem

Konstruktiv kritik?

Hej,
Släppte en ny version igår. Vore kul om ni alltså kunde ta er en titt på nya www.cine.se och komma med kommentarer om vad som är bra / dåligt. Rent designmässigt tänker jag på.

/Martin

Permalänk
Testpilot

Riktigt snygg tycker jag, lättnavigerad med. Hittar inget som jag tycker ska ändras.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hur kan Zozo få fyra stjärnor? Visst stuntals var den skitrolig, men fyra stjärnonr är den verkligen inte värd!

Designmässigt ser sidan bra ut!

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem

Sidan ser helt ok ut!

Visa signatur

http://www.eccore.com/ #Eccore - #Habitgamer At IRC / Quakenet

Permalänk
Medlem

i FF blir det ett streck (botten på ramen ksnske?) rätt genom årtalet för recensionerana. annars ser jag inget skumt.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
i FF blir det ett streck (botten på ramen ksnske?) rätt genom årtalet för recensionerana. annars ser jag inget skumt.

Jag ser du inget streck genom några årtal.

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akn3
Jag ser du inget streck genom några årtal.

nä, det var visst dom defaulta (vad heter det in svensk?) fonten i Ubuntu/FF som var sörre än tänkt..

ändrar anmärkningen till oflexibel layout då.. annars fin sida.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Riktigt snygg desing, mycke bätte än förra!!

Permalänk
Permalänk

Är det bara jag som reagerar på den gråa och trista bakgrunsfärgen?

Visa signatur

Amd64 3200+ (Zalman 7000B-AluCu)|Gigabyte K8NS Pro|1Gb Ram|Leadtek 6800Gt @ 380 / 1080|Antec LanBoy / Tagan 480w

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av overdöse
Är det bara jag som reagerar på den gråa och trista bakgrunsfärgen?

Gissar på att du kör på rätt hög upplösning, för jag tycker inte den stör alls då den inte utgör så stor del av den totala ytan.
Kör på 1024x1024

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Gillar inte riktigt hur sloganen är placerad i loggan, annars ser den riktigt fin ut och verkar lättmanövrerad.

Visa signatur

p4 2,6ghz, asusP4P8X moderkort, Thermaltake XaserIII burk, 1024 t-mos ddr, Asus V9520 Home Theater...

Permalänk
Testpilot

Kollade rynt lite på sidan nu och hittade två saker, kanske inte riktigt har med designen.

1. Bilden för filmen betyg har 5 fyrkanter medan betygen är en tio-gradig skala. Tycker det rör till det lite onödigt mycket, byt ut bilden mot en med tio fyrkanter tycker jag.

2. Mer länkningar. Läser man om en film så skulle jag vilja att skådespelarnas namn var länkade till biografin om dom (om den finns så klart). Även så skulle det vara trevligt om det från biografin fanns länkar till filmen som skådespelaren varit med i.

Skitbra sida annars, har suttit och läst ett bra tag nu

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Schyst sida! Ligger som bokmärke nu! Efter att ha läst några artiklar märkte jag att jag gillar språket, och sättet du/ni skriver på.

Tror den kan bli en hit!

Permalänk

Riktigt snyggt!

En sak bara: "Cine.se 3.0" Måste det stå vilken version av sidan ( vilket jag antar att det är?) med?

En till sak: "Dvd" står det i menyn. DVD är väl ett varumärke och stavas "DVD" ( alltså överallt så skriver man det som "DVD" lixom..?

Annars så är den sjukt snygg!