Permalänk
Medlem

Sacred

Hej alla glada. Jag undrar bara om det finns några typer som spelar sacred, och som man kan spela med, samt få tips och idéer. Jag undrar även om expansionen är något o ha

MVH //Fisksnor CL of MF

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

jag vill

Permalänk
Medlem

Fisksnor och Snorfisk?

Permalänk
Medlem

Ser du nån likhet?

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

ingen som vill?

Permalänk
Medlem

Fyra inlägg senare, och du fattar fortfarande inte vinken? Ingen vill spela Sacred med dig, ingen kan ge dig tips.

Permalänk
Medlem

Vi e ju 2 iaf

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

du behöver inte skriva alls om du bara ska börja tracka ner på oss.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
suck..

håller med.....suck....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorfisk
jag vill

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorfisk
ingen som vill?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
Vi e ju 2 iaf

Alltså, du har redan gjort bort dig. Lägg ner nu.

Permalänk
Medlem

har jag gjort bort mej, varför då?

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

För du har två användare och skriver med dig själv?

Permalänk
Medlem

vi är nog inte 2 användare ska du se, vi har liknande nick för att vi spelade i en halo-clan tillsammans förra sommaren, och har fastnat lite lätt för dem.

Permalänk
Medlem

Spela med varandra då. "Ni" verkar vara de enda på forumet som uppskattar Sacred uppenbarligen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Är det inte lättare att lägga upp en egen IRC-client och chatta med sig själv?
Jag har en polare som gjorde det på DH.

Skrev han en egen IRC-klient under DH? Respekt

Permalänk
Medlem

jaha, då ska vi prata om sacred i den här tråden då, bara för att hålla den framme. tills det kommer nån mer

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Spela med varandra då. "Ni" verkar vara de enda på forumet som uppskattar Sacred uppenbarligen.

Seriöst. Vart kommer denna negativa attityd ifrån? Om du inte har något bra att säga, så bör du inte säga någonting alls.

En individ letar efter någon att spela ett spel med, och du börjar racka ner på honom istället?

Snäpp upp dig för fan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FM™
Seriöst. Vart kommer denna negativa attityd ifrån? Om du inte har något bra att säga, så bör du inte säga någonting alls.

En individ letar efter någon att spela ett spel med, och du börjar racka ner på honom istället?

Snäpp upp dig för fan!

Fan, my bad. Självklart måste Fisksnor och Snorfisk vara olika personer, och deras inlägg har såklart inte som syfte att bumpa tråden. Den extrema tillströmningen på folk som vill spela Sacred med Fisksnor/Snorfisk hjälper bara till att hälla salt i såret min stolthet har fått.

Permalänk
Medlem

Och du anser att det inte ens finns en minimal chans att de faktiskt _inte_ är EN person? Om det inte vore så, varför bryr du dig?

Ett forum som detta bör vara till för folk som har frågor kring spel, såsom hitta andra vilsna själar som vill spela samma spel som dom vill. Framför allt om spelet i fråga inte är speciellt populärt. (Då ett forum kan vara till bra hjälp).

Det enda som det inte finns plats för på detta forum är negativa och sarkastiska kommentarer. Dom kan du behålla för dig själv!

Permalänk
Medlem

FM, du e söt.. men du tvivlar fortfarande på att vi e 2? *snyft*

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

Detta är anledningen till att jag knappt orkar hänga på swec längre...

Permalänk
Medlem

Det finns 1 miljon Cs-inlägg, 1 miljon Wow-inlägg etc. varför ska det då itne finnas ETT sacred-inlägg där vi söker folk att spela med? är det så svårt att acceptera att det står sacred bland dem andra forumen som omväxling från alla Wow- och Cs-inlägg?

Permalänk

Fisksnor och snorfisk. Kolla på min avatar.

Permalänk
Medlem

Har bara en lvl 90 gubbe, och du måste ni vara ngt liknande

Permalänk
Medlem

vi har varsin lvl 80 + magiker,
men vi har många bollar uppe i luften samtidigt. ;D
emma slutar jobba snart, han brukar styra upp saker och ting

Föresten robin, du är så gullig. gå och spela ditt cs du och svär åt alla likasinnade istället för hålla på och fjanta dig. Eller så kan du skriva 37 st nya Cs-inlägg om hur du kan få upp fps:en i 100.

Se där, jag kan också vara dryg

Permalänk
Medlem

Jag antar att jag e den som styr nu då, skosnöret, du har fått ett PM om diverse bös

Tycker det e sorgligt att alla ska vajna om att vi har liknande nick, det visar ju bara hur mogna folk är.
Visst har vi bumpat tråden, men det är det enda sättet att få en liten tråd att synas i vimlet av CS-frågor.

Vad är det för idé med ett spelforum om det enda man får till svar är gnäll. Stör det er så fruktansvärt mycket att det finns en liten tråd där som ni inte vill läsa, att ni måste gå in o klanka ner på de som vill spela något som är ovanligt. Skit i tråden och låt oss bumpa den, tills slut får man ett svar som svarar på det vi efterfrågar.

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor

Tycker det e sorgligt att alla ska vajna om att vi har liknande nick, det visar ju bara hur mogna folk är.

Håller med. Tycker det blir mer och mer gnäll på swec..

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Urspårat är bara förnamnet...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||