Permalänk
Medlem

Comviq Knock-Out

Hej!

Jag tänkte skaffa Comviq Knock-Out, men behöver svar på några frågor först. Förhoppningsvis, och troligtvis, finns det flera här som kan hjälpa till

Jag undrar bl.a om det finns några fina erbjudanden där man får en bra telefon till ett bra pris om man täcknar knock-out, isåfall var? Sen undrar jag också om man kan flytta med sitt gamla nummer. Isf vore det super.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Elgigfjanten, Siba och OnOff brukar ju ha erbjudanden.. Kolla runt lite på diverse sidor som säljer telefoner bara.

Japp, det går oftast att portera sitt nummer, vad har du för kontantkort/abonnemang just nu?

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

Telia Refill har jag nu. Finns nog inga fördelar med det

Permalänk

www.katshing.se finns det riktigt bra erbjudanden om man ska byta till comviq knockout och portera

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalinski
Telia Refill har jag nu. Finns nog inga fördelar med det

Du kan få en telefon lite billigare om du tar med ditt nummer från telia, jag fick 500 billigare när jag bytte från comviq kontant, fast allt det där är lite luddigt :). Var så på onoff i alla fall.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
www.katshing.se finns det riktigt bra erbjudanden om man ska byta till comviq knockout och portera

Tack! Något erbjudande jag ska titta extra på tycker du?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAngAn_

Du kan få en telefon lite billigare om du tar med ditt nummer från telia, jag fick 500 billigare när jag bytte från comviq kontant, fast allt det där är lite luddigt :). Var så på onoff i alla fall.

Låter intressant! Utveckla gärna!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalinski
Tack! Något erbjudande jag ska titta extra på tycker du?

Alla telefoner blir billigare om du tar comviq knockout och portering. Så det är bara att välja och vraka.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalinski

Låter intressant! Utveckla gärna!

Om du portar ditt telia kontant till comviq så kan du få en telefon billigare om du köper sammtidigt som du byter. Sen är minnet luddigt :P. Hör med nån säljare på onoff

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Jag porterade till knockout från telia refill så det ska inte vara något problem iaf!

Visa signatur

E6600 | Arctic Freezer 7 Pro | 7600 GT @ passiv kylning | Spinpoint 250 GB | Asus P5B | Hiper 530 @ zalman fläktstyrning | Coolermaster Mystique 631