Vad är det pinsamaste du gjort i ett spel?

Permalänk

Ni kan inte kalla er gamers om ni inte har klarat super mario!!! Beror lite på åldersgeneration iofs men tillhör ni <85 så skäms på er!

Ta inte illa upp nu folks

Visa signatur

A64 X2 4400+//XP-120mm\\DFI-Lanparty Ultra-D//Gainward 7800GTX\\CorsairTwinxC2 2048MB//WD-Raptor74GB10000rpm+300GB\\Tagan480W 2force

Permalänk
Medlem

Vi hade klanmatch i Tribes 2. Jag var försvarare och fixade turrets och la satchel-charges på vår flagga. Nu var det så att man kan inte spänga en satchel direkt när man lägger den och sen är det en liten tidsfördröjning när man aktiverat den. Iaf så kom en i andra laget flygandes mot flaggan, jagad av 2 av våra andra försvarare och jag la en satchel på flaggan och aktivera så fort jag kunde. Tyvärr var det inte tillräckligt fort. Den blev aktiverad ungefär när fienden tog flaggan och sprängdes lagom när mina lagkamrater skulle studsa på flaggstället, vilket medförde att båda mina dog, och de fick en cap. Vi förlorade med en cap...

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Pinsamt och pinsamt vet jag inte, men kul var det för obbarna.

Jag och min allie hade åkt till ett LAN enbart för Starcraftturneringen. Vi kom dit på fredag kväll och tänkte "det lär inte vara långt kvar till touren nu" men turneringen började inte förrän lördag natt och vi hade inte hunnit sova alls. Hur som helst så lirade vi igenom hela turneringen utan att förlora en enda match. Sen när vi kom till final så skjöts den upp ett par timmar så jag passade på att sova på betonggolvet. Men när jag sovit 30 minuter så kommer dom och väcker mig och säger att vi ska spela, de flesta vet väl hur det är om man är astrött och sover 30 minuter för att sedan gå upp, man mår skit.

Hur som helst så sätter jag mig framför datorn och börjar lira, när vi börjat lira och jag fått upp 9 scvs och har börjat på min supply@rampen så somnar jag och sover i cirka 1:30 innan någon väcker mig och säger att jag spelar för fan final. Sen blev jag utrushad och lyfte med hela basen och min allie blev "jätteglad".

[edit] kan tillägga att det var prispengar á 600 kr per skalle.

Permalänk

Råkade använda arcane-missilesbuggen i MC. (WoW)

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SuPrAn
Testade att spela Tibia.

Vad är det för fel på tibia? Riktigt trevligt spel ju

Permalänk

Det går väl inte att göra så mycket pinsamt i spel tycker jag men på den tiden då jag spelade cs så råkade jag skjuta sönder hela mitt lag. Ja var trött å jag var på toan en snabbis och glömde helt vilket lag jag var på. Å sen pepprade jag på som fan sköt ner alla i mitt lagg. Jag var kickad haha. Fast det var rätt kul i efterhand haha.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Keeper of the Bamse

I Counterstrike 1.3 (tror jag) lekte jag som vanligt runt med OGC och ägde upp allt och alla, men nån gång körde jag på fyllan och satte 360graders autoaim med autofire och hela rubbet, på ALLA, inte bara motståndarna Rätt fett att dra 6 teammates med ett mag usp

jääävlaaaars vad jag kommer bli flamad, haha

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Råkade använda arcane-missilesbuggen i MC. (WoW)

vad gör den buggen?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Råkade använda arcane-missilesbuggen i MC. (WoW)

Jag tror att alla i hela världen vet vad den buggen gör..

Permalänk
Avstängd

inte jag

berätta!

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag tror att alla i hela världen vet vad den buggen gör..

Då kan du väl förklara det istället för att konstatera att alla utom två personer vet vad den gör?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
vad gör den buggen?

Om jag har target1 markerad när jag drar iväg dom och markerar target2 så far dom till sistnämnda.
Kan tillägga att det är oändlig range genom det. Jag råkade markera en Firelord lite långt bort, men som så duktig jag är lyckades jag dö själv och undvika wipe.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

haha.. det pinsammaste jag har gjort var nog att skjuta mina egna lagkamrater dom första gångerna (det var flera gånger)som ja spelade cs snacka om att bli bannad från servern efteråt.

Visa signatur

// Pv

Permalänk

Det pinsammaste jag gjort när jag spelat datorspel var nog när jag var mindre och spelade Half life.

Det hela utspelade sig när jag var ensam hemma och satt i mitt halvmörka rum..

Jag skulle precis runda en låda när en headcrabb hoppar fram och biter sig fast.

Jäklar vad rädd jag blev tur att ingen var där och såg mig när jag rammlade av stolen

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Då kan du väl förklara det istället för att konstatera att alla utom två personer vet vad den gör?

La du in din sarkasm detektor på lagning idag eller?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Om jag har target1 markerad när jag drar iväg dom och markerar target2 så far dom till sistnämnda.
Kan tillägga att det är oändlig range genom det. Jag råkade markera en Firelord lite långt bort, men som så duktig jag är lyckades jag dö själv och undvika wipe.

Samma som grenadiers i c&c

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Råkade lira Lula: The Sexy Empire med lite väl hög volym när mina förldrar var hemma
Mamma kom inrusande i rumet och var fly förbannad för att jag kollade på porr

Annars är det väl inget annat pinsammt som man har gjort I ett spel, mest utanför spelet!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av driot
Haha! Säger detsamma

HEHE för komplicerat för er .. Visst tråkigt i rook . Men så är det på dom flesta mmorpg.. När du kommer upp i main det är då spelet börjar .. /Robin

Permalänk
Medlem

mwahaha ;P

det pinsammaste jag gjort i ett spel är... att jag aldrig gjort nåt pinsamt ? eller.. Oo

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Samma som grenadiers i c&c

Va? Är det så alla gjorde? Nu fattar jag.

Permalänk

spelade WoW och var på väg till en stad, så skulle jag alt-tabba en snabbis för att kolla på thottbot, sen när jag alt-tabbade tillbaks igen så var jag på väg nerför ett stup ...

Permalänk
Medlem

Satt och spelade Doom 3 med en polare mitt på ljusa dan. Balkongdörren var öppen så det var väldigt ljust i rummet. Iaf så hade hund gått ut på balkongen och skällde till då några ungar sprang upp och ner för trappen då hoppade jag rätt högt .

Min polare gjorde en rätt rolig sak när vi satt och spelade Desert Combat. Han skulle ta en helli och flyga och han hade knappt spelat DC då så han var juh inte så haj på sånt Så satte han sig iaf i sin helli och väntade på att den skulle fyllas. När den var full skulle han lyfta och drar musen framåt så han gjorde en halv loop ner i vattnet

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Typ 1,5 månader sedan. En grupp av Guilds, mitt bland dem, når Gehennas för första gången i MC. Jag går en snabb afk och hämtar något att dricka. Lite senare hörs det skrik "OH MY GOD! OMG! LEAAAAARIA! NOOOO!" och skratt :p. På något sätt hade jag lyckats aktivera autorun och sprungit rakt in i gehennas, aggrat hela raiden och wipat. Roligt värre

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zcenicx
Hmm..
Det pinsammaste man gjort...

1. Av misstag installerat CS:S.. (Försvann lika fort igen)
2. Betalat för Unreal 2.
3. Faktiskt gillade FF8.
4. Klådde min snabbaste tid någonsin i NFS:U full som en alika.
5. Faktiskt har spelat GTA:SA.

Haha 4 va fan bra

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk

Jag har nästan aldrig klarat ett spel. Har spelat sen jag var 3år. Dom spelen jag har klarat kan nog räknas på en hand tror jag.

Super Mario World
Metal Slug Advance
Nästan Zelda: minish cap men jag var tvungen att lämna tillbaks det till den jag lånat av när jag låg på sista delen.
Flatout
F-zero: maximum velocity

Kommer inte på fler.

Citat:

Kan berätta om min första (och sista) spelomgång i The Elder Scrolls III: Morrowind. Jag skapade någon snubbe, pratade med några personer i staden sprang ut för att utforska. Efter en stund mötte jag en liten mask. Försökte döda den, men skitvapnet jag hade var inge bra. Jag sprang iväg, men maskjäveln följde efter mig (hoppandes) skitlänge. Tillslut försökte jag döda den igen, blev själv mos..

Gick precis likadant för mig

Permalänk
Medlem

Sköt skallen av en team mate på pcw

Visa signatur

E8400 3.0GHz, Asus Maximus Formula iX38 , 4gb ram. Asus x1950pro. Antec P180 . 950gb space.

Permalänk
Inaktiv

Vilka veklingar ni är som inte vågar stanna i en server pga lite småstrul.

Förresten har du rätt mycket RAM, JimpaStockholm, jag tror du menar "1024 mb" inte gb.

Permalänk

Satte mig bredvid en en deffande CT när jag var T (trodde han var med mig )

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X290v
Vilka veklingar ni är som inte vågar stanna i en server pga lite småstrul.

Förresten har du rätt mycket RAM, JimpaStockholm, jag tror du menar "1024 mb" inte gb.

Nejdå, den är stulen från NASA^^
hehe, måste varit trött eller nått när jag skrev det ..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimpaStockholm
Nejdå, den är stulen från NASA^^
hehe, måste varit trött eller nått när jag skrev det ..

Tror du menar Mb inte millibyte...

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se