[BF2] Finns intresset för lite SERIÖSARE public?

Permalänk
Testpilot

Om servern ändå inte är rankad varför gör ni inte ett nytt konto med samma namn som ni har på swec? blir ju roligare då

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Måste hålla med om att det var bättre igår (kanske för att vi var med i SRS squaden)

Idag var jag faktist med i båda lagen. När jag var med i USA så hoppade jag in bland några i SweC. Där var det _nästan_ bara jag och squadleadern som följde order. Gör ni i Swec så när ni spelar matcher också?

Sen bildades det en annan squad som hade bättre teamplay. Dock så bytte jag lag efter ett tag. Det var inte så mycket bättre där heller. Jag och MadmaxTiger hade å andra sidan väldigt kul i attackhelin

Aja. Bättre teamplay nästa gång soldater!

Förresten var battlerecorder på?

Jo vi körde matcher Vi har inte kört på ett tag
Man måste ha mic för att det ska fungera med teamplay, nästa gång kanske;)

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Hehe Jag kan fixa battlerecorder utan problem

Men en fråga: Vad är det för något?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Vi lirade bra. Mitt bf2nick är Inbredpete, jag var squadleadern.

Du var grymt bra Squadleader har försig inte lirat så mkt "seriös" BF2 men du var Grym;)

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk

Ommatch ikväll? Behöver nog dela upp lagen lite bättre, så inte en hel klan är på en sida.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

Jag kommer att vara inne iaf:)

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgF
Du var grymt bra Squadleader har försig inte lirat så mkt "seriös" BF2 men du var Grym;)

Thnx, det värmde att höra=)

*Edit*
Kommer nog tvärr inte att kunna lira ikväll. Ska på Stockholm Comedy Klubb på Café Tivoli ikväll.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Thnx, det värmde att höra=)

*Edit*
Kommer nog tvärr inte att kunna lira ikväll. Ska på Stockholm Comedy Klubb på Café Tivoli ikväll.

Det var synd men om jag får bestämma så blir de MÅNGA fler bf2 kvällar;)

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgF
Det var synd men om jag får bestämma så blir de MÅNGA fler bf2 kvällar;)

Verkligen. Funderar även på att skippa standupen ikväll för att lira lite.... Får se.
Men något vi verkligen behöver är nåt enkelt typ av forum eller nåt där alla lätt kan annonsera när det ska liras etc...
Nån som känner sig manad ?

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Verkligen. Funderar även på att skippa standupen ikväll för att lira lite.... Får se.
Men något vi verkligen behöver är nåt enkelt typ av forum eller nåt där alla lätt kan annonsera när det ska liras etc...
Nån som känner sig manad ?

Haha, Viktor (geeken) vill nog göra ett forum:)

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Medlem

Blir den rankad?

Permalänk
Medlem

Tror och hoppas inte det för då kommer det inte bli lika bra laganda som de va sist vi lirade!

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Medlem

Njaa rankad kostar pengar Sen kommer bara alla stats-kåta sig om man kör rankad

Jag fixar upp ett forum nu Återkommer med länk

Permalänk

Kostar pengar? Tycker annars rank är bra, då får man vapen snabbare, och med tanke på att vi har så bra teamwork så får man mer poäng

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Vilken tid är det som gäller ikväll då?

Permalänk
Medlem

Samma tid som igår?
20:30?

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan nog tänka mig att vara med då.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Den nya patchen e ju ute nu ska man installera den eller kommer servern köra 1.02 ikväll??

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Permalänk
Medlem

Jag är på om servern är patchad.

Permalänk
Medlem

Är den?
Länk

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom min CD-key numera inte är giltig efter att installerat 1.03 så får jag se om jag kan vara med

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Jag håller på att patcha servern nu Ska se om det fungerar sen

Lätt att vi kör Wake Island

EDIT: Verkar gå JÄVLIGT segt att tanka nya patchen =/ om det inte löser sig så får vi tyvärr köra 1.02

Permalänk
Medlem

Kunde utan problem spela över internet med den nya patchen, tycker till och med att spelet flyter betydligt bättre än tidigare.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte att få upp servern, men jag lägger upp listen så fort som patchen är färdig-ftp:ad till mig.. vilket borde vara inom 10 min

Permalänk
Hedersmedlem

Fint!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Tycker denna patch var riktigt bra, känns som om vissa frysningar man fått förut bara upphört. Eller så är det jag som inbillar mig

EDIT: Jag som missat något? Eller är rankingen lite extremt för snabb nu? Gick in på en server, döda 5st och efter det gick jag samanlagt upp till rank 5.

Permalänk
Medlem

Lägger upp listen på ip: 80.216.17.158 (Orkar inte fixa dyndns;))

EDIT: samma password (golvlampa)