Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av antonjonsson
jo jag vill veta om den funkar:p

Bröt av både det ena och det andra för o få dit klockskiten. Den funkar ej

Permalänk

Vad händer om du råkar ställa den upp och ner? Jag skulle bli snurrig ^^

Visa signatur

Jag hittade precis lösenordet till min gamla användare BCX =)
Den använder jag från och med nu!

Permalänk

Sehr schön! Det va riktigt coolt men kan du inte måla på siffror, lite svårt att läsa liksom...

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Medlem

Tycker du ska skaffa siffror på din kloc, eller menar router.

Visa signatur

*L_A_N_N_Z_Y*

Permalänk

nej.

Visa signatur

I give good sex.
I liek to please people.

Permalänk

Måste ha kännts skönt vid slakten!

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W

Permalänk
Medlem

Helt sjukt, jag läste denna tråden igår, innan jag skulle gå och lägga mig, så dyker den upp i mina drömmar!
Vad är det här?! D-Link haunts my dreams

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

NauSea: Det kallas våta drömmar. Du kommer vara tvungen att leta efter denna rauter hela ditt liv innan du kan vila i friiid! Eller något ^^

Snyggt btw. fast onödigt att pajja rautern. Tänker på om man ska sätta en på chassit ;D

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Jag har bara haft problem med min router en gång och då krashade nätadaptern men de skickade en ny direkt.
Så exakt vad har/nade ni för problem med DI-604?

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Medlem

Min var ostabil, startade om utan anledning då och då. Den var okompatibel med diverse modem. Därefter skaffade jag mig en 3com, allt sker automatiskt, aldrig haft något problem alls.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
NauSea: Det kallas våta drömmar. Du kommer vara tvungen att leta efter denna rauter hela ditt liv innan du kan vila i friiid! Eller något ^^

Snyggt btw. fast onödigt att pajja rautern. Tänker på om man ska sätta en på chassit ;D

Buhuuhu..
Jag skyller på trådskaparen..

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Helt sjukt, jag läste denna tråden igår, innan jag skulle gå och lägga mig, så dyker den upp i mina drömmar!
Vad är det här?! D-Link haunts my dreams

Haha

Om det blir värre får du säga till, skickar den med nöje till dig isf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jojje_c1
Jag har bara haft problem med min router en gång och då krashade nätadaptern men de skickade en ny direkt.
Så exakt vad har/nade ni för problem med DI-604?

Problemet som dom flesta har är att dom helt enkelt blir för varma och lackar ur på olika vis.. Har för mig att det för det mesta gäller gamla modeller.

Permalänk
Medlem

Vi har haft våran rauter från netgear på 24/7 i snart 5 år nu. Den har inte gått sönder

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

gärna lite resultat i 3dm för den där e riktigt över "klockad", höhöhöhöhöhö

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liberator
gärna lite resultat i 3dm för den där e riktigt över "klockad", höhöhöhöhöhö

lol =P

Har själv en sån där router, den åker ut genom fönstret snart...

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jespis6y
Japp de borde man se, om man nu anväder huvvet o tänker te lite hur en klocka ser ut

otidblom90:

läs..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jespis6y
Haha

Om det blir värre får du säga till, skickar den med nöje till dig isf

kommer du till dh så kan jag träffa den, spendera lite tid med den, avtala om inge' mer "dyka-upp-mina-drömmar-tramserier"

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

haha znitzigt bygge!!!!!

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

phra. inge siffror, alla kan väll klockan får jag väll hoppas?

ta bort sekundvisaren och kapa dom andra en aning va?

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jespis6y
Japp de borde man se, om man nu anväder huvvet o tänker te lite hur en klocka ser ut

Så hur vet man då om klockan är upp å ner eller inte?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Poison
Så hur vet man då om klockan är upp å ner eller inte?

Men jevla muppar, den står som den ska stå på bilden, använd huvvet förfan..