spelprestationen du ljög om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjodd
Vem är Heaton?

En fet tönt som spelar kånter-strajk...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Svåraste spelet någonsin skulle jag vilja säga.

Det är väl inte så svårt? jag har klarat det

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.

Permalänk
Medlem

Det där med flaggstången i SMB1 verkar ju vara något som alla som var med på NES-tiden ljög om.

Jag har för mig att jag ljög om att jag spöade Jon Irenicus i BG2 fetenkelt när han i själva verket smiskade mig 15 gånger innan jag tog honom.

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

Just det.
Jag har ljugit om att jag har klarat Lethal Xcess till Atari ST utan fusk.
Det är ju fan omöjligt utan fusk.

Kommer inte på något annat just nu.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
På krogen:

Hej, det är jag som är heaton. jag är bäst på cs. vill du följa med mig hem?

Jag hade lätt följt med hem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Jag hade lätt följt med hem

"Härligt, ska bara köpa 4-3:an från automaten på herrtoan så går vi sen.."

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

Dinosaurier & Monstertruck Brandbil i Monster Truck Madness 2

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamcha
"Härligt, ska bara köpa 4-3:an från automaten på herrtoan så går vi sen.."

och lana?

Permalänk

Re: Re: Re: spelprestationen du ljög om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sladder
Du har missuppfattat tråden, man skulle avslöja sina lögner, inte hitta på nya

Haha Men seriöst, jag har klarat det ett par gånger på första banan.

Visa signatur

VD för Glowpad UF

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: spelprestationen du ljög om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MandrillHaren
Haha Men seriöst, jag har klarat det ett par gånger på första banan.

Går det verkligen klara på första banan? Jag vet att jag har gjort det på någon senare bana då man åker på en hiss som går upp och ner just före flaggan. Men på första banan har jag aldrig lyckats.

Permalänk
Sötast

Re: Re: Re: Re: spelprestationen du ljög om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MandrillHaren
Haha Men seriöst, jag har klarat det ett par gånger på första banan.

Jag tror dig!

När du filmar det på din Nintendo konsoll där du kan bevisa att du spelar en ohackad kasett av orginalspelet Super Mario Bros

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Re: Re: spelprestationen du ljög om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sladder
Går det verkligen klara på första banan? Jag vet att jag har gjort det på någon senare bana då man åker på en hiss som går upp och ner just före flaggan. Men på första banan har jag aldrig lyckats.

Jäpp. World 3-3. Fast jag testade precis på en emulator och fick inte till det. Tydligen måste Mario dessutom var liten.

Går inte att klara på någon annan bana. Säger någon annat så ljyger han.

Permalänk
Medlem

Kan bekräfta att det går att klara det som liten Mario på 3-3 på SMB1 (inte Lost Levels). Ganska lätt.

Det GÅR att klara på några andra banor, vet inte exakt om det går så bra på första.

Permalänk
Medlem

Ni vet i smb1, så kommer man på flaggstången, glider ner, och ibland går man i de där gröna rören.
Där finns två, ett som ligger ner, och ett som står upp. Man kan inte välja själv vart man ska gå, eftersom spelet styr mario då.
Själv ljög jag för min bror om att jag hade lyckats rycka loss mario ur sin trans och hoppa i det röret som pekar uppåt, och då kom man till en jätterolig, skum nivå (kommer inte ihåg hur jag förklarade den ).. ja, bara för att vara bättre

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Ni vet i smb1, så kommer man på flaggstången, glider ner, och ibland går man i de där gröna rören.
Där finns två, ett som ligger ner, och ett som står upp. Man kan inte välja själv vart man ska gå, eftersom spelet styr mario då.
Själv ljög jag för min bror om att jag hade lyckats rycka loss mario ur sin trans och hoppa i det röret som pekar uppåt, och då kom man till en jätterolig, skum nivå (kommer inte ihåg hur jag förklarade den ).. ja, bara för att vara bättre

Vill minnas att jag har sagt något falskt om det där röret också
Kommer dock inte ihåg vad det var, men det var något liknande.

EDIT: ingen som kan spela in på emulator när dom hoppar över flaggstången?
Om det nu går. Själv har jag aldrig klarat det.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
och lana?

vad trodde du?

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Ni vet i smb1, så kommer man på flaggstången, glider ner, och ibland går man i de där gröna rören.
Där finns två, ett som ligger ner, och ett som står upp. Man kan inte välja själv vart man ska gå, eftersom spelet styr mario då.
Själv ljög jag för min bror om att jag hade lyckats rycka loss mario ur sin trans och hoppa i det röret som pekar uppåt, och då kom man till en jätterolig, skum nivå (kommer inte ihåg hur jag förklarade den ).. ja, bara för att vara bättre

Jag har faktiskt inte kommit på någon egen lögn åt tråden.... förräns nu... när du sa den.

Jag tror att jag har dragit mer eller mindre exakt samma vals som dig, att man lyckades hoppa ner i det andra röret å komma till nån specialare haha, skrämmande

Permalänk
Medlem

jag har inte ( i alla fall vad jag minns...) ljugit om något spel utan bara lagt in lite extra kryddor när jag berättar om ett spel eller en spelupplevelse ^^
t.ex. i bf spelen där det ofta händer kuliga ting
Så attr de som lyssnar...liksom..lyssnar med nöje

Visa signatur

Bwoyar Quashi

Permalänk
Medlem

Jag har nog aldrig ljugit om någon spelbedrift, som jag kan minnas åtminstone. Möjligtvis att man skryter lite, fast just nu har jag inget speciellt att skryta om.

Edit:

Haha, kom på en ganska dum grej dock. När jag var liten så skröt polaren om att han var asduktig på Sonic till sega mega drive. Själv hade jag inget att skryta tillbaka med, så jag ljög om att jag hade en svintuff radiostyrd bil uppe på vinden. Han blev självklart nyfiken och ville se den, så han tjatade dag ut och dag in om att jag skulle plocka fram bilen. Jag avslöjade att jag hittade på allt många dagar senare, och då var det inte lika kul längre.

Edit2: led_alex, jag brukar göra precis likadant. Om jag skrattar högt i ventrilo eller skriver i chatten, och de andra frågar vad som hände.. så har jag en förmåga att "krydda till" händelsen litegrann.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Jag har faktiskt inte kommit på någon egen lögn åt tråden.... förräns nu... när du sa den.

Jag tror att jag har dragit mer eller mindre exakt samma vals som dig, att man lyckades hoppa ner i det andra röret å komma till nån specialare haha, skrämmande

Ja jag också!

Fan vad sjukt ändå

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Jag har varvat HL på svåraste... OK, jag kom till sista bossen och fick vrålsmisk och slutade spela direkt! Någon som klarat sista bossen förresten? Ack, så många cs spelare och ca 1 promille som klarat HL:(

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saeros
Jag har varvat HL på svåraste... OK, jag kom till sista bossen och fick vrålsmisk och slutade spela direkt! Någon som klarat sista bossen förresten? Ack, så många cs spelare och ca 1 promille som klarat HL:(

HL är pissenkelt.

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjodd
Vem är Heaton?

Tack! Du är fan min idol

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Jag har faktiskt inte kommit på någon egen lögn åt tråden.... förräns nu... när du sa den.

Jag tror att jag har dragit mer eller mindre exakt samma vals som dig, att man lyckades hoppa ner i det andra röret å komma till nån specialare haha, skrämmande

Haha, inte en till som har ljugit om samma sak
Creepy ^^

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av led_alex
jag har inte ( i alla fall vad jag minns...) ljugit om något spel utan bara lagt in lite extra kryddor när jag berättar om ett spel eller en spelupplevelse ^^
t.ex. i bf spelen där det ofta händer kuliga ting
Så attr de som lyssnar...liksom..lyssnar med nöje

Ja precis! Ska man berätta hur man flög några meter med hummern så säger man ju att man flög "TYYYP" 20meter, gjorde 3 volter i luften och landade på bakhjulen och körde vidare. Det var ju ändå så man hade upplevt det

Permalänk

Har för mig att myten gällande att hoppa över flaggstången på SMB1 var att man fick drösavis med poäng.
Flickvännen har ju lyckats med prestationen. Hon blev besviken över att man inte fick något alls utan var tvungen att hoppa upp på flaggstången från andra hållet och därmed inte tjäna något alls på "stuntet".
(stackars flicka...)

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
HL är pissenkelt.

HL är väl inte pissenkelt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saeros
HL är väl inte pissenkelt?

? Ska nog inte citera någon som precis sade motsatsen

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Har faktiskt aldrig klarat sista bossen på Half-Life utan fusk. (fast jag har aldrig påstått det heller. ) Tyckte den var alldeles för mongo! Dock så var det tag sedan jag provade...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Har faktiskt aldrig klarat sista bossen på Half-Life utan fusk. (fast jag har aldrig påstått det heller. ) Tyckte den var alldeles för mongo! Dock så var det tag sedan jag provade...

Men herre gud. Då har du ju aldirg klarat HL! Då är du ingen gamer.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200