För de intresserade: --> BF2-kvällar för oss på sweclockers!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Kommer nog in ikväll... Heter Zebaroth. Räkna med en massa smisk.

Blir dessvärre lite svårt då servern är nere för underhåll, men eftersom sidan är nere just nu (webbserver och spelserver är samma maskin) så misstänker jag att de håller på att fixa den just nu.

Däremot är du varmt välkommen när servern väl kommer upp igen.

Permalänk
Medlem

SERVERN KOMMER UPP TILLS IKVÄLL OM ALLT GÅR SOM DET SKA! SKA FORMATERA SERVERN SÅ WEBBSERVERN OCH ALLT KOMMER ATT VARA NERE UNDERTIDEN

Permalänk
Medlem

Då ses vi ikväll;)

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Medlem

Bra jobbat geeken, ska bli kul och spela igen.

Permalänk

Mennn måste ni spela just nu då?
min DVD-brännare hat ju pajat så jag inte kan installera spelet

Permalänk
Medlem

Stötte på problem igår.. nu verkar formateringen fungera och jag kommer jobba febrilt med att försöka få upp hemsidan och spelservern igen ikväll

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
Mennn måste ni spela just nu då?
min DVD-brännare hat ju pajat så jag inte kan installera spelet

Du kan skatta dig lycklig. Jag har (förmodligen) bränt mitt moderkort så jag kan inte göra ett skit.

geeken: Skulle du och zoltan med på gwt? Har inte hört nåt av er nämligen.

Permalänk
Medlem

Blä!!!!!!!

Serverns moderkort är trasigt Måste köpa ett nytt så det blir ytterligare downtime

Sen angående lanet så går det nog bra, vilken dag skulle det vara för på lördag ska jag till Xperience/Club Zebra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Blä!!!!!!!

Serverns moderkort är trasigt Måste köpa ett nytt så det blir ytterligare downtime

Sen angående lanet så går det nog bra, vilken dag skulle det vara för på lördag ska jag till Xperience/Club Zebra

Ljuger du upp i ansiktet på oss? Bättre anledningar till att skjuta upp får du allt komma på :p.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Ljuger? Du kan personligen få komma hem till mig och kolla på min trasiga kondensator på moderkortet om du vill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Ljuger? Du kan personligen få komma hem till mig och kolla på min trasiga kondensator på moderkortet om du vill

vad för sorts mk behöver du, socket A?

jag har ett asus A7V333 REV2 liggandes som du kan få för vad frakten kostar

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Blä!!!!!!!

Serverns moderkort är trasigt Måste köpa ett nytt så det blir ytterligare downtime

Sen angående lanet så går det nog bra, vilken dag skulle det vara för på lördag ska jag till Xperience/Club Zebra

Xperience är väl på fredag?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jo club zebra kanske var på fredag

Toffe: Ja gärna Skicka PM till mig om du fortfarande är intresserad av att skicka det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Jo club zebra kanske var på fredag

Toffe: Ja gärna Skicka PM till mig om du fortfarande är intresserad av att skicka det

du har pm

EDIT: din inkorg är full nu... hehe

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

oops. jag ska rensa ^^

Permalänk
Medlem

Men jag vill spela nuu!! *Bölar*

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Kanske joinar ikväll, nick KeyserSoeze.KIA.

Permalänk
Medlem

Om man inte hade lagt ner bf2 så hade det säkert varit kul att komma in och röjt lite Btw, började tänka på Kharkov när du stavade Karkand med Kh, nu blev jag sugen på bf42 >_<

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

servern och hemsidan är nere förtillfället, tyvärr.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PointMan
Men jag vill spela nuu!! *Bölar*

Permalänk
Medlem

Ingen server uppe idag?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

om ni kikar längre upp så är hans mk i servern kass

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

tänkte bara höra om det blir något ikväll?
vet att serverns moderkort var trasigt men det var ca 1 vecka sen så de är lika bra att fråga

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

#ss.bf2 @ QuakeNet om någon är intresserad.
Kan ju försöka vara ett par där och fixa L så den stannar...

Permalänk
Medlem

Asså skönare statement får man leta efter !

Citat:

Dempe-X's signatur
[B]Isis Mamma´s Citat när hon spelat Doom 3 " Hur ska man kunna gå och samtidigt navigera med musen?"

Helt OFF men ändå.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blesk
Asså skönare statement får man leta efter !

Helt OFF men ändå.

Permalänk
Medlem

Sådär nu har jag hämtat ut moderkortet på posten

Tycker att vi är skyldiga Toffe här på SweC ett stort tack för att han donerade ett nytt

Ska skruva i moderkortet på söndag alternativt lördag om jag inte orkar på på halloweenfest (stavning?)

Så håll ut grappar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Sådär nu har jag hämtat ut moderkortet på posten

Tycker att vi är skyldiga Toffe här på SweC ett stort tack för att han donerade ett nytt

Ska skruva i moderkortet på söndag alternativt lördag om jag inte orkar på på halloweenfest (stavning?)

Så håll ut grappar

Tack, har saknat det. Och tack till Toffe som offrar sig för laget.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

Tänkte lira idag, blire nått?

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
Tänkte lira idag, blire nått?

Lär inte bli något förrän tidigast imorron.