Vad har hänt med CS?

Permalänk

Vad har hänt med CS?

ja vad har hänt innan när jag körde 1.6 så fanns det sköna communitys knas..men sen kom CSS och e del flyttade andra stannade, och sedan kom WoW och andra mmorpg.

kanske e det bara jag men det känns som cs e dött, man hör inte mycket om det längre, innan var det sk som var bäst men nu käns det som cs e på utdöende...

saknade det faktiskt...letade efter en bra klan, när man själv va bra
nää men e cs på utdöende?

Permalänk
Medlem

Cs är nog på väg att dö tror jag... Synd att man inte hade dator och internet när det var som värst...

Permalänk

Ja, det var fan på tiden. Synd att många av ungarna har tagit sig an BF2 istället:(

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Äntligen!

Edit: Nej, jag tar tillbaks det. Det fungerade iaf bra som fjortis-bur.

Permalänk

kanske e det man som har mognat stor chans

men innan körde alla cs 1.6 grmy med sköna banor, men sen bytte jag till css communityn fanns kvar men den splitades sen så blev det WoW som jag gillar

det käns trist lägtar till den tiden då man va inne på samma server hela tiden och alla kände alla...andra var gryma andra va sådär men känslan var skön

sen så slutade jag lite efter css...sen när man kollade tillbaka lite så hade den personen börjar med WoW den med BF2

e lite deppig blev setimenal eller vad det kallas, gammla härliga tider

Permalänk
Hedersmedlem

Så är det bara jag känner samma för Red Faction som nog är det bästa online FPS spelet som funnits under de senaste åren men den dör långsamt bort.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Unreal Tournament 2k3/2k4 äger...
*punkt*

Visa signatur

Studio Artcore Tattoo
[i7 9700k@5.3ghz - MSI OC 2080ti - Vive Pro - SRD rig - NLv3 - Fanatec CSW2.5]

Permalänk
Medlem

Lirar inte cs men.. jag vett att det spelet kommer aldrig dö.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Ja hoppas verkligen att spelet dör ut, rackarns skitspel, bara värdelösa losers som spelar CS.
Tacka vet jag BF2.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Avstängd

Ja hoppas verkligen att spelet dör ut, rackarns skitspel, bara värdelösa losers som spelar CS.
Tacka vet jag MS-röj.

Permalänk

Ja hoppas verkligen att spelet dör ut, rackarns skitspel, bara värdelösa losers som spelar MS-röj.
Tacka vet jag BASIC-masken.

Permalänk
Medlem

efter CS 1.5 så var det kört var som roligast då CS var i betastadiet och det kom nya vapen och så hela tiden

Visa signatur

Speldator: Antec Sonata II| AMD64 4000+| 2 GB RAM| GeForce 7800GT | ASUS A8N-E|WD Raptor 74 GB 10k RPM | Syncmaster 19N 19" TFT
Server: Chieftech Matrix Fulltower| 1.2 Ghz AMD T-Bird | GeForce2 GTS| 768 MB RAM| 2.1 TB HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snoddas87
Ja hoppas verkligen att spelet dör ut, rackarns skitspel, bara värdelösa losers som spelar CS.
Tacka vet jag BF2.

suck

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Va roligt när det var 1.3 som gällde, spelkänsla så det skriker om det.

Permalänk
Medlem

Det är inte så underligt om det skulle dö. Även Quake kändes i många år som ett sådant spel som kommer leva hur länge som helst, men anhängare tappar suget och går över till något annat. En spelmodell blir tjatig i längden, hur mycket man än tycker om den, när det dyker upp nya som har mer fördelar så finns det egentligen ingen anledning att stanna vid den gamla. Förnyelse och förbättring, det är sånt som mänskligheten (oftast) gillar.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Cs:s funkar faktiskt ganska bra som spel sett, men vissa banor är ganska dåliga.
Själv spelar jag bara office när jag ibland kör igång cs:s.
Sen verkar det som att vissa fjortisar som körde cs tidigare har gått över till något annat spel (WOW ) så det finns faktiskt ganska bra servers nu, utan en massa "**** you *****.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

CS är det roligaste online spelet jag någonsin spelat.
Punkt slut.

Vad som däremot är synd är alla dessa barn som lirar och gapar och skriker... Men det GÅR att stänga av "chatten" i spelet vilket jag brukar göra, och då märker man inte av dom...

Och ni kan väl för fan inte påstå att det inte finns kiddies i dom andra stora online spelen...

Permalänk

Finn skölden kvar i 1.6?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeckoYamori
Finn skölden kvar i 1.6?

Nu på sistone när jag har spelat har jag då aldrig sett till någon som använder skölden faktiskt... Och tur är väl det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeckoYamori
Finn skölden kvar i 1.6?

Den finns kvar men vad jag vet så är den avstäng på de flesta servrarna.

Permalänk
Medlem

Minns att CS faktiskt var ganska roligt när man sprang runt med skölden, iofs så tog jag inte CS på allvar men det var en ganska kul grej i alla fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
Ja hoppas verkligen att spelet dör ut, rackarns skitspel, bara värdelösa losers som spelar CS.
Tacka vet jag MS-röj.

asså hallå gud vad du är cool...värsta tufff jöh

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Så är det bara jag känner samma för Red Faction som nog är det bästa online FPS spelet som funnits under de senaste åren men den dör långsamt bort.

Håller med dig Red Faction e nog det bästa FPS spelet.. fruktansvärt kuligt spel

Synd bara att nästan ingen lirar de..

Visa signatur

Burken: Lian Li PC6277B | Athlon64 3000+ (939) | 4 GB Minne | Thermalright XP-90C | LanParty UT NF3 Ultra-D | Sapphire Radeon X1950 Pro | Zalman VGA-Fläkt VF900-Cu | 1 x WD Raptor 36.7GB SATA | 2x Maxtor DiamondMax 10 300GB IDE | 1x Maxtor Extern 300GB Firewire | NEC DVD±RW SATA | ACER 22" TFT-WIDESKÄRM 5ms | Logitech G5 Mus | Logitech ????? Tagenbord

Permalänk
Medlem

Meningslösa inlägg som t.ex. Myrus är inte ok, sluta med det!!!!

Ontopic: Jag tycker att cs:s är ungefär som tidigare cs i spelkänsla men med mycket snyggare grafik.
Om ni vill ha en bra "community" i cs:s så är www.bastardservers.com en bra.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Förstår inte dom som säger att CS är "ett fjortis-spel" att det inte är själva spelet som drar till sig yngre spelare, som kanske är större i munnen.

Spelet drog/drar till sig MÅNGA spelare och alla kan inte vara i samma åldersgrupp.

Dock kan jag hålla med om att spelet är ganska lättlärt och simpelt och att det därför kanske talar för nya eller yngre spelare men är inte det meningen med vissa spel?

Lätt att lära sig och roligt att spela.

Sen finns det ju två delar av cs-communityn.
De seriösare match-spelande personerna och de som bara spelar på publika servrar. Och för er som provat det sistnämda nu för tiden så kan jag inte annat än lida med er.

Permalänk
Medlem

Soldier Of Fortune 1 har inte dött ut så varför skulle cs göra det?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Fortfarande det i äcklig i särklass mest spelade spelet så döende, haha nej.

Permalänk
Medlem

Vadå döende? Mer folk spelar cs än förut, kan säkert slå ihop bf,bf2 och wow tillsammans och dom är inte i närheten av hur många som spelar cs.
Scenen är även mycket mer mogen på hög nivå.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

wowscenen är jävligt stor:P

Permalänk
Medlem

Hahaha, måste säga. De flesta som säger "CS ÄR VÄRSTA FJORTIS SPELET!!" Kan max vara 13 själva. Att att det bara är losers som gör en viss grejj existerade i vad? 6an typ. Alla som är någorlunda vuxna kan ju fatta att olika spel passar olika människor. CS lär aldrig dö, lär finnas folk som jag som spelar det länge (dvs spelar lite då och då).

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"