Permalänk
Medlem

Jedi Trainer [Flash]

hittade ett kuligt light saber spel:
http://www.lostvectors.com/jeditrainer/index.html

Permalänk

"Perhaps the way of a jedi is not for you. How about smuggling?"
Roligt iaf.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Medlem

var rätt kul.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Jag har problem med fps-drops i spel och detta bevisar ju att nåt är jävligt fel, för jag får fan fps-drops i detta med. Har en p4 3.2 gh radeon 9800XT 1 gig ddr bla bla bla.. Är det möjligen moderkortet som är för varmt? Lr prollen som clockar ner sig automatiskt?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
Jag har problem med fps-drops i spel och detta bevisar ju att nåt är jävligt fel, för jag får fan fps-drops i detta med. Har en p4 3.2 gh radeon 9800XT 1 gig ddr bla bla bla.. Är det möjligen moderkortet som är för varmt? Lr prollen som clockar ner sig automatiskt?

98 fps?

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk

5839
"You are well on your way to becoming a jedi"

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av seth vicious
98 fps?

Och med det menar du?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem

De elva budorden:
1. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig.

2. Du skall inte göra dig någon bildstod eller någon avbild av det som är uppe i himlen eller nere på jorden eller av det som är i vattnet under jorden. Du skall inte tillbe dem eller tjäna dem.

3. Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren skall inte låta den bli ostraffad, som missbrukar hans namn.

4. Tänk på sabbatsdagen, så att du helgar den.

5. Hedra din far och din mor, så att du får leva länge i det land som HERREN, din Gud, ger dig.

6. Du skall inte mörda.

7. Du skall inte begå äktenskapsbrott.

8. Du skall inte stjäla.

9. Du skall inte bära falskt vittnesbörd mot din nästa.

10. Du skall inte ha begär till din nästas hus. Du skall inte ha begär till din nästas hustru, inte heller till hans tjänare eller tjänarinna, hans oxe eller hans åsna eller något annat som tillhör din nästa.

11. Du skall inte hava under 100fps

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaZZly
De elva budorden:
1. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig.

2. Du skall inte göra dig någon bildstod eller någon avbild av det som är uppe i himlen eller nere på jorden eller av det som är i vattnet under jorden. Du skall inte tillbe dem eller tjäna dem.

3. Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren skall inte låta den bli ostraffad, som missbrukar hans namn.

4. Tänk på sabbatsdagen, så att du helgar den.

5. Hedra din far och din mor, så att du får leva länge i det land som HERREN, din Gud, ger dig.

6. Du skall inte mörda.

7. Du skall inte begå äktenskapsbrott.

8. Du skall inte stjäla.

9. Du skall inte bära falskt vittnesbörd mot din nästa.

10. Du skall inte ha begär till din nästas hus. Du skall inte ha begär till din nästas hustru, inte heller till hans tjänare eller tjänarinna, hans oxe eller hans åsna eller något annat som tillhör din nästa.

11. Du skall inte hava under 100fps

Den hade jag aldrig hört förut

Permalänk
Medlem

Kul spel

Permalänk
Medlem

Det var skoj

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

För skoj. Skulle lagt mig för 2 timmar och 12000 poäng sedan. :/

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Medlem

Fett Finns det något liknande "spel"? Någon som vet kanske, posta gärna länk isåfall ;P

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem

Dedär va ju rätt så roligt:P

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk

Grymt bra

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

skitspel, fick 1200 som mest.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Woho

Game Over
score: 18582
high score: 18582
The force is strong in this one

EDIT:
Noo...
score: 20135
dog av att jag råkade föra ljussabeln utanför fönstret, hade 3hp

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits