World of Warcraft - tråd #2

Permalänk

har inte pvp trinketen, e väll det som e fel.... berserker rage vet jag om, när man blir fearad oxå... hoppas få den denna gången, skall fan lira ihop 50.000 honored points e jag ändå inte grunt då så får det vara...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Ah, fan vad skönt

Vi tog Lucifron för första gången med guilden förra fredagen, försökte 4ggr under veckan på Magmadar, gick inge vidare. Nu ikväll så tog vi Lucifron (2tranq), Magmadar, Gehennas (pushover :/) och vi kom till 68% på Garr. Efter det vill folk gå och lägga sig, men fan vad skönt

*stolt*

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
har inte pvp trinketen, e väll det som e fel.... berserker rage vet jag om, när man blir fearad oxå... hoppas få den denna gången, skall fan lira ihop 50.000 honored points e jag ändå inte grunt då så får det vara...

Gör så du...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

en anledning till att jag fått för mig att allys e svaga på AB kan vara att det blir rädda, se stora taurens med kodos komma mot dem i full fart mot de små gnomarna måste kännas farligt, iofs så e jag med rädd ibland när man ser en horde kille som har slagit på stealth och smyger precis bakom en, då blir man ju fan livrädd:D..... sen har jag en undran till varför har inte horde sidan nån miniras, trollen har vi ju men det e ju fan lika stora som humans om ni förstår inte allss som dvärgar eller gnomer.... sen kan man undra varför inte humans har nån större ras, i spelet så finns ju ogrer, som e så stora så man som tauren når dem till magen typ...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Din fina fråga? "men alltså kan inte allysar spela AB????"? Skriv inte sånt tack, fyller bara tråden med skit Ja, alliance kan spela AB, vad tror du?

Beror på servern. På min server vinner horde oftast AV, men AV vinner alliance nästan oftast, förutom när pvpguilder tycker det är kul att vinna över randoms, och kör flask of titans osv (både horde och alliance menar jag med pvpguilder då).

Varför skulle horde vara mer "elit"? Ingen skillnad på raserna, bara på spelare... Och där skiljer det jävligt mycket från spelare och spelare, inte från horde till alliance

Först har vi individen, sen har vi kollektivet.
När de flesta individer är idioter, blir kollektivet puckat.

^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

olika från server till server, alliance vinner 80% av AB på ss,

Spelat på 3 olika, Alliance har alltid torskat oftast.
Vi har fler "noobs" helt enkelt (generellt).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Först har vi individen, sen har vi kollektivet.
När de flesta individer är idioter, blir kollektivet puckat.

^^

Coolt, säga meningslösa saker med fina ord är coolt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Spelat på 3 olika, Alliance har alltid torskat oftast.
Vi har fler "noobs" helt enkelt (generellt).

Nu är du väl ändå lite barnslig, hela den här "JAG har tagit klass ___ alla gånger jag mött den! alltså suger den och min klass äger!" "alla allys ja haj mött haj varit semst, alltso er alla semsta!!!"-inställningen är bara töntig ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
en anledning till att jag fått för mig att allys e svaga på AB kan vara att det blir rädda, se stora taurens med kodos komma mot dem i full fart mot de små gnomarna måste kännas farligt, iofs så e jag med rädd ibland när man ser en horde kille som har slagit på stealth och smyger precis bakom en, då blir man ju fan livrädd:D..... sen har jag en undran till varför har inte horde sidan nån miniras, trollen har vi ju men det e ju fan lika stora som humans om ni förstår inte allss som dvärgar eller gnomer.... sen kan man undra varför inte humans har nån större ras, i spelet så finns ju ogrer, som e så stora så man som tauren når dem till magen typ...

Blir rädd för något i ett spel som WoW? Eh? Kanske om man är 6 år...
Du kan ta dina viktiga frågor och sätta dig vid din säng och dunka huvudet i väggen, till slut kanske du kommer på det. Vad spelar det för roll att alliance har gnomer och dvärgar?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

blir rädd för att dödas, inte så där men man ryker till och undrar vad fan var det där.... jag e 15år äldre än 6år, sen att jag hade velat vara en 6åring för att mamma hade tyckt att det varit mer normalt att jag spelade datror alltid det e ju en annan sak

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
blir rädd för att dödas, inte så där men man ryker till och undrar vad fan var det där.... jag e 15år äldre än 6år, sen att jag hade velat vara en 6åring för att mamma hade tyckt att det varit mer normalt att jag spelade datror alltid det e ju en annan sak

Ja, jag menade bli rädd för att dödas, blir du allvarligt rädd för att dödas av andra spelare?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Coolt, säga meningslösa saker med fina ord är coolt.

Nu är du väl ändå lite barnslig, hela den här "JAG har tagit klass ___ alla gånger jag mött den! alltså suger den och min klass äger!" "alla allys ja haj mött haj varit semst, alltso er alla semsta!!!"-inställningen är bara töntig ^^

Blir rädd för något i ett spel som WoW? Eh? Kanske om man är 6 år...
Du kan ta dina viktiga frågor och sätta dig vid din säng och dunka huvudet i väggen, till slut kanske du kommer på det. Vad spelar det för roll att alliance har gnomer och dvärgar?

Eller så är det någon som inte fattar några fullt normala ord och därmed säger att de är fina.

Barnslig? Citerar mig själv: "min uppfattning", alltså vad jag varit med om. Och att fler "noobs" väljer alliance trodde jag var allmänt känt, då det finns fler alliance, därmed större antal noobs. ^^

Permalänk
Medlem

Weee! Shazzrah nere!

Och nej, han kanske inte är så svår, men för att ha gett oss på honom som en "kom igen vi provar shazzrah, bara ett försök" och sedan på andra försöket så är vi rätt nöjda, hade tänkt ta honom på söndag, men nu blir det golemagg istället!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Eller så är det någon som inte fattar några fullt normala ord och därmed säger att de är fina.

Eller så är det någon som inte förstår konceptet "försöka göra sig fin" "försöka göra sig smart" osv, var ju totalt meningslösa meningar ändå

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Barnslig? Citerar mig själv: "min uppfattning", alltså vad jag varit med om. Och att fler "noobs" väljer alliance trodde jag var allmänt känt, då det finns fler alliance, därmed större antal noobs. ^^

Nja du sa att fler kidz väljer alliance, att alliance är sämre. Visst det är din uppfattning men gör den ju inte rätt för det. Och klart det blir fler nybörjare totalt på alliance, eftersom att det finns fler.

Aja, orka tjafsa om detta, är onödigt ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Ikväll: Luci -> Domo, sen Onyxia, dåligt med Cenarion i MC ikväll, bara en, så det blev ingen loot för min del. Folk börjar samla på sig nog med fireress för Ragnaros snart, båda MTna har 260+ obuffat så dom är klara nu gäller det bara att få ordning på fotsoldaterna.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fan blir lite halv less, har inte droppat en ända might del (förutom gloves och chest som jag redan har) på över en månad nu
eller ja förra veckan droppades det hjälmen och bältet men då var man ju självklart inte hemma :/

1x arcanist
1x cenarion
1x prophecy
2x earthfury
3x felheart
4x nightslayer
4x giantstalker

+ några ej class specifika grejjer

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
har inte pvp trinketen, e väll det som e fel.... berserker rage vet jag om, när man blir fearad oxå... hoppas få den denna gången, skall fan lira ihop 50.000 honored points e jag ändå inte grunt då så får det vara...

Jag blev sergeant som lvl 31 med 15k honor från ingen rank alls så Rätt skön server

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Jag blev sergeant som lvl 31 med 15k honor från ingen rank alls så Rätt skön server

och det finns bara en 14 rank på ditt server

Permalänk
Medlem
Permalänk

får hoppas jag kan bli grunt på min server med 35000 i honor ranken... kasnke skulle köra på lite till, men jag undrar vad händer om jag blir sergant istället för grunt, kan jag ändå köpa trinketen som är för grunt?

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
får hoppas jag kan bli grunt på min server med 35000 i honor ranken... kasnke skulle köra på lite till, men jag undrar vad händer om jag blir sergant istället för grunt, kan jag ändå köpa trinketen som är för grunt?

du kan

Permalänk
Medlem

råkade (:
lol

är han kvar i guilden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GratZ
En hunter greedrollade på Bracelets of Wrath igår när vi för första gången tog ner Razorgore
Vi råkade köra med grouploot och han tryckte greed av misstag.
Finns det någon chans att det går flytta över dem till en warrior eller är det omöjligt? Vi sände tickets.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Ja, jag menade bli rädd för att dödas, blir du allvarligt rädd för att dödas av andra spelare?

Ja kan hålla med han, ibland när man minst anar det och om det kommer en rogue då, då kan man fan bli lite; Woe shit wth var det där.

En gång för länge sedan, när jag spelat i typ 3veckor (:p) så var jag runt i Ashenvale och sprang. Så står jag vid floden precis vid Graveyarden och från ingen jävla stans kommer en sån där "stalker"-spindel och väser sådär som spindlar gör, fyyyyy faaaan vad jag blev rädd och äcklad, fan bland det värsta jag varit med om faktiskt Satt i stolen och blev sådär där äcklad som man kan bli ibland så man bara rycker till vid blotta tanken på vad man sett

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
En gång för länge sedan, när jag spelat i typ 3veckor (:p) så var jag runt i Ashenvale och sprang. Så står jag vid floden precis vid Graveyarden och från ingen jävla stans kommer en sån där "stalker"-spindel och väser sådär som spindlar gör, fyyyyy faaaan vad jag blev rädd och äcklad, fan bland det värsta jag varit med om faktiskt Satt i stolen och blev sådär där äcklad som man kan bli ibland så man bara rycker till vid blotta tanken på vad man sett

Hahaha såna där saker man vill ha film på, hur du reagerade ^^

Och visst kan man kanske rycka till om någon hoppar på en, men inte så att man blir rädd för att en tauren kommer springande mot en i AB som kalleidol sa

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Visa signatur

*-'

Permalänk

Jag har sån beslutsångest gällande vilken build jag ska köra med min mage.

Är 49 nu och har respeccat 2 ggr. Körde första fire, respeccade till forst för AoE, läste på WoW-forumen och respeccade till "cookie-cutter" Arcane/fire. Nu är jag dock tveksam till vilken som funkar bäst, fire 1vs1 PvP och Frost för gruppBG? Jag kommer nog iofs spela en hel del BG men min firebuild sparkar stjärt i BG också. Vad säger ni som har erfarenhet av BG och mages? Vill ha en 2nd opinion.

Permalänk
Medlem

Vid vilken lvl ska man börja köra AB utan att kön är för lång ?

Permalänk
Medlem

lvl 60 så kommer man alltid in under 1min

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Jag har sån beslutsångest gällande vilken build jag ska köra med min mage.

Är 49 nu och har respeccat 2 ggr. Körde första fire, respeccade till forst för AoE, läste på WoW-forumen och respeccade till "cookie-cutter" Arcane/fire. Nu är jag dock tveksam till vilken som funkar bäst, fire 1vs1 PvP och Frost för gruppBG? Jag kommer nog iofs spela en hel del BG men min firebuild sparkar stjärt i BG också. Vad säger ni som har erfarenhet av BG och mages? Vill ha en 2nd opinion.

jag tycker det kvittar, ta det du tycker om...IMO finns inget som e "bättre"

gillar själv min fire build 21/30 scorch spam ftw

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Hmm hur är det här med engineering respeccade från 300 bs i förrgår till engineer nu men om jag nu tex blir gnomish engineer kan jag ändå göra goblin jumper cables och andra goblin grejer om man köper recepten via ah ?

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Hmm hur är det här med engineering respeccade från 300 bs i förrgår till engineer nu men om jag nu tex blir gnomish engineer kan jag ändå göra goblin jumper cables och andra goblin grejer om man köper recepten via ah ?

du kan inte göra det mesta i goblin men du kan köpa av goblin engineers, men du kan inte få tex death ray, shrink ray som goblin

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

blergh så vad ska man ta ? Vad är bäst till instancer och pvp ? goblin eller gnomish ?

Visa signatur

blärg..