Xbox 360 spel betygsatta!!

Permalänk
Medlem

Xbox 360 spel betygsatta!!

Ville bara säga att ca 4 spel har blivit betygsatta på xbox 2. COD2, kameo, NBA2k6 osv. Det som kommer fram mest är att om man inte äger en biffig och bra HD TV så kommer det inte se såååååå snyggt ut som man väntat sig men Dom säger även att spelet Kameo visar vad framtiden tar med sig. Själv är jag inte 100% än om jag ska köpa det eler inte, för på flera håll har det sagts att en medel dator har bättre grafik och flyt på COD2 än Xbox360 så jag väntar en stund till.

http://www.gamespot.com/xbox360/index.html

Permalänk
Avstängd

kameo fick 6/10 i senaste superplay btw

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
kameo fick 6/10 i senaste superplay btw

Dock glömde du nämna att:

PGR3 fick 9
Condemned: Criminal Origins fick 9
Perfect Dark Zero fick 9

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Om man hade en 360 Men orkar inte bli fattig igen av alla dyra spelköp så jag står över :P.

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Dock glömde du nämna att:

PGR3 fick 9
Condemned: Criminal Origins fick 9
Perfect Dark Zero fick 9

förlåt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Dock glömde du nämna att:

PGR3 fick 9
Condemned: Criminal Origins fick 9
Perfect Dark Zero fick 9

De två sistnämnda är de enda som tiltalar mig sisådär. Men ser mest fram emot Mass Effect. Får nog bli en 360 senare i Februari.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

vart kan man läsa om condemned för det kommer nog bli en hitt, en test av spelet asså frågar jag efter. tack i förväg

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att PGR3 ser ut att vara till Nintendo 64 snarare än Xbox 360?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Bara jag som tycker att PGR3 ser ut att vara till Nintendo 64 snarare än Xbox 360?

du kollar på fel saker, det är fortfarande det bästa boxen har att visa upp.

(kolla, vägens detaljer, konturrundningar på bilen etc. men slarvar man så ser det ut som tvåan iof som många andra bilspel är det subtila nyanser som skiljer)

rätt att iaf en tidning gav Kameo vad det förtjänar ( 6/10 dvs) för det ser allt ut som N64 i texturerna däremot, jag har sagt det hela tiden..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

Synd att dom inte skickar med en HD-TV med X-BOX 360...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Synd att dom inte skickar med en HD-TV med X-BOX 360...

Eller så är det bara att spara, spara och spara och köpa sig en...

Alternativt köpa en fet HDTV på avbetalning.

Jag ska ju utan tvekan låna en polares Xbox360 när han köpt det och testa lite spel i 1080i hemma

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Bara jag som tycker att PGR3 ser ut att vara till Nintendo 64 snarare än Xbox 360?

Lika?

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem

Hehe, det där är väl så lika det kan bli

Visa signatur

HTPC: Silverstone SST LC13| Hiper Type-R 480W| AMD Athlon X2| Asus M2NPV-MX| 2x2048 Corsair| OCZ SSD SATA 64Gb | Ljudnivå: Väldigt låg
SpelPC: P180 | XFX Core Edition 550W |AMD Phenom II X4 955 3,2GHz Black Edition| MSI 870A-G54 AM3 |Corsair 4GB | XFX RADEON HD6850 | Samsung SATA2 250GB | 3 Nexus 120mm |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Bara jag som tycker att PGR3 ser ut att vara till Nintendo 64 snarare än Xbox 360?

Det är nog bara du. PGR3 är odiskutabelt det snyggaste bilspelet någonsin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Det är nog bara du. PGR3 är odiskutabelt det snyggaste bilspelet någonsin.

Jag antar att det gör sig bättre på film än på bild, men jag är inte direkt imponerad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag antar att det gör sig bättre på film än på bild, men jag är inte direkt imponerad.

samma här, men känns ändå som det mest tilltalande av de 360:spel som kommer vid releasen

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag antar att det gör sig bättre på film än på bild, men jag är inte direkt imponerad.

Att inte vara imponerad är en sak, att påstå att det ser ut som ett N64 lir är ju bara ett skämt...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

tycker bilen och vägen ser oväntat risigt ut, kanske skall hålla sig till datorn ändå

Visa signatur

P4 2,8ghz,asus P4SD-LE, 2GB pc3200, 160gb HD, Leadtek A400LE 12/1,6 @ 399/876 128mb 1,4V, SB Audigy 2, 3dmark 03: 10846 3dmark 05: 4206

E6420, Gigabyte GA-965P-S3, 2GB Corsair twinx2 CM2X1024A-6400 , XFX 8800GTS 320mb, Hiper type-R 530W , antec 900

Permalänk
Medlem

Need For Speed på peze e faen så mycket snyggare iaf

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Att inte vara imponerad är en sak, att påstå att det ser ut som ett N64 lir är ju bara ett skämt...

Jag anar överdrift i mossen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag anar överdrift i mossen

Tror jag säkert, men för att visa hur fult PGR3 verkligen är så kan väl du vara bussig och slänga upp en bild från ett annat bilspel från valfri maskin som du tycker är snyggare än bilden som Ghost_Overdoze la upp... och den skall självklart vara ingame! Inga mellansekvenser eller reprisbilder utan samma stuk som PGR3 bilden.

Tack på förhand.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte heller att bilden ser något vidare ut... Speed Haste håller ju minst samma klass.

... men filmklippet på gamespot var imponerande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Tror jag säkert, men för att visa hur fult PGR3 verkligen är så kan väl du vara bussig och slänga upp en bild från ett annat bilspel från valfri maskin som du tycker är snyggare än bilden som Ghost_Overdoze la upp... och den skall självklart vara ingame! Inga mellansekvenser eller reprisbilder utan samma stuk som PGR3 bilden.

Tack på förhand.

Jag har bara sett bilden nu, men om man ska döma av den så tycker jag att Flatout är snyggare.

Permalänk
Medlem

Jag tycker då INTE att den där var snyggare, snygg javisst, men inte snyggare...

Hur styr man igentligen om man ser bilen från sidan?

Jag bad om en ingame bild, inte någon überrendrerad repris...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

Det är ingame, men tagen med reprisfunktionen (har man spelat det så vet man att det är ingame). Och sedan så verkar inte det där andra bilspelet ha särskilt interaktiva miljöer, vilket Flatout har drivor av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Det är ingame, men tagen med reprisfunktionen (har man spelat det så vet man att det är ingame). Och sedan så verkar inte det där andra bilspelet ha särskilt interaktiva miljöer, vilket Flatout har drivor av.

OK, sorry har inte spelat Flatout...

Det kan mycket väl vara så att det har Grymt coola interaktiva miljöer... Men på bilden ser det väldigt dött ut, särskilt vägbanan.

Men nu snackar vi äpplen och päron. Jag föredrar stadsracing framför grus och gyttja så i mina ögon så ser PGR3 snyggare ut, för dig kan det ju vara tvärtom.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Tror jag säkert, men för att visa hur fult PGR3 verkligen är så kan väl du vara bussig och slänga upp en bild från ett annat bilspel från valfri maskin som du tycker är snyggare än bilden som Ghost_Overdoze la upp... och den skall självklart vara ingame! Inga mellansekvenser eller reprisbilder utan samma stuk som PGR3 bilden.

Tack på förhand.

Eller så kan du sluta bete dig som om jag förolämpade ditt eget barn och helt enkelt acceptera att jag inte är imponerad och att du inte kan få mig att tro annorlunda. Herregud

Permalänk
Medlem

Hmmm, är det bara jag som reagerar på att av 18 spel som kommer tillsammans med konsollen så är 11 sportspel? Är det framtiden för xbox360?

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem

Tycker PGR3 ser helt ok ut, det enda spelet Xbox hade att komma med va ju just PGR2 så detta blir nog minst lika bra skulle jag tro.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Hur är KÄNSLAN då i spelet? för inte har väl alla blivit så hjärntvättade att dom har slutat att spela spelen och bara tittar på grafiken......

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.