Permalänk

Bästa datorn ? =D

Tjena... nyss köpt ny dator

AMD 4800+ X2

Gainward 7800gtx Golden Sample

2st raptor diskar

3 st diamond x 300gb

asus a8n-sli deluxe

Antec Titan 550 Server

sen någe antec nät agg för 1500kr

creative X-FI platinum (!)

NEC dvd

är den bra eller? inte hunnit kört pcmark och 3dmark..

Visa signatur

4800+ X2 | 7800gtx Golden Sample | 2st raptor | 3 st 300gb | asus k8n deluxe, antec chassi och nät agg | creative X-FI platinum | NEC dvd | 2 st 1gb kingston

Permalänk
Hedersmedlem

Pengar i sjön till stor del, men vad gör det när farsan betalar..

Är det nån mening med denna tråd eller känner du bara för att skryta lite?

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk

Haha. nja.. vill väl bara ha bekräftelse på att datorn är bra

och det är den väl? gav bara 19k för den och då fick jag en 21" crt med så inga pengar i sjön?, betalade själv, även fast jag hade fått pengarna och inte jobbat ihop dom.

fast jag läste nyss inlägget om killen med dubbla 7800gtx xxx 512... känner mig lite liten då men men.

datorn är ju bra iaf? bättre än din hahaha

Visa signatur

4800+ X2 | 7800gtx Golden Sample | 2st raptor | 3 st 300gb | asus k8n deluxe, antec chassi och nät agg | creative X-FI platinum | NEC dvd | 2 st 1gb kingston

Permalänk
Medlem

Nödvändiga tråden!

Permalänk

wtf. va sura miner då? va inte så avundsjuka? bara för att ni ej pengar har

får man inte vara glad över sin nya dator? ^^

Visa signatur

4800+ X2 | 7800gtx Golden Sample | 2st raptor | 3 st 300gb | asus k8n deluxe, antec chassi och nät agg | creative X-FI platinum | NEC dvd | 2 st 1gb kingston

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drutten87
wtf. va sura miner då? va inte så avundsjuka? bara för att ni ej pengar har

får man inte vara glad över sin nya dator? ^^

Klart man får vara nöjd med sin nya dator, men att svara ett inlägg med "Min dator är bättre än din, hahaha" och "jag har pengar, inte ni" är väl lite väl omoget?

Ja, det där är ett ganska bra system. Personligen skulle jag hellre ha ett Quad Opteron-system på 20GB RAM och 2TB hårddiskutrymme att leka med.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drutten87
wtf. va sura miner då? va inte så avundsjuka? bara för att ni ej pengar har

får man inte vara glad över sin nya dator? ^^

Har du koll på våran ekonomi eller? Nej juste! Alla lägger inte lika mycket pengar på datorer!
Sen sånna som du kan hänga på fragbites hårdvaru del istället. Du passar bättre där!
Sen sluta upp med omogna inlägg!

Permalänk
Medlem

Tappad som lite?

Gör som indianerna: Kör 3dmark

Visa signatur

Allt-i-allo: MacBook Pro 15" Mid 2015 - 2.8GHz i7 - 16GB Ram - AMD Radeon R9 M370X 2GB
HTPC: Mac Mini Late 2012 - 2.5GHz i5 - 4GB Ram - Skräp GPU
Annat: Flera lekburkar för meck och server
Övrigt: Synology DS213j med 2*WD30EFRX 3TB i SHR

Permalänk
Medlem

Så jäkla larvigt att ens skapa sådana här trådar. Nej, din dator är inte bäst. Komponenter uppdateras hela tiden så det är ingen idé att tro att din dator är bäst. Men visst är den bra, men inte bäst. 19k köpte du den för och inget som du själv betalat för, så du betalade inte själv. Väx upp och sluta tro att du har någon slags makt. Tror inte många bryr sig direkt.

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

reggad idag...

välkommen till forumet då.

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Hedersmedlem

Låser och rensar innan jag blir tvungen att varna folk. Starboy har tur idag, vanligtvis belönas ett sånt där inlägg med en varning.

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |