Permalänk

Vart Köpa Silverfärgpenna?

Hej jag vet inte riktigt om denna tråden hör hemma här men men...
jag bor i malmö och vill ta reda på vart jag kan köpa en silverfärg penna?
eller kan man tex. bara gå in till clas olsson eller bauhaus och fråga om dem har en silverfärg penna?

MvH//Marko

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

1. Inte datorrelaterat ämne
2. Silverfärgpennor finns i nästan alla affärer där dom säljer pennor

Antar att denna tråden kommer låsas ganska kvickt.

Permalänk
Medlem

Jag antar att du menar en verklig silverfärgs penna och inte en penna med silverfärgad färg i
Och i sånt fall vet jag tyvärr inte var man kan köpa en

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReD-NuhT
1. Inte datorrelaterat ämne
.

Han syftar nog på måla L1 bryggorna och ja det har med datorer att gör överklockning.

För övrigt Tror kjell.se har.

Permalänk

okej tack , jag ska låsa upp min thorton 2400+ till en barton och sedan ska jag låsa upp multipel bryggorna också så det har med datorer att göra,ska imorgån till kjell och kolla

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caleb
Han syftar nog på måla L1 bryggorna och ja det har med datorer att gör överklockning.

För övrigt Tror kjell.se har.

Jo det fattar jag med, men då får han väl skriva det om man inte vill ha tråden låst. Eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReD-NuhT
Jo det fattar jag med, men då får han väl skriva det om man inte vill ha tråden låst. Eller hur?

jepp men har han ju skrivit det...:p

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gå till typ Biltema eller något och söp "silverfärg" som du använder för att måla på glassrutor som är eluppvärmda på bilar. Den leder ström och kan målas, tror det är smidigare med en liten pensel och lite färg än att måla.

Tyvärr har jag inget specifikt namn på produkten, men fråga där så kan de nog hjälpa dig

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReD-NuhT
1. Inte datorrelaterat ämne
2. Silverfärgpennor finns i nästan alla affärer där dom säljer pennor

Antar att denna tråden kommer låsas ganska kvickt.

värkar som du hade fel

Visa signatur

gf4 mx 440 amd xp 1700+ 512mb sdram

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReD-NuhT
1. Inte datorrelaterat ämne
2. Silverfärgpennor finns i nästan alla affärer där dom säljer pennor

Antar att denna tråden kommer låsas ganska kvickt.

Varför skulle tråden låsas?:)
Han menar ju såklart inte en penna med färg i färgen silver, utan en penna med silverfärg som leder ström. Antar att han har en gammal barton xp som ska crackas, eller har jag fel? xD

Permalänk
Medlem

Sådan färg finns på kjell.se, hos classe och elfa. Billigaste stället verkar vara kjell.se; 39kr eller nåt sånt. Går själv i tankarna på att köpa sån lack för att slippa löda ihop vissa saker.. dock känns det väldigt löjligt att betala 99kr frakt för en sak som kostar 39kr (hos kjell.se) hehe

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

Vanlig blyerts ska väl fungera ochså?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru
Vanlig blyerts ska väl fungera ochså?

Ja men inte alls lika bra och håller inte lika bra i längden heller..

Permalänk
Medlem

heh.. en silverpenna, de kan man köpa på clasohlsson.se å på kjell.se, har inte koll på pennor:P

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muhihihaha
Varför skulle tråden låsas?:)
Han menar ju såklart inte en penna med färg i färgen silver, utan en penna med silverfärg som leder ström. Antar att han har en gammal barton xp som ska crackas, eller har jag fel? xD

japp det har jag och jag tänkte att jag skulle sälja mina 2x256mb minnen för 400kr först och sedan köpa mig 1024mb men ingen vill ha dem så jag låser upp den till en barton och kollar hur mkt det går att få ut ur den.. hehe tror att jag inte kommer ta mitt förra rekord men hoppas på en förbättrning i 3dmark01...

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|